Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätkällä selkeesti joku HC-CBB ruokavalio meneillään, kun tuntuu noi käntyt olevan aika olenainen osa ruokavaliota! :D

Helpot ja nopeat välipalat on avain voittoon kiireisen uraohjuksen arjessa.

Ei pysty. Mulla on leuka.

Eli Ron Moss siis!

-- Edit --

Kuva mukaan!

ron_moss_01.webp

-- Edit 2 --

Mikä vitun kaulapanta sillä on?!? :wtf:

Mun mielestä stocker ei ainakaan kuorsannut, mutta kahina onki ihan eri tarina sitten. :D
Se olitkin sinä, joka kuorsasi! :wtf:

Eli Ron Moss siis!

-- Edit --

Kuva mukaan!

katso liitettä 93978
Se on Ronn kahella ännällä.

---

Mun tekisi mieli kattella puolinukuksissa Netflixistä jotain koko illan, mutta kilin kellit, kun päivällä on tullut puoli metriä lunta ja kämppäkin on siivoamatta ja ruuat laittamatta ja tiskit tiskaamatta ja ja ja... :itku:

Good news, bad news. Naapuri rupes tekeen lumitöitä, mutta toi käydessään mun sähkölaskun. :jahas:

Tosin sen sijaan, että antaisi asian masentaa, voi nauraa räkäisesti sähkölämmitystä käyttäville ihmisille. :lol2: Vähän helpotti...

Eihän mulla siis nyt mitään haittaavaa vaivaa ole, mutta trendi on ollut se, että ne vaivat tulee aina huonoimmalla mahdollisella hetkellä
Symppasin menneitä ja tulevia hetkiä.
Niin ja juu: tulin sit kipeeks. En arvosta.

Ite pidän jossain 19-20 asteessa kämpän koko talven, ei tarvii soijailla kotona.
Hyi kamala! Sellanen 24-26 on optimi niin ei tartte käyttää kauheasti vaatteita kotioloissa. Vaikka en mä kyllä sit kesällä mistään tappohelteistä perusta.

Mun on sanottu näyttävän Ridgeltä, koska mulla on niin valtava leuka :nolo:

Piti nii jättää sali tänään väliin ja mennä höntsäilee, mutta tuliki plussakelit. Eli tänään siis salille ja ehkä huomenna jäille :)

Back
Ylös Bottom