Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse pistän tuohon settiin mukaan semmosen semilöysän munakokkelin. Ai että on hyvää!

Makuasioista ei voi kiistellä. :D
Turkkilainen jogurtti ja munakas on loistava yhdistelmä, halutessaan laittaa raejuustoa, tomaattia, kurkkua yms. Parempaa ja terveelliseempää lounasta saa hakea. :kuola:

Mä vedin kinkkuroiskiksen ja jälkiuunileipää aamiaiseksi. Koht vois varmaan lounastaa kanaruukkua.

Makuasioista ei voi kiistellä. :D
Turkkilainen jogurtti ja munakas on loistava yhdistelmä, halutessaan laittaa raejuustoa, tomaattia, kurkkua yms. Parempaa ja terveelliseempää lounasta saa hakea. :kuola:

Ylipäätänsä se turkkilainen jogurtti :kuola: ja se viiksimies siinä purkin kyljessä vaan suurentaa sitä makunautintoa!

Puuroa ja rahkaa, kyllä näillä aamu starttaa. Kun vaan pääsisi koneesta irti ja itseään valmistelemaan, niin voisi lähteä ihmisten ilmoille :rolleyes:

Söin, lounasta. Aamiaista ei tueta. Kuka jaksaa herät niin ajois että kerkee ennen töitä syyä, minä vaan kysyn?

PrC jos mäki oon tulos kipeeks, kurkku arkana. No ei tarvis töihin lähtee mut mä en kipeenä yleensä muuhunkaa pysty kun tutustumaan kuolemaan lähemmin. Ei mitään hyötyä kipeenä olemisesta.

Mä heräänki 5-10min ennen lähtöä.

Mä heräänki 5-10min ennen lähtöä.

Sillon ku mulla oli pyöräkuormaaja tossa 500 metrin päässä niin välillä nousin 15 minsaa ennen työvuoron alkua, kiskasin vaatteet niskaan ja otin eväsrepun matkaan, aamupalan söin sit yleensä kun muutaman tunnin oli koneessa jo istunu.

Mä herään 1-1.5h ennen lähtöä jos pesen hiukset. 45min-1h ennen jos en pese. En syö aamupalaa, en varmaan edes ehtisi koska tykkään hidastella ja jumittaa aamuisin.

... Aamuista puheen ollen, kylläpä osaa olla kuivaa istua ma aamuna 9-11 yrityslain aamuluennolla. Nukahdan kohta.

Mun piti aamulla lähtee asioita hoitaa mutta kuinkas kävikään, sen että mä nyt viel vähä lepuutan silmiä nii nukuinkin pari tuntia..! No mutta munakas ja pekonia ja teetä ja viel ehtii keskustassa käydä.. =)

Jaha. Mitähän sitä tekis ekana lomapäivänä? Taidan vetästä vielä yhden kupin kahvia ja lähteä metsästämään foam rolleria tai viemäriputkea. Sen jälkeen voiskin mennä Ikeaan jos sais vaikka työhuoneen viimeisteltyä.

Mä herään aamulla oli arki tai ei. ;) Ja juu tuntia ennen aamupalaa. 1 1/2h ennen lähtöä, paitsi silloin kun on aerobinen lähden 15 minuutissa.

Loppuviikon sääennuste näyttää yllättävän hyvältä. Odotin jotain Suomen sään tapaista helmikuuta, mutta loppuviikoksi on luvattu +8°C-10°C. Yölläkin menee alimmillaan jonnekin +6-7°C. Turhaan nappasin syksyllä tänne paksuja neuleita, kun eivät ole muuta lämmittäneet kuin vaatekaappia.

Back
Ylös Bottom