Heh, lumipor0 :DLunta tulloo! Kyllä elämä on helvetin siistiä. Joka päivä kesä lähestyy. Saakeli taidan käydä saunassa ja sitten syön lunta! V*ttu näytän tolle h*molumelle miten käy ku tippuu meikän eteen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, lumipor0 :DLunta tulloo! Kyllä elämä on helvetin siistiä. Joka päivä kesä lähestyy. Saakeli taidan käydä saunassa ja sitten syön lunta! V*ttu näytän tolle h*molumelle miten käy ku tippuu meikän eteen!
En mä kyl lähde yhtään tohon kielenkäyttöön mukaan :lol2:Harrastaako pikkukettu gainsseja ja domsseja?
No onOnhan noita LumiFoxyjaki. :D
Mä oon melkein yhtä söpö :DEn mä kyl lähde yhtään tohon kielenkäyttöön mukaan :lol2:
Mutta minäpä selailin eilen salilla Bodaus-lehdestä Salkkareitten Ossin ja Joonatanin käsitreenejä. UUUuuuuuh....
Pääsisin varmaan johonkin kampaamoon töihin äsköisen episodin jälkeen.
Menin kylppäriin värjäämään vaimon hiukset ja ajattelin et ravistan sen purkin missä se sörsseli on vielä ennen kun alan sitä tursotteleen vaimon päähän. No vaimopa oli sen jo ravistellut ja avannut.
Tais tulla kyppärin seinän pesukeikka vielä tälle illalle :face:
Tais tulla kyppärin seinän pesukeikka vielä tälle illalle :face:
Saiko vaimo kuitenkin väriä päähänkin?
Sai.
Good news, bad news. Naapuri rupes tekeen lumitöitä, mutta toi käydessään mun sähkölaskun. :jahas:

Totta! Tuosta hännänpäästä ei voi erehtyä :DMutta paljon luovempi... ;)
Ei ku postimies jakaa aina jännityksen säilyttämiseksi laskut vääriin laatikoihin. :D Naapurilla kun on sama sukunimi...Tä, onko teillä siellä jossain tapana käydä naapurin postilaatikolla? Tämmössii mää vaa mietin, ei niin että ois ollu tylsä maanantai![]()