Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi kamala! Sellanen 24-26 on optimi niin ei tartte käyttää kauheasti vaatteita kotioloissa. Vaikka en mä kyllä sit kesällä mistään tappohelteistä perusta.
Hyi hemmetti! Tossa lämpötilassa tulis alastikkin hiki eikä varmasti pystyis nukkumaan silmäystäkään! Jos mun kämpän lämpötila nousee talvella päälle 20 asteeseen, niin nukun huonosti...

Mä suosittelen pelkkää salia. Gainsit lähtee, jos tekee jotain aerobista ;)
Ei sitä turhaan jääkiekkoilijan perseestä puhuta. ;)

Hyi saatana mikä ilma. Siellä jäätyi naama ja perse vaiks pakkasta on vaan pari astetta. Ei mulla muuta, nyt vääntään perse ruvella javaa.

Uuh Ridge

Lukekaapas ihmiset joskus tylsyyksissänne Kauniiden ja Rohkeiden jaksoesittelyt. Jukopliute niille on toisinaan saanu nauraa. Ei tartte kattoo jaksoakaan, mutta noi jaksokirjoitukset esim. Telkku.comissa on toisinaan aika hervottomia. "Ja Thomas näyttää taas hyvältä ilman paitaa."

Lukekaapas ihmiset joskus tylsyyksissänne Kauniiden ja Rohkeiden jaksoesittelyt. Jukopliute niille on toisinaan saanu nauraa. Ei tartte kattoo jaksoakaan, mutta noi jaksokirjoitukset esim. Telkku.comissa on toisinaan aika hervottomia. "Ja Thomas näyttää taas hyvältä ilman paitaa."

Mutta minäpä selailin eilen salilla Bodaus-lehdestä Salkkareitten Ossin ja Joonatanin käsitreenejä. UUUuuuuuh....

En tiedä teistä muista, mutta minulla alkoi nyt 2vko loma. On ollut sen verran koulukiirettä, että seuraavina viikkoina maan kaljan kysynnässä on selvä piikki.

Ollapa sitä saamaton. Oli kunnianhimoisesti tarkoitus lähteä aamulla salille rautaa nostamaan, lienee turha edes sanoa että sänky voitti. Huomenna uusi yritys :rolleyes:

Aika hassusti ekat laattaamiset aina kouraisee vatsanpohjasta niin kivuliaasti.. mikäköhä siinä?

Nukuin tänään kokeessa istualtani. Jännää. Luin aina pari virkettä ja simahdin, sitte taas pari ja sama uusiks. Väsytti ilmeisesti. :zzzz:

Nukuin tänään kokeessa istualtani. Jännää. Luin aina pari virkettä ja simahdin, sitte taas pari ja sama uusiks. Väsytti ilmeisesti. :zzzz:

Sitä se viikonlopun rymyäminen aiheuttaa. ;) Meikällä väsytti vasta tänään ja täytyykin lähteä salille piristymään!

Onkohan mulla ny GAINSSIT? ku kävin tekemäs maksimireeniämaksimipainoilla. Kertokaa joku nuorempi.

Minä: elämään jo katkeroitunut kolmekymppinen, jolla on laatikkomainen rakenne ja jolla on rumia vaatteita, lisäksi vanhat hajoavat päälle. Uusia ei ole varaa ostaa, kun on osannut ammoisina aikoina ottaa idioottimaista velkaa. Elämässään ei ole edennyt mihinkään, on väärällä alalla ja on ihan FA. Yrittää etsiä sivuduunia, mutta mikään ei neidille kelpaa tai sitten ei kala nappaa niiden kiinnostavien kohdalla. :hyvä: Cheers, mua rupes itteä jo naurattamaan ku luettelin tätä olotilaani ittelleni. Onneks huomenna on sentään lihakset jumissa. Pojat olkaa onnellisia ettei teillä oikeesti oo näitä menkkoja. Sain jonkun alemmuuskompleksin salilla kun näin todella hyvärakenteisen punttimimmin ja siitä tää fiilis sitten lähti. Musta tuntuu ihan kohlolta näiden leveiden hartioideni ja paksujen kinttujeni kanssa.

Armeijassa aikoinaan nukahdin kokeessa ja kirjotin unissani pöytään siansaksaa minuuttien ajan kunnes säpsähdin hereille.

-- Edit --

Onkohan mulla ny GAINSSIT? ku kävin tekemäs maksimireeniämaksimipainoilla. Kertokaa joku nuorempi.

Et saanu domssigainsseja, taisit vaan läpsytellä!

Aha. Ehkä mä silti selviän. Oon tähänki asti pärjänny ilman läsyttelemällä saatuja domssigainsseja.

Minä: elämään jo katkeroitunut kolmekymppinen...

hugskisses3.jpg

Lunta tulloo! Kyllä elämä on helvetin siistiä. Joka päivä kesä lähestyy. Saakeli taidan käydä saunassa ja sitten syön lunta! V*ttu näytän tolle h*molumelle miten käy ku tippuu meikän eteen!
stuck-in-the-blizzard.webp

Back
Ylös Bottom