Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
salille ja jäille![]()
Ja ei oikei ehtiskä, ku töissäki vielä.Hyi hemmetti! Tossa lämpötilassa tulis alastikkin hiki eikä varmasti pystyis nukkumaan silmäystäkään! Jos mun kämpän lämpötila nousee talvella päälle 20 asteeseen, niin nukun huonosti...Hyi kamala! Sellanen 24-26 on optimi niin ei tartte käyttää kauheasti vaatteita kotioloissa. Vaikka en mä kyllä sit kesällä mistään tappohelteistä perusta.
Ei sitä turhaan jääkiekkoilijan perseestä puhuta. ;)Mä suosittelen pelkkää salia. Gainsit lähtee, jos tekee jotain aerobista ;)
Uuh Ridge
Lukekaapas ihmiset joskus tylsyyksissänne Kauniiden ja Rohkeiden jaksoesittelyt. Jukopliute niille on toisinaan saanu nauraa. Ei tartte kattoo jaksoakaan, mutta noi jaksokirjoitukset esim. Telkku.comissa on toisinaan aika hervottomia. "Ja Thomas näyttää taas hyvältä ilman paitaa."
You bastard! Iha epistä tollaset lomat. Nih.En tiedä teistä muista, mutta minulla alkoi nyt 2vko loma.
Nukuin tänään kokeessa istualtani. Jännää. Luin aina pari virkettä ja simahdin, sitte taas pari ja sama uusiks. Väsytti ilmeisesti.![]()
Sitä se viikonlopun rymyäminen aiheuttaa. ;) Meikällä väsytti vasta tänään ja täytyykin lähteä salille piristymään!
Onkohan mulla ny GAINSSIT? ku kävin tekemäs maksimireeniämaksimipainoilla. Kertokaa joku nuorempi.
Nukuin tänään kokeessa istualtani. Jännää. Luin aina pari virkettä ja simahdin, sitte taas pari ja sama uusiks. Väsytti ilmeisesti.![]()
Onkohan mulla ny GAINSSIT? ku kävin tekemäs maksimireeniämaksimipainoilla. Kertokaa joku nuorempi.