Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viis henkiä yksiössä niin ei oikein voinut välttyä nukkumasta kenenkään vieressä. Pojat kuitenki ystävällisesti kuorsas ja krapula paino päälle, niin nukkuminen oli aika mahootonta.

En muuten kuorsannu. En varmasti! En ainakaan myönnä. :D Mutta mun pyörimisestä saatto kyllä ääntä lähteä...

Nyt on kyl elämä sekasin. Menin tos alkuillasta nukkumaan ja heräsin jo nyt? Mitä ihmettä. Oli pakko tarkistaa ettei ole kulunut vuorokautta.

Ihan ennen kuulumatonta.

Meinasin jo kirota sitä, ettei nukuta. Mutta muistin just, et mähän pidän talvilomaa ens viikon. Eipä tässä siis hätiä.

Onks kukaan uneton kattonu et onko täysi kuu?
Mä en jaksa nousta sängyltä kattoo kahta metrii tohon ikkunaan et mikä on tilanne taivaalla.. =D
Perjantaina oli täysikuu.

Olen onnistunut tänään varomaan rannettani loistavasti, ei ole ollenkaan kipuillut. Ja lisäksi tilasin juuri Conan-paidan. Nyt on hyvä mennä nukkumaan!

Kyllähän se uni sieltä lopulta tuli ja pääs ajoissa hereille. Örgh Aamupalaa ja jos sita kohta rupeis vähän duunia kattoo.

Kyllähän se uni sieltä lopulta tuli ja pääs ajoissa hereille. Örgh Aamupalaa ja jos sita kohta rupeis vähän duunia kattoo.

Mäkin nukuin sit kuitenki 4 tuntia ja yllättävän virkeenä täs oon. Muksu lähti kouluun ja hyvä jos ei myöhästy vaikka kouluun ei ookkaa ku alla puol kilsaa.

En muuten kuorsannu. En varmasti! En ainakaan myönnä. :D Mutta mun pyörimisestä saatto kyllä ääntä lähteä...

Mun mielestä stocker ei ainakaan kuorsannut, mutta kahina onki ihan eri tarina sitten. :D

Huomenta evribadi, lyhyen viikonlopun jälkeen taas leipätyön pariin. Aika pirteänä herätty taas! Laitan varmaan kämpän ympäri ja takaisin järjestykseen tän aamun aikana. :lol2: :dance:

Ihime suolansyöjiä ootte kaikki. Mä oon pärjänny kotioloissa ilman suolaa jo kauan, puuroki menee helposti ilman ku siihen tottuu.

Ihime suolansyöjiä ootte kaikki. Mä oon pärjänny kotioloissa ilman suolaa jo kauan, puuroki menee helposti ilman ku siihen tottuu.

Pakko sinne on pieni ripaus laittaa, vaikka monen mielestä taidan itekin aika suolatonta syödä.

Mut toi puuro tuo mieleen sairaalaruuan. Yök.

Joo oon kans tottunu hyvin suolattomaan ja pienikin määrä suolaa maistuu. :D Välittömästi tulee kamala janorefleksi. :jahas:

Back
Ylös Bottom