Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Skorppareita! I'm loving it :haart:

:) Niitähän oon sulle pari kertaa tyrkyttänykki! :lol2:

Voi juma, ku alkoi tylsistyttämään. Vois pyöriä vaikka paikallaan ympyrää tai mennä painimaan koirien kanssa... 8)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

ah, arttu wiskari

kuule mun toive, mä haluan toyotan
olen jo nähnyt tämän elämän, kaiken sain ja vielä elämän
olen jo nähnyt tämän...elokuvan

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oonko ainoo joka ei niin innostu näistä juhlapyhistä, kun ei oo mikään paikka auki eikä mitään tekemistä? Sama homma ns. pakolliset ryyppyjuhlat, kuten uudet vuodet ja juhannukset. Kaikki kaverit teillä tietämättömillä kun ei itselle tuo alkoholi juurikaan maistu.

Oonko ainoo joka ei niin innostu näistä juhlapyhistä, kun ei oo mikään paikka auki eikä mitään tekemistä? Sama homma ns. pakolliset ryyppyjuhlat, kuten uudet vuodet ja juhannukset. Kaikki kaverit teillä tietämättömillä kun ei itselle tuo alkoholi juurikaan maistu.

Et ole. Se positiivinen puoli näissä on, että töistä on muutama päivä vapaata. Lunta sais vaan olla hieman enemmän.

e: Saunaan---->

Et oo ainoa. Täällä tylsistyn nyt, kun ei ole mitään tekemistä. Sitten yleensäkin olen ihan loner kaikkina noina pakollisina ryyppyjuhlina, kun kaverit ovat jossain bilettämässä...

Asiasta viidenteen, poltin joululahjani :face: Soitin tyttöystävälle ja tämä kysyi olivatko lahjat hyviä ja kysyi kummasta pidin enemmän kirjasta vai lahjakortista. Olin ihan, että mistä ihmeen lahjakortista ja hän kertoi, että kirjan päällä oli ollut 2x60min lahjakortti. Noh meitsi oli tietty avannut paketin niin, että toinen pääty auki ja kirja sieltä ulos. Kortti oli sitten jäänyt papereihin, kun ei mistään muualta löytynyt. Ja sain häneltä siis kaksi pakettia, joten mikseihän tuota korttia olisi voinut antaa sitten jossain kirjekuoressa erikseen. No omaa tyhmyyttäni tuo nyt tapahtui, mutta vituttaa oikein kunnolla. Luulin nimittäin, että sain vain tuon kirjan lahjaksi ja olin ihan sujut sen kanssa. Nyt tiedän sitten, että sainkin kaksi hieronta kertaa, jotka poltin takassa. Voi vittu ja helvetin saatana.

Et oo ainoa. Täällä tylsistyn nyt, kun ei ole mitään tekemistä. Sitten yleensäkin olen ihan loner kaikkina noina pakollisina ryyppyjuhlina, kun kaverit ovat jossain bilettämässä...

Asiasta viidenteen, poltin joululahjani :face: --- Voi vittu ja helvetin saatana.

Voi perse, otan osaa! Joskus tollasia mokia sattuu ja harmittaa kyl perkeleesti sen jälkeen. :) Jospa se tyttöystävä hierois sen edestä kuitenki? :D

Uusi vuosi vielä avoinna minne menee / mitä tekee, mut suunnitelmat vielä hiontuu! :dance:

Voi perse, otan osaa! Joskus tollasia mokia sattuu ja harmittaa kyl perkeleesti sen jälkeen. :) Jospa se tyttöystävä hierois sen edestä kuitenki? :D

Uusi vuosi vielä avoinna minne menee / mitä tekee, mut suunnitelmat vielä hiontuu! :dance:

Joo voisi hieroa, mutta kyllä se ammattilaisen hieronta olisi parempaa :( Kuulemma oltiin laitettu nimi tuohon lahjakorttiin, joten voi olla vielä mahdollisuus, että niillä ois se ylhäällä siellä ja vois päästä eli toivoa on vielä hitusen. Harmittaa, mutta tyhmyyttäni mä en tarkistanu niitä lahjapapereita. Oon nimittäin päässy sen iän yli jo, että pitää tuhota ne paperit niin pieneksi silpuksi kuin mahdollista.

Et ole, onhan tämä silti mukavaa aikaa. :P

Edit.

Luojan kiitos sain kaverin kylään niin pääsee saunomaan! Yksin harvoin tulee saunassa käytyä. Ehkä sitä voisi tän kunniaksi avata yhden siiderin :P

Naisella on oikeus vaihtaa mielipidettä tilanteen mukaan. Muistat sen niin loppuelämäsi on paljon helpompaa... Don`t ask!:D

Tuo on kyllä totta. ;) :lol2: Tilanteista hyvinkin riippuvaista. Kai se kertoo joustavuudesta ja avarakatseisuudesta. :D

Back
Ylös Bottom