Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tännään selekää reenoomaan! Oon minä kyllä ilonen ku meijän salille ei tarvii mitää kortteja. Avaimella pääsee sillon ku ite haluaa, ihan millon vaan.

... ja sitte aatteli riipasta joulukännin... tosta noin.

Muista sitten käyttäytyä. Meidän kaveriporukka on miettinyt sellaisia paikkoja, joissa ei tarvitse osata käyttäytyä, kun baari on kunnon yöapinatarha luultavasti, jos aiemmat merkit paikkansa pitää. Jätän tänä vuonna puvun himaan suosiolla.

Tämä tietokoneeni on nyt virallisesti saattohoidossa. Olen jo pidempään aavistellut että loppu on lähellä, koska tämä on lagannut enemmän kun laki sallii. Ikääkin on jo 5 vuotta. Tänään sitten saatiin asialle varmuus - näytönohjaimessa on ainakin vikaa. Kaikki valkoinen on tällä koneella keltaista, pakkis myös. Siirsin jo kaikki tiedostot talteen ulkoiselle kovalevylle, nyt keskityn vain tukemaan rakasta Aceriani näinä vaikeina aikoina :haart:

Onneks ens viikolla alkaa Jutta ja superdieetit. Voin ees jotenki leikkiä olevani mukana täs touhussa. Päässä käy vaan vituvituvitu-nauha. Lepopäivät nykyisestä "treenistä" siis jumpasta, ei helvetti. Eilen oli ihan kivaa juoksennella lumisessa metsässä, mut en mä sitä odota niinku salille pääsyä. Kyllä osaa hajottaa. Onneks pian pääsee reissun päälle ni unohtuu hetkeks.

suklaakakkua
Tein muuten ihan törkeen hyvää suklaakakkua (vaikka itse sanonkin).
Meni pari levyä suklaata niin eihän siitä toki voi tulla kuin hyvää :D

Edit. Ei hemmetti miten tuo tollein tuohon pamahti :wtf:
Olin poistamassa koko kuvaa kun tuli niin isona ja sitten tulikin mukaan tuollaisena liitteenä. Järkkyä ja en saa sitä pois.

Liitteet

• 2012-12-24 15.45.53.webp
    2012-12-24 15.45.53.webp
    298,6 KB · Katsottu: 194
Saunassa käyty taas! Tuntuupas makialta. Huomenna takaisin sivistyksen pariin. :)

Foxy: Kakku näyttää kyl kuolattavan hyvältä. :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom