Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se niin on että jouluaattoon asti joulu on yhtä helvettiä. Jokapaikassa hössötystä ja kaupat aivan tukossa. Tää itse joulu onkin sitten ihan jees. Näkee sisarukset koolla, ruokaa enemmän kun tarpeeksi, ylimääräsiä vapaapäiviä töistä ja salillakin saa treenata aika yksikseen.

Kyllä se niin on että jouluaattoon asti joulu on yhtä helvettiä. Jokapaikassa hössötystä ja kaupat aivan tukossa. Tää itse joulu onkin sitten ihan jees. Näkee sisarukset koolla, ruokaa enemmän kun tarpeeksi, ylimääräsiä vapaapäiviä töistä ja salillakin saa treenata aika yksikseen.

Veit sanat suustani.

Toimin tuossa äskettäin kuskina kylillä, baarit näyttivät olevan aivan tukossa. Itse en oikein tykkää dokata jouluna, kivempaa kun saa kerrankin vain olla rauhassa perheen seurassa.

Äsken ei alkoholi maistunut? Tai no, sä oot nainen niin sul on kai oikeus olla vaikea selkoinen.

Alkoholi ei tosiaan juuri maistu, mutta saunan kanssa menee yksi (ehkä puolikas :D) siideri. Ja koska olen nainen, niin mulla on oikeus vaihtaa mielipidettä tilanteen mukaan :)

Suhteellisen hyvä fiilinki. Ihan helvetin täys olo, mutta siltikään ei turvota. Perjantaina jos innostuis ajamaan takaisin Vantaalle. Kivan rauhallinen joulu, tänäänkin vaan maannu, syöny, maannu, syöny, siirtyny veljen ja sen emännän tykö ja syöny lisää. Plösö-Kaira :D

Veit sanat suustani.

Toimin tuossa äskettäin kuskina kylillä, baarit näyttivät olevan aivan tukossa. Itse en oikein tykkää dokata jouluna, kivempaa kun saa kerrankin vain olla rauhassa perheen seurassa.

Ite tuli kans hengailtua porukoilla tossa pari päivää ja syötyä valmiissa pöydässä. Kerran vuodessa pääsee broidin kanssa salille niin sekin oli ihan nastaa. Oisin melkein itekkin voinu lähteä kuskiksi jollekkin vielä baariin kun ei toi itse dokaaminen oikein omaan jouluun istu, mutta ei tossa taida kukaan olla kyytiä tarvitsemassa ja toisaalta ei toi niitä maailman parhaita ajokelejä oo muutenkaan.

Edit. Pitää nyt vielä mainostaa kun sain Arskan kirjan joululahjaksi vaikken ollu ees toivonu<3

Nyt on niiiin röhnötetty tällä sohvalla, ettei persus irtoa edes karkkiostoksille... Vielä 55 min aikaa, enköhän kerkeä.

arnoldfat.webp

Haha! Tämäpä! 41 min.

251220121055.webp
Korpee läski, en hakenu karkkia. Vatsa täynnä mössöä. Jos päiväkahvit vielä jois.. Hyvvee yötä, rupeen vahtaan töllöä.

Hei nyt kaverit kertokaa mulle kuinka random shittiä tää on. Oon lähdössä klo 01:25 naisen kanssa yöpulkkamäkeen. Mitä vittua.

Naiset, vaaditteko te kaikki tällasta toimintaa? :D

Back
Ylös Bottom