Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naapuri ihmetteli kuin hain takapihalta lunta boxereissa juomalasiin :D

Munkin naapuri olisi varmaan ihmetellyt, kun käytin koiraa kello 03.30 eteenpäin tunnin välein pelkissä boksereissa paskalla. Mikään ei ole niin siistiä kuin koira löysän vatsan kanssa.

Munkin naapuri olisi varmaan ihmetellyt, kun käytin koiraa kello 03.30 eteenpäin tunnin välein pelkissä boksereissa paskalla. Mikään ei ole niin siistiä kuin koira löysän vatsan kanssa.

Kuulostaa kivalta :D

Mun porukat ihmetteli eilen ku tulin ulkosaunasta pelkkä pitkä musta toppi päällä, pyyhe päässä ja lumikengät jalassa. Meinas kuulemma kuvan ottaa, oli sen verta erikoinen näky.

Kuulostaa kivalta :D

Mun porukat ihmetteli eilen ku tulin ulkosaunasta pelkkä pitkä musta toppi päällä, pyyhe päässä ja lumikengät jalassa. Meinas kuulemma kuvan ottaa, oli sen verta erikoinen näky.

Oli äärettömän nastaa.

Olisi nyt vain ottanut kuvan, siinä olisi ollut ensi joululle joulukortti aihe järjestetty.

Olisi nyt vain ottanut kuvan, siinä olisi ollut ensi joululle joulukortti aihe järjestetty.

No mä otan sulle sellasen kuvan ens jouluna sit... Mutta pyyhkeen tilalla voi varmaan olla tonttulakki? :D Joo kyl mua itteeki huvitti ku ne pelkäs et mulle tulee kylmäki siä pukuhuonees ja sit tulinki nois vermeis takasi saunalta.

Mites sun työpäivä meni? Onko sulla Joulu sitte niinku tänään? :)

Mites sun työpäivä meni? Onko sulla Joulu sitte niinku tänään? :)

No kuule otappas sellainen sitten ensi jouluna, niin mä voin vastavuoroisesti ottaa sulle sellaisen missä mulla on sama lippis päässä mistä taisit mulle kuittaillakkin jotain :D

Vuoro meni kivasti, entiset työkaverit oli leiponu meille pipareita ja joulutorttuja. Pupellettiin niitä pitkin vuoroa, eli vietin kyllä jo sen joulun eilen. Tänään on pelkkää lepäilyä vuorossa mahdollisimman vähäisillä ihmiskontakteilla.

No kuule otappas sellainen sitten ensi jouluna, niin mä voin vastavuoroisesti ottaa sulle sellaisen missä mulla on sama lippis päässä mistä taisit mulle kuittaillakkin jotain :D

Vuoro meni kivasti, entiset työkaverit oli leiponu meille pipareita ja joulutorttuja. Pupellettiin niitä pitkin vuoroa, eli vietin kyllä jo sen joulun eilen. Tänään on pelkkää lepäilyä vuorossa mahdollisimman vähäisillä ihmiskontakteilla.

Eiks sellane hevosnaamari olis sulle kova? :D Voisin liittää melki kuvan tähän... ;) No ei, ehkä sun naamaa kehtaa näytellä kuiteski.

Ja kiva, että saitte vähä joulufiilistä töissäkin :) Mun pitäs mennä kahelta taas porukoille syömää ja sitte aatteli riipasta joulukännin... tosta noin.

Eiks sellane hevosnaamari olis sulle kova? :D Voisin liittää melki kuvan tähän... ;) No ei, ehkä sun naamaa kehtaa näytellä kuiteski.

Ja kiva, että saitte vähä joulufiilistä töissäkin :) Mun pitäs mennä kahelta taas porukoille syömää ja sitte aatteli riipasta joulukännin... tosta noin.

Mun mielestä tollainen henkilökohtaisuuksiin meneminen näin joulun korvilla on hieman kohtuuton, koska en voi ulkonäölleni mitään.

Jätäs ne kännien juomiset meille ammattilaisille.

Mun mielestä tollainen henkilökohtaisuuksiin meneminen näin joulun korvilla on hieman kohtuuton, koska en voi ulkonäölleni mitään.

Jätäs ne kännien juomiset meille ammattilaisille.

Miehä just sanoin, ettei viitti pilata sun nassua millää hevosnaamarilla :D Lauantaina se tosin oli ihan hyvä vaihtoehto! Haha

Ja ammattilaisille... :rolleyes:

Mut nakitettiin paistamaan joulutorttuja tänään! Muuten saanut olla mukavasti ylläpidolla. :) Pakkasta löytyy -22 astetta, eli ulkona voi pistäytyä. :joulu5:

Huomenta, nyt on joulu ohi :dance: Vielä tänään pitäisi käydä isovanhemmilla syömässä niitä pöperöitä, mutta sitten ei taas vuoteen ainakaa.

Huomenta, nyt on joulu ohi :dance: Vielä tänään pitäisi käydä isovanhemmilla syömässä niitä pöperöitä, mutta sitten ei taas vuoteen ainakaa.

Tänäänhän vasta se joulu on, eilen oli aatto. :rolleyes: Mä kyl ootan jo et pääsen takas cityyn...

Tänäänhän vasta se joulu on, eilen oli aatto. :rolleyes: Mä kyl ootan jo et pääsen takas cityyn...

Puhkasit mun onnellisuuden kuplan :( Elin jo siinä toivossa, että ois ohi. No mutta huomenna viimeistää, koska tapsan päivä ei enää ole joulua vaa se on silloin jo ohi :D

Ajattelin et huomen pääsis treenaamaan, mut näköjään pyhäpäivä eli henkilökuntaa ei paikalla.

No ens vuodesta kovaa reeniä tiedossa :whip:

Apua, en kestä kestä tuota yhtä lahjaani. Sain ystävältä varsinaisen lahjan lisäksi tuollaisen dieettiporsaan. Kyseessä on siis valosensorilla varustettu muovinen pieni porsas, joka asetetaan jääkaapin hyllylle. Kun jääkaapin ovi avataan, se rupeaa röhkimään maailman ärsyttävimmällä tavalla, ja siis lopettaa kun ovi suljetaan. Ystävä nauroi ja sanoi halunneensa edistää dieettiäni, toimii, tulee tuo ovi pidettyä paremmin kiinni :D

Back
Ylös Bottom