Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos nauruista.:D Onko tuo joku kiertojuttu, kun eikös tuon pitäisi kustantaa 20 €? Kun ihan viasatin sivulta kuitenkin tulee, eikä mistään muualta streamina.
Joo, kyllä tää maksaa. 20e oli ennakkoon, nyt hinta on viiskybää. Laitan sulle kohta mun tilinumeron, mää oon Viasatin toimitusjohtaja. Ihan oikeesti.

Tulihan se voitto sieltä, mutta ei ollut kyllä mikään helppo ottelu.

Piti muka niin pelata Skyrimia vielä iltapalaksi, mutta eihän sitä jaksa. Kohtapuoliin nukkumaan.

Väärä topic tähän aikaan.. Sorry!

Jaa mihis lähetää Robbee kattelee? :D oon ite Hervannassa ny. Autolla :D

Too late.. Sama olis kyllä ollu lähteä Veijon kyytiin kun kaveri teki sit oharit. Arvasin kyllä et näin voi käydä kun oli jo aiemmin sellasessa jurris, työporukalla ollu koko päivän liikkeel..:jahas:

Meinasin just ehdottaa Pernodille mies treffejä, mut nyt sie säikytit sen pois

Sori, olen kapeakatseinen mies.. Minun mokani kun rajaan näin mahdollisuuteni :D En minä tuntemattomien miesten mukaan noin vaan lähde..

Onks kenelläkää mitää tunomerkkejä pernodista? Mie lähen metsästää sitä.

Laihaläskit kynikset ovat rauhoitettu laji, ei saa metsästää..

Ja emmä oikeesti viitti, ettei se suutu.

Oikeassa olit, hienosti toimittu. Ehkä et olekaan niin toivoton tapaus :lol2:

Siitäpä lisää musiikkia. Lyriikatkin kätevästi videossa, jos sattuu laulattamaan.

Pikkuhiljaa on ruvennut tuntumaan virheeltä, että könysin sängystä ylös eilen viiden jälkeen. Illalla. Tekee varmasti rytmille hyvää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kaksi haukotusta minuutin sisällä. Kyllä tästä vielä nukkumaan päästään ennen kuin aurinko nousee. Josko kuitenkin vähän musiikkia vielä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom