Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahelta porukoille syömää ja viemää isukille pari lippua Tapparan peliin & Tapparan miäs -mukin :D

Onnea vaan muillekkin isukeille :)

Onnea kaikki isukit! Itsellenihän ei vieläkään (onneksi) korttia tullut.. Eikä ole näillä naiskontaktien määrillä mitään pelkoakaan tulevaisuudessakaan.

Onnea kaikki isukit! Itsellenihän ei vieläkään (onneksi) korttia tullut.. Eikä ole näillä naiskontaktien määrillä mitään pelkoakaan tulevaisuudessakaan.

Mut eikö se ois hienoa, kun on kakarat tehny sul aamupalan (vaikka lettuja ja kahvia) ja sit joudut heti aamusta teeskentelemään, että on jumalattoman hyvää?

Kaikki menevät vaan lahjomaan isiään ja lööbailemaan. Örgh

Mä lähen kohta isin kanssa tekemään TÖITÄ.

Täytyy koht varman häiriköirä sitä. Oon melko varma että sitä hapottaa.. hooohohohohoo

Viinipää :D

Mut eikö se ois hienoa, kun on kakarat tehny sul aamupalan (vaikka lettuja ja kahvia) ja sit joudut heti aamusta teeskentelemään, että on jumalattoman hyvää?

No en mä nyt tiedä jos näin sinkkuna olis kakaralauma tekemässä sitä sun tätä ympärillä.. Ei se hirveän ehjältä perheeltä ainakaan kuulosta.

Ei sillä, lettuja voisin hyvinkin mielelläni nyt syödä, mutta kahvia en juo muutenkaan..

Onko kukaan naisista vetäny perinteistä "Hyvää isänpäivää!" -jekkua kellekkään viime aikoina? Jollekkin sitoutumiskammoselle pilluhaukalle oikein makia pila... :D

Kallio seitsemäs tänään kauden viimeisessä kilpailussa ja kokonaistuloksissa kuudes. Ei huono ollenkaan.

Vielä voisi Motogp:t katsella ja sitten raahautua salille.

Tuli nukuttua niin hyvin, että samaa menoa voisi jatkaa koko päivän... Noh, jos illasta jaksais vielä jumppailla ku virkistyy. :) Kaupatki teki pettymyksen ku eivät olleet auki. :jahas: Onko joka puolella harmaata?

Back
Ylös Bottom