Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noloa venasin tänään porukoiden autossa ja näpräilin sielä aikani kuluks sitä kahvaa. Ai miksikö? Se on pirun hyvä kysymys. Kunnes yhtäkkiä tein jotain ja auton varashälytin rupes soimaan. Istu siinä sitten autossa joka piipittää 10 sek... ja ihmisiä kävelee ohi :face:

Ei toi fastin prode pudding nyt niin helvetin hyvää ole että sitä 300 kaloria enempää vetäis.

On muute tosta 300 extrakalorista nyt niin ähky että saa iltapalasta jättää jonki verran pois. Näin se menee mässyt on ihan turhaa hupia.

Kyllä nyt jotain muutakin elämää pitää olla kuin salilla käynti. Kyllä mulla ainakin sun ikäisenä oli ihan muut asiat vkl iltaisin mielessä kuin treenaaminen :D
Kyllä mulla on elämää ja asioita mielessä, vaikka aionkin jatkossa treenata lauantaisin aamua iltaa, eli etu- ja takareiskat erikseen. Nykki mulla on treffit sovittuna, kaveri kylässä, elämä edessä, tukka takana ja ruokaa lautasella. Sole poka mikhän.

Metsässä oli muitakin nelijalkaisia kuin mun koira :)

34q32ja.jpg

Liitteet

• WP_000087 – Kopio (640x480).webp
    WP_000087 – Kopio (640x480).webp
    8,6 KB · Katsottu: 187
Jotain hyvää tekis mieli leipasta mutta ei oo kananmunia ja voikin loppui. Ei oo kuin juoksevaa marsariinia. Kermaa ja hilloa löytyis... Nutellaakin on vielä jonkin verran jäljellä. HIMOTTAA! Mitä minä syön?! Iskee läskille kohta kiukku. Ärrinmurrin.

^ Köyhiä ritareita mikäli vanhaa pullankänttyä tms. löytyy :)

Sain tänään makeat naurut, kun olin parhaan ystäväni kanssa vähän ostoksilla. Ystävättäreni on aivan superpaska parkkeeraamaan autoa, mutta tässä päivässä oli pieni bonus. Hän ajoi ensimmäistä kertaa parkkihalliin. Siellä hän sammutti auton vahingossa kaksi kertaa, yrittäessään mäkilähtöä. Meinasi tulla pieni kolari siinäkin, kun lähdimme valumaan taaksepäin, suoraan takana olevaa autoa päin - tämä siksi, että ystäväni yritti lähteä liikkeelle vaihde vapaalla. Tämän kaiken kruunasi se, kun hän ruutuun ajaessa jysäytti Toyotansa keulan parkkihallin seinää päin. En muista milloin olisi tullut naurettua niin paljon kun siinä vieressä katsellessa :D

Kyllä mulla on elämää ja asioita mielessä, vaikka aionkin jatkossa treenata lauantaisin aamua iltaa, eli etu- ja takareiskat erikseen. Nykki mulla on treffit sovittuna, kaveri kylässä, elämä edessä, tukka takana ja ruokaa lautasella. Sole poka mikhän.
Pitää varmaan koittaa ittekkin ottaa treeni vähän isommaksi osaksi elämää, jos tässä vaikka vähän kasvaisi. Onks sulla treenipäivyri vip-puolella?

Tosi pieniä, mutta kolistelen kyllä paljon buustatakseni miehekkyyttäni.

Oli sulla ne rackki vedot ainaki aika kovia. Itse buustaan miehekkyytäni kovalla puuskutuksella,huutamisella ja sadattelulla.

Huomasin muuten tänään, että iltaisin salilla käy paljon nuoria likkoja. Normaalisti käyn treenamassa päivällä koulun jälkeen, jolloin salilla soi radio Nova ja kanssatreenaajat ovat mua melkein 40v vanhempia.

Kyllä nyt jotain muutakin elämää pitää olla kuin salilla käynti. Kyllä mulla ainakin sun ikäisenä oli ihan muut asiat vkl iltaisin mielessä kuin treenaaminen :D
Itte olin just eilen päivällä frendien kans salilla, illalla mentii sit kuppii kaataan, ja huomen pikku palautumisen jälkee ois taas salii. Kyl sitä kerkee viikonloppuna nollatakki vaikka käykin salilla. Pitää vaan osata järjestää asiat silleen että kaikelle jää aikaa. Jos kuitenkin haluu tuloksia niin tohon treenaamiseen ja ruokavalioon sun muuhun pitää panostaa ja siihen väkisinkin menee aikaa.

Itte olin just eilen salilla, illalla mentii kuppii kaataan frendien kans, ja huomen pikku palautumisen jälkee ois taas salii. Kyl sitä kerkee viikonloppuna nollatakki vaikka käykin salilla. Pitää vaan osata järjestää asiat silleen että kaikelle jää aikaan, mutta jos haluu tuloksia niin tohon treenaamiseen ja ruokavalioon sun muuhun pitää panostaa ja siihen väkisinkin menee aikaa.

Kyl miul ainaki on treenit treenattu melkei viikoks jos dokailee kunnolla

Back
Ylös Bottom