Juustopeli, mitä ihimettä?! :D Tuo on varmaan typerintä ikinä missään, hienoa Kreg-ori. Todella upeeta. Mielummin kusen muuntajaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juustopeli, mitä ihimettä?! :D Tuo on varmaan typerintä ikinä missään, hienoa Kreg-ori. Todella upeeta. Mielummin kusen muuntajaan.
Joo, Kreg-ori rikko Delgadon ja Sanzen.No miusta ihan hyvä suoritus jos parikin mirkkua pääs lopullisesti eroon panetuksesta.
Joo, Kreg-ori rikko Delgadon ja Sanzen.
Onks kenelläkää mitää tunomerkkejä pernodista? Mie lähen metsästää sitä.

Sehä suuttuis jos kertois :D onnee mettästyksee!
ja mee ny jo, että kerkeet![]()
On tässä vielä aikaa, anna nyt joku vinkki jos tiedät

Vitun runQ mä vedän pohkeet kahel sarjal sa tarviit tuhat seittämänsataa toistoo. Pala esii!!!Sää juot viiniä ja sanot mua homoks? Ota baskeri päästä ja korkkaa kossu fakin nöösi.
Voisin tullakki.
Kyllähän tuo häätyy tietää.
Mites tämä näkyy ilmaiseksi ihan viaplayn kautta?
Soot ukko ny jotenki sevon.Mä soitin Villelle tänää ku se oli menos nukkuu. Pyysin anteex
Musta on tullu kivs moonsorrowfani
Kiitos nauruista.:D Onko tuo joku kiertojuttu, kun eikös tuon pitäisi kustantaa 20 €? Kun ihan viasatin sivulta kuitenkin tulee, eikä mistään muualta streamina.Painat linkkiä, niin pääset katsomaan nyrkkeilyä..