Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kurkku kipee ja vähän lämpöö... :(:down: Tais tämä reeniviikko tyssätä sitten tähä, 3 reeniähän tässä kerkeskin jo tekee.

Huomenta!

Täytyy valmistautua hyvin tulevaan sairaslomaan eli nyt on hyvä syy tilata pari dvd-boksia! Game of thrones ja Downton abbey 2. kausi tilattu! :) Seuraavaksi voisi miettiä ruokapuolta... Ainakin kaurapuuroa ja jotain pakasteita voisi varata pariksi viikoksi, ja marjoja joista on helppo väsätä smoothie juomia tai kiisseleitä jotka menee helposti alas! :D

Visureitako sulla poistetaan kun helposti syötäviä eväitä tarvii? Jäätelöä paljon pakkaseen. :)

Tiedä tekiskö etäpäivää huomenna vai ei.. Taidan ottaa läppärin mukaan, toisaalta töissä pysyy kyllä virkeämpänä ja sosiaalisempana.
No päätän illalla.

Nyt kotia.

POW! Miten kiva päivä :) Lepposaa menoa, ei kiire mihinkään. Käytiin kahvittelees parin kaverin kanssa ja auton tuulilasin liimauskin ilmeisesti onnistuu. Joskus vaan on elämässä asiat sillä tolalla, että on vähän helpompi hengittää, hymyillä ja elää :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Kaira sitten ilmottelee kun muuttaa stadiin päin jos meinaat pitää ton elixian jäsenyyden. Käydään vetäseen jotkut tappotreenit

^Kaira sitten ilmottelee kun muuttaa stadiin päin jos meinaat pitää ton elixian jäsenyyden. Käydään vetäseen jotkut tappotreenit

Dealio! :) Syyskuus kai mä tuun ja ainakin yhden kuukauden käyn jollain Elixialla. Kai. Ehkä. En mä tiiä vielä mistään mitään.

Dealio! :) Syyskuus kai mä tuun ja ainakin yhden kuukauden käyn jollain Elixialla. Kai. Ehkä. En mä tiiä vielä mistään mitään.

Vähän auki kans itellä. Mulla oli toi 3kk kortti mikä on syyskuun loppuun asti ja sit pitäs katella onko se ton hintansa väärti vai palaanko duunisalin kellariin.

Vähän auki kans itellä. Mulla oli toi 3kk kortti mikä on syyskuun loppuun asti ja sit pitäs katella onko se ton hintansa väärti vai palaanko duunisalin kellariin.

Kävin tiksis yks päivä. AIka paskaksi menny se, ne reisiojennuslaitteet mitkä on yläkerras saa pistää täyden pakan eikä tunnu missään. Superina tein kyykyt ja ton yks päivä. Siellä alakerrassa sensijaan on tuhti reisiojennus.

Nyt jatkumoa tälle kävele johonki joka päivä mentaliteetille. Tänään bauhausiin hakemaan yhtä lamppua.. 10-15min suunta kävelyä. Mennään koko perhe, yks urputtaa ja se on poika. Kun tullaan himaan vaimo lähtee vauhtikävelemään (vastahakoisesti..). Piristää sitä kuitenki.
Ja mä oon taas koko loppuillan netissä. :/

Tiskasin jo ja safkatkin on valmiina.. Jessus että elämä on helppoa, mutta välistä pitkäveteistä.

Kävin tiksis yks päivä. AIka paskaksi menny se, ne reisiojennuslaitteet mitkä on yläkerras saa pistää täyden pakan eikä tunnu missään. Superina tein kyykyt ja ton yks päivä. Siellä alakerrassa sensijaan on tuhti reisiojennus.

Joo samaten se vesipiste on siellä alhaalla niin saa kiivetä portaita edes takas. Mä en onneks hirveesti noita laitteita käytä niin ei tarvii siellä alakerran akvaariossa hikoilla. Lähinnä sillon tällön jotain peck-deckiä ja noita reiden ojentajia ja koukistajia. Mä en oikeestaan ees tiedä mitä ne yläkerran laitteet on. Kerran yritin kokeilla mutten oikein tajunnu miten ne toimii. Muutenkin kaikki noi laitteet sisältää joku 10säädettävää osaa.

Oli tosi kivaa lähteä töistä kun huomasin että pyörästä on kumi puhki ja tottakai puolessa välissä matkaa alko sataa vettä. Eli jos kumi olisi ollut ehjä, en olisi kastunut.
Tyypillinen torstai...
Maanantai >>>>> Torstai
Nyt ruokaa !!!

Väsyttää ja heikko olo. Saispa Duracell-vaihteen taas ladattua huomiselle.

energizer-bunny-arrested.webp

Väsyttää ja heikko olo. Saispa Duracell-vaihteen taas ladattua huomiselle.

Son karma, joka pisti kissan kanveesiin. ;)

Mutta tervehtymisiä. :)

Son karma, joka pisti kissan kanveesiin. ;)

Mutta tervehtymisiä. :)

Kiitti. :) Joo, näin minäkin sen näkisin. Ei liian hauskaa saa pitää. Ehkä tästä vielä noustaan!

Kaverin pikkusisko kysy tänään, josko MINÄ alkaisin hänen Personal Trainerikseen.. :D heh..en lupautunu.. :D ei oo taitoo, eikä tietoo. Mut iha kiva kysymys silti :)

Meinasin hermostua.. Tässä naapuritaloyhtiössä on ukko joka karjuu lapsille (5-6 vuotiaille) niin että ne pelkää. Kävin ettiis äijää mutta ei näkyny, olis löytyny niin olisin sanonu pari valikoitua sanaa. En ees tiedä kuka se on tai minkänäkönen, tietäiskin :(

Vähän melkeen vois liikkua, mutta en keksi miten jaksais. Painokin on pudonnu, niinku keskitysleirillä. Tais nekin siellä vaan ryypätä. :jahas:

Vähän melkeen vois liikkua, mutta en keksi miten jaksais. Painokin on pudonnu, niinku keskitysleirillä. Tais nekin siellä vaan ryypätä. :jahas:

Taikakamelilla oli hyvä: Käy hakemas kaupasta pikkusia juttuja vaikka joka päivä. Niinku rahka tms

Back
Ylös Bottom