Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luulen, että kissanaisena sais kyydin ihan jonneki muualle kuin leffakatsomoon...Kissanaisena ilmaiseksi.. ;)

Vois päästä kettunakin.Kissanaisena ilmaiseksi.. ;)
grr..Mä luulen, että kissanaisena sais kyydin ihan jonneki muualle kuin leffakatsomoon...
Vois päästä kettunakin.
Kyyyyllä sä hyvään paikkaan pääsisit jos vakseille selität että "Mää oon kissanainen - Miau!"Mä luulen, että kissanaisena sais kyydin ihan jonneki muualle kuin leffakatsomoon...
I'm Freeeeeee freeeeeeLateksisena kyllä! Turkiksena päästetään vapaaksi.. ;)

I'm Freeeeeee freeeeee
Joo, tiedän, rauhoitun, viikonloppu tänne ja heti niin kyllä helpottaa :D
Heeeei, kuka tässä on minusta puhunut mitään :D Mutta JOS pukeutuisin kissanaiseksi, menisin sanomaan että "minulla on sovittu tapaaminen Batmanin kanssa" ja sipsuttelisin tyylikkäästi ohi. Ei kissanainen mitään esittelyjä tarvi, eihän?Kyyyyllä sä hyvään paikkaan pääsisit jos vakseille selität että "Mää oon kissanainen - Miau!"
Ite se puhu jostain 160:stä. Varmaan niilä oli penkki kalibroitu päin peetä.![]()

Seuraavaksi voisi miettiä ruokapuolta... Ainakin kaurapuuroa ja jotain pakasteita voisi varata pariksi viikoksi, ja marjoja joista on helppo väsätä smoothie juomia tai kiisseleitä jotka menee helposti alas! :DMinun hondasta otettiin takaselta 147.Tai sit sul on vaan tehokkaampi mopo ku mulla. Hondassa tuli 136hv takapyörältä ja siihen ram airit päälle!
Helvetin tuunaaja![]()
Vaan eipä oo mopo tänä kesänä liikahtanut metriäkään, ees autotallissa. Ei oo kerennyt / jaksanut / huvittanut... Mistähän sitä ajomotivaatiota sais..?Minun hondasta otettiin takaselta 147.Vaan eipä oo mopo tänä kesänä liikahtanut metriäkään, ees autotallissa. Ei oo kerennyt / jaksanut / huvittanut... Mistähän sitä ajomotivaatiota sais..?
Pikaisena veikkauksena voisin sanoa että joulumarkkinoille pukkaavat, mutta mistä noista tietää.Voe hittolainen ku tekis mieli mennä kattoo tuo batman mut lähimpään elokuvateatteriin olis reilu tunnin matka ja autoa ei ole ja vaikka olisikin niin ei ihan ikä riitä... :( Koskahan tuo tulee dvd:lle? :D
Ja ai perhana ku oli mukava ilma lenkkeillä.