Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivästä tulikin saikkupäivä. Hyi saakeli. :urjo: Minä, joka en sairastu koskaan, sairastuin. Maailmankirjat on sekaisin. :jahas: Flunssakaan ei oo vaivannu vuosikausiin. No nyt ainakin tiedän, miltä tavallisista kuolevaisista tuntuu joskus...

Kissanaisena ilmaiseksi.. ;)
Mä luulen, että kissanaisena sais kyydin ihan jonneki muualle kuin leffakatsomoon...

Pherkules, kun on tylsä työpäivä näköhään tiedossa :rolleyes:

Bätmänin vois kyllä ehkä ensviikolla kattomassa. Joka tapauksessa se on pakko nähä ennemmin tai myöhemmin.

I'm Freeeeeee freeeeee :hyper:
Joo, tiedän, rauhoitun, viikonloppu tänne ja heti niin kyllä helpottaa :D

Tuleehan SE sieltä hitaasti mutta varmasti.

No joo.. Aivan saakelisti liikaa aikaa. Ihan turha tehdä muutaku jotain tukihommia kun ei saa ketää kiinni, kaikki tärkiät on lomalla.

Kyyyyllä sä hyvään paikkaan pääsisit jos vakseille selität että "Mää oon kissanainen - Miau!"
Heeeei, kuka tässä on minusta puhunut mitään :D Mutta JOS pukeutuisin kissanaiseksi, menisin sanomaan että "minulla on sovittu tapaaminen Batmanin kanssa" ja sipsuttelisin tyylikkäästi ohi. Ei kissanainen mitään esittelyjä tarvi, eihän?

Ite se puhu jostain 160:stä. Varmaan niilä oli penkki kalibroitu päin peetä. :)

Tai sit sul on vaan tehokkaampi mopo ku mulla. Hondassa tuli 136hv takapyörältä ja siihen ram airit päälle!

Helvetin tuunaaja :hyper:

Huomenta!

Täytyy valmistautua hyvin tulevaan sairaslomaan eli nyt on hyvä syy tilata pari dvd-boksia! Game of thrones ja Downton abbey 2. kausi tilattu! :) Seuraavaksi voisi miettiä ruokapuolta... Ainakin kaurapuuroa ja jotain pakasteita voisi varata pariksi viikoksi, ja marjoja joista on helppo väsätä smoothie juomia tai kiisseleitä jotka menee helposti alas! :D

Voe hittolainen ku tekis mieli mennä kattoo tuo batman mut lähimpään elokuvateatteriin olis reilu tunnin matka ja autoa ei ole ja vaikka olisikin niin ei ihan ikä riitä... :( Koskahan tuo tulee dvd:lle? :D

Ja ai perhana ku oli mukava ilma lenkkeillä.

Batmanista tuli mieleen vanhat theme songit:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tai sit sul on vaan tehokkaampi mopo ku mulla. Hondassa tuli 136hv takapyörältä ja siihen ram airit päälle!

Helvetin tuunaaja :hyper:
Minun hondasta otettiin takaselta 147. :) Vaan eipä oo mopo tänä kesänä liikahtanut metriäkään, ees autotallissa. Ei oo kerennyt / jaksanut / huvittanut... Mistähän sitä ajomotivaatiota sais..?

Minun hondasta otettiin takaselta 147. :) Vaan eipä oo mopo tänä kesänä liikahtanut metriäkään, ees autotallissa. Ei oo kerennyt / jaksanut / huvittanut... Mistähän sitä ajomotivaatiota sais..?

Mikä Honda on kyseessä? Itekkin ajanut ihan helvetin vähän, mutta se johtuu lähinnä köyhyydestä...

Voe hittolainen ku tekis mieli mennä kattoo tuo batman mut lähimpään elokuvateatteriin olis reilu tunnin matka ja autoa ei ole ja vaikka olisikin niin ei ihan ikä riitä... :( Koskahan tuo tulee dvd:lle? :D

Ja ai perhana ku oli mukava ilma lenkkeillä.
Pikaisena veikkauksena voisin sanoa että joulumarkkinoille pukkaavat, mutta mistä noista tietää.
Mä oon parina päivänä käynyt juoksulenkin koiran kanssa vesisateessa ja se on oikeasti ollut ihan piristävää.
Eikä kovin kuumalla kyllä tuota ronttia viitsi juoksuttaakaan.

Back
Ylös Bottom