Taikakamelilla oli hyvä: Käy hakemas kaupasta pikkusia juttuja vaikka joka päivä. Niinku rahka tms
Mihinhän kauppaan sitä suuntais että se liikuntaa ois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taikakamelilla oli hyvä: Käy hakemas kaupasta pikkusia juttuja vaikka joka päivä. Niinku rahka tms

Sullaha sitä kävelyä siinä irtois, FIT syyskuuksi :D
Lapissa siihen lähimpään!![]()
Haha, tätä tulee tehtyä melkein joka päivä: "haenpa jotain pientä kaupasta". Lompakko tykkää ja kauppiaat ihmettelee joka päiväistä ramppaamista. :D Mutta pitäähän pieniä kauppoja tukea ja samalla saa hyötyliikuntaa.![]()
Visureitako sulla poistetaan kun helposti syötäviä eväitä tarvii? Jäätelöä paljon pakkaseen.![]()
Rahkasta tulikin mieleen, että pitääpä taas syödä.
Jääkaappi kyllä kaipaa kohta myös täytettä, eli kauppaan se olisi suunnattava vaihteeksi. Lähekkö Por0 messiin?
Oli pakko hypettää ja postailla Batman-logo paidassa kaupungilla.
Kaikkiko täällä pakkiksella on menossa batmanin kattomaan. Laittakaa sitten joukolla leffa-arvostelut ketjuun että tiedän jaksaako sitä ite vaivautua. Toi leffassa käynti on aina niin iso suoritus ettei sitä monta kertaa vuodessa jaksa.
Sosekeitot vois mennä kans hyvin? Ja pirtelöt. Mä elin niillä joskus kuukauden kun olin kipeenä.Poskiontelot leikataan nukutuksessa ja kaivetaan koepalaa sieltä samalla. Todennäköisesti aiheuttaa jälkikäteen nenäverenvuotoa, tukkoisuutta ja muita oireita, nenä ja suu saattaa olla herkkänä, ja sitten tietysti se maku- & hajuaisti... Nenän oireiluun ja verenvuotoon olen jo tottunut muutenkin, sekä maku/hajuaistin ongelmiin, ne vaikuttaa heti syömisiin ettei meinaa mikään mennä oikein alas paitsi tuollaiset helposti syötävät. Kaurapuuro kuurilla olin pitkään keväällä kun oikein olin kipeänä, se oli ainut ruoka minkä sai alas kurkusta ja mitä uskalsi syödä. Kummasti sitä tulee täysin vainoharhaiseksi syömisen suhteen jos ei maista yhtään mitään!! :wtf: Jäätelöä on kyllä varattava, kaiken kylmän syöminen on suositeltavaa verenvuodon kannalta sairaanhoitsun mukaan. :D
Lauantaina mennään kaverin kans kattoon Ice Age 4. Menkää te kattoo Lepakkomiehiä :D
Noi aikasemmat Ice Aget on ollu ainakin hyviä. No okei se orava. :lol2:
Kaverit on sanonu, että niille tulee aina minä mieleen siitä vitsin Scratchista :D Ehkä mä oon joskus yhtä epätoivoinen kuin orava pähkinän toivossa... Moni on sanonu et toi nelonen on ollu parempi kuin mikään niistä aiemmista.