Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taikakamelilla oli hyvä: Käy hakemas kaupasta pikkusia juttuja vaikka joka päivä. Niinku rahka tms

Mihinhän kauppaan sitä suuntais että se liikuntaa ois.

Sullaha sitä kävelyä siinä irtois, FIT syyskuuksi :D

Taikakamelilla oli hyvä: Käy hakemas kaupasta pikkusia juttuja vaikka joka päivä. Niinku rahka tms

Haha, tätä tulee tehtyä melkein joka päivä: "haenpa jotain pientä kaupasta". Lompakko tykkää ja kauppiaat ihmettelee joka päiväistä ramppaamista. :D Mutta pitäähän pieniä kauppoja tukea ja samalla saa hyötyliikuntaa. :)

Lapissa siihen lähimpään! :rolleyes:

Sullaha sitä kävelyä siinä irtois, FIT syyskuuksi :D

En oikein tykkää kävelystä. Tieten vois mennä pyörällä. Heh, jos mie alan fittailee, niin se on mies 45kg puhasta lihaa. :jahas:

Lapissa siihen lähimpään! :rolleyes:

Eli lähtis jo tänään!

Haha, tätä tulee tehtyä melkein joka päivä: "haenpa jotain pientä kaupasta". Lompakko tykkää ja kauppiaat ihmettelee joka päiväistä ramppaamista. :D Mutta pitäähän pieniä kauppoja tukea ja samalla saa hyötyliikuntaa. :)

Totta mun vaimoa EI voisi päästää kauppaan hakemaan jotain pientä. Se tuo kassillisen sieltä sun täältä. Mulla jos on lista niin tuon vain sen mitä listalla lukee ja jää paljon ostamatta jos sitä ei ole kirjoitetu. Jos taas päätän lähteä hakemaan pesuainetta ja rahkaa, niin muistan sen rahkan :D

Huomattavasti menevämpi ku originaali :D

Rahkasta tulikin mieleen, että pitääpä taas syödä.
Jääkaappi kyllä kaipaa kohta myös täytettä, eli kauppaan se olisi suunnattava vaihteeksi. Lähekkö Por0 messiin?

Visureitako sulla poistetaan kun helposti syötäviä eväitä tarvii? Jäätelöä paljon pakkaseen. :)

Poskiontelot leikataan nukutuksessa ja kaivetaan koepalaa sieltä samalla. Todennäköisesti aiheuttaa jälkikäteen nenäverenvuotoa, tukkoisuutta ja muita oireita, nenä ja suu saattaa olla herkkänä, ja sitten tietysti se maku- & hajuaisti... Nenän oireiluun ja verenvuotoon olen jo tottunut muutenkin, sekä maku/hajuaistin ongelmiin, ne vaikuttaa heti syömisiin ettei meinaa mikään mennä oikein alas paitsi tuollaiset helposti syötävät. Kaurapuuro kuurilla olin pitkään keväällä kun oikein olin kipeänä, se oli ainut ruoka minkä sai alas kurkusta ja mitä uskalsi syödä. Kummasti sitä tulee täysin vainoharhaiseksi syömisen suhteen jos ei maista yhtään mitään!! :wtf: Jäätelöä on kyllä varattava, kaiken kylmän syöminen on suositeltavaa verenvuodon kannalta sairaanhoitsun mukaan. :D

Rahkasta tulikin mieleen, että pitääpä taas syödä.
Jääkaappi kyllä kaipaa kohta myös täytettä, eli kauppaan se olisi suunnattava vaihteeksi. Lähekkö Por0 messiin?

Joo, toki. Lähimpään?

Oli pakko hypettää ja postailla Batman-logo paidassa kaupungilla.

Kaikkiko täällä pakkiksella on menossa batmanin kattomaan. Laittakaa sitten joukolla leffa-arvostelut ketjuun että tiedän jaksaako sitä ite vaivautua. Toi leffassa käynti on aina niin iso suoritus ettei sitä monta kertaa vuodessa jaksa.

Kaikkiko täällä pakkiksella on menossa batmanin kattomaan. Laittakaa sitten joukolla leffa-arvostelut ketjuun että tiedän jaksaako sitä ite vaivautua. Toi leffassa käynti on aina niin iso suoritus ettei sitä monta kertaa vuodessa jaksa.

Itse asiassa en edes mene ensi-iltaan, on parempaa tekemistä, ensi viikolla sitten leffaan.

Poskiontelot leikataan nukutuksessa ja kaivetaan koepalaa sieltä samalla. Todennäköisesti aiheuttaa jälkikäteen nenäverenvuotoa, tukkoisuutta ja muita oireita, nenä ja suu saattaa olla herkkänä, ja sitten tietysti se maku- & hajuaisti... Nenän oireiluun ja verenvuotoon olen jo tottunut muutenkin, sekä maku/hajuaistin ongelmiin, ne vaikuttaa heti syömisiin ettei meinaa mikään mennä oikein alas paitsi tuollaiset helposti syötävät. Kaurapuuro kuurilla olin pitkään keväällä kun oikein olin kipeänä, se oli ainut ruoka minkä sai alas kurkusta ja mitä uskalsi syödä. Kummasti sitä tulee täysin vainoharhaiseksi syömisen suhteen jos ei maista yhtään mitään!! :wtf: Jäätelöä on kyllä varattava, kaiken kylmän syöminen on suositeltavaa verenvuodon kannalta sairaanhoitsun mukaan. :D
Sosekeitot vois mennä kans hyvin? Ja pirtelöt. Mä elin niillä joskus kuukauden kun olin kipeenä.

Lauantaina mennään kaverin kans kattoon Ice Age 4. Menkää te kattoo Lepakkomiehiä :D

Noi aikasemmat Ice Aget on ollu ainakin hyviä. No okei se orava. :lol2:

Hrhraöhoha.
[video=youtube_share;NaBK_DRf4_0]http://youtu.be/NaBK_DRf4_0[/video]

Noi aikasemmat Ice Aget on ollu ainakin hyviä. No okei se orava. :lol2:

Kaverit on sanonu, että niille tulee aina minä mieleen siitä vitsin Scratchista :D Ehkä mä oon joskus yhtä epätoivoinen kuin orava pähkinän toivossa... Moni on sanonu et toi nelonen on ollu parempi kuin mikään niistä aiemmista.

Kaverit on sanonu, että niille tulee aina minä mieleen siitä vitsin Scratchista :D Ehkä mä oon joskus yhtä epätoivoinen kuin orava pähkinän toivossa... Moni on sanonu et toi nelonen on ollu parempi kuin mikään niistä aiemmista.

Mä olin vähän pettynyt. Oisin varmaan mieluummin kattonu sen madagaskar 3:en mikä tuli trailerina siihen alkuun. Mut olihan toi ihan katottava.

Back
Ylös Bottom