Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^mä luin noita mies- ja naisteorioita. Liptoni saa aikaan vain tätimäistä hykertelyä ja ajoittaisia epätoivon aaltoja.
No ei sua heikkous vaivaa jos xairaxin kanssa about samat painot ;)
Haha :D pitääks täs nyt olla imarreltu vai häh?
Kaveri tuli eilen mun tykö, viimeks nähty puoltoist vuotta sitte ja se vaan totes et "kauhee ku sun hartiat on levinny ihan hirveesti". Muhah, kivvaa. Hirvee jännitys oli kyl päällä tänä aamuna mut se helpotti siinä varttii vaille seittemän...

Sehän se on. Pittäähän sitä lapinpojalla heppoja olla, kun ei ole poroja. :D
Ei nyt toki aivan kaikissa liikkeissä ole, mut niissä mitä olen tehnytkin. Ihan normaaleja etunojapunnerruksia tein vähän niinku lämmittelyksi muulle treenille. Mulla oli tossa välilevyongelmien takia 2kk tauko salilta yksittäisiä treenejä lukuunottamatta ja nyt kyllä huomasi, että on taantunut taas pisteeseen Ö. Mut ei se auta kuin alkaa taas taapertaa, niin eikö se kunto sieltä joskus ennalleen palaudu. Se on kyllä jännä, että kun toissapäivänä kävin juoksemassa, niin ei se juoksukunto ole samalla lailla tänä aikana rapistunnut kuin toi salitreenikunto. Meneeköhän se aina noin?No ei sua heikkous vaivaa jos xairaxin kanssa about samat painot ;)
Mikä punnerrus, penkki vaiko siis etunoja (lattiapunnerrus)?
Tietty, kaikki irti kehuista vaan!Haha :D pitääks täs nyt olla imarreltu vai häh?
Ei nyt toki aivan kaikissa liikkeissä ole, mut niissä mitä olen tehnytkin. Ihan normaaleja etunojapunnerruksia tein vähän niinku lämmittelyksi muulle treenille. Mulla oli tossa välilevyongelmien takia 2kk tauko salilta yksittäisiä treenejä lukuunottamatta ja nyt kyllä huomasi, että on taantunut taas pisteeseen Ö. Mut ei se auta kuin alkaa taas taapertaa, niin eikö se kunto sieltä joskus ennalleen palaudu. Se on kyllä jännä, että kun toissapäivänä kävin juoksemassa, niin ei se juoksukunto ole samalla lailla tänä aikana rapistunnut kuin toi salitreenikunto. Meneeköhän se aina noin?
Toihan tarkottais jotain 170hv+ konetehoa. Kaveri on tuunannu sitä!!
Vittu että väsyttää taas. Onneks on lämmin ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta.

Okei, mielenkiintoista tietää. Ja tietysti toi tausta varmaan vaikuttaa. Juoksulenkeillä olen käynyt tyyliin "aina" eli jostain 10-vuotiaasta saakka, mutta salitreeniä olen tehnyt intensiivisemmin vasta vuoden verran, niin kai ne "saavutukset" sitten katoaakin nopeammin. Ja nyt kun sanoit, niin oli joo lihasryhmissä eroja, ei kaikki ollut onneksi ihan yhtä tuskaa kuin noi punnerrukset.Se salikunto johtuu enempi hermotuksesta ja lihastonuksesta kait. Salikunto nousee tietääkseni nopeasti ylös kuitenkin vrt johonkin juoksukuntoon. Juoksukunto on kait pysynyt tasollaan jos oot jotakin liikkunut. En tiedä. Mulla vähänkin rankempi laihdutus vie puhdin ojentajista, muihin ei hirveästi edes vaikuta. Tietty heikentyneet ojentajat verottaa sitten kaikkia punnerrusliikkeitä..
Ai se lähti vasta sitten.. Aika jännittävä kaveri![]()
Miksi pitää katsoa uudesta batmanista trailereita kun hype nousee entisestään? :(

Älkää nyt puhuko enempää, jookos! Koht minunki on pakko rynnätä sitä katsomaan.Sama täälläkin. Ei jaksaisi odottaa viikonloppua ja sitä, että näkee sen batmanin viimeinkin![]()
En jaksa odottaa viikonloppua, en jaksa en jaksa, no kai se on pakko jaksaa![]()
Joo Foxykin taitaa odottaa uutta batmania innolla ;)

En jaksa odottaa viikonloppua, en jaksa en jaksa, no kai se on pakko jaksaa![]()
Pääsisköhän sinne viitan kanssa vip-hintaan? Vois koettaa...Joo Foxykin taitaa odottaa uutta batmania innolla ;)
Pääsisköhän sinne viitan kanssa vip-hintaan? Vois koettaa...