Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia! Nyt se harmaus sitten iski. Toivottavasti on edes kylmä. :)

No ei sua heikkous vaivaa jos xairaxin kanssa about samat painot ;)

Haha :D pitääks täs nyt olla imarreltu vai häh?

Kaveri tuli eilen mun tykö, viimeks nähty puoltoist vuotta sitte ja se vaan totes et "kauhee ku sun hartiat on levinny ihan hirveesti". Muhah, kivvaa. Hirvee jännitys oli kyl päällä tänä aamuna mut se helpotti siinä varttii vaille seittemän...

Kaveri tuli eilen mun tykö, viimeks nähty puoltoist vuotta sitte ja se vaan totes et "kauhee ku sun hartiat on levinny ihan hirveesti". Muhah, kivvaa. Hirvee jännitys oli kyl päällä tänä aamuna mut se helpotti siinä varttii vaille seittemän...

Ai se lähti vasta sitten.. Aika jännittävä kaveri :)

Sehän se on. Pittäähän sitä lapinpojalla heppoja olla, kun ei ole poroja. :D

Toihan tarkottais jotain 170hv+ konetehoa. Kaveri on tuunannu sitä!!

Vittu että väsyttää taas. Onneks on lämmin ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta.

No ei sua heikkous vaivaa jos xairaxin kanssa about samat painot ;)

Mikä punnerrus, penkki vaiko siis etunoja (lattiapunnerrus)?
Ei nyt toki aivan kaikissa liikkeissä ole, mut niissä mitä olen tehnytkin. Ihan normaaleja etunojapunnerruksia tein vähän niinku lämmittelyksi muulle treenille. Mulla oli tossa välilevyongelmien takia 2kk tauko salilta yksittäisiä treenejä lukuunottamatta ja nyt kyllä huomasi, että on taantunut taas pisteeseen Ö. Mut ei se auta kuin alkaa taas taapertaa, niin eikö se kunto sieltä joskus ennalleen palaudu. Se on kyllä jännä, että kun toissapäivänä kävin juoksemassa, niin ei se juoksukunto ole samalla lailla tänä aikana rapistunnut kuin toi salitreenikunto. Meneeköhän se aina noin?

Tietty, kaikki irti kehuista vaan!

Ei nyt toki aivan kaikissa liikkeissä ole, mut niissä mitä olen tehnytkin. Ihan normaaleja etunojapunnerruksia tein vähän niinku lämmittelyksi muulle treenille. Mulla oli tossa välilevyongelmien takia 2kk tauko salilta yksittäisiä treenejä lukuunottamatta ja nyt kyllä huomasi, että on taantunut taas pisteeseen Ö. Mut ei se auta kuin alkaa taas taapertaa, niin eikö se kunto sieltä joskus ennalleen palaudu. Se on kyllä jännä, että kun toissapäivänä kävin juoksemassa, niin ei se juoksukunto ole samalla lailla tänä aikana rapistunnut kuin toi salitreenikunto. Meneeköhän se aina noin?

Se salikunto johtuu enempi hermotuksesta ja lihastonuksesta kait. Salikunto nousee tietääkseni nopeasti ylös kuitenkin vrt johonkin juoksukuntoon. Juoksukunto on kait pysynyt tasollaan jos oot jotakin liikkunut. En tiedä. Mulla vähänkin rankempi laihdutus vie puhdin ojentajista, muihin ei hirveästi edes vaikuta. Tietty heikentyneet ojentajat verottaa sitten kaikkia punnerrusliikkeitä..

Toihan tarkottais jotain 170hv+ konetehoa. Kaveri on tuunannu sitä!!

Vittu että väsyttää taas. Onneks on lämmin ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta.

Ite se puhu jostain 160:stä. Varmaan niilä oli penkki kalibroitu päin peetä. :)

Se salikunto johtuu enempi hermotuksesta ja lihastonuksesta kait. Salikunto nousee tietääkseni nopeasti ylös kuitenkin vrt johonkin juoksukuntoon. Juoksukunto on kait pysynyt tasollaan jos oot jotakin liikkunut. En tiedä. Mulla vähänkin rankempi laihdutus vie puhdin ojentajista, muihin ei hirveästi edes vaikuta. Tietty heikentyneet ojentajat verottaa sitten kaikkia punnerrusliikkeitä..
Okei, mielenkiintoista tietää. Ja tietysti toi tausta varmaan vaikuttaa. Juoksulenkeillä olen käynyt tyyliin "aina" eli jostain 10-vuotiaasta saakka, mutta salitreeniä olen tehnyt intensiivisemmin vasta vuoden verran, niin kai ne "saavutukset" sitten katoaakin nopeammin. Ja nyt kun sanoit, niin oli joo lihasryhmissä eroja, ei kaikki ollut onneksi ihan yhtä tuskaa kuin noi punnerrukset.

Ai se lähti vasta sitten.. Aika jännittävä kaveri :)

Eiiiiii, ei silleen! Nythän sä käsitit ihan väärin. Oli kyse kahdesta erillisestä asiasta :D Kaveri tuli eilen mun tykö olemaan muutamaks päiväks. Mut sit yks toinen juttu jänskätti mua niin et heräilin pitkin yötä tarkistamaan puhelinta.

Sama täälläkin. Ei jaksaisi odottaa viikonloppua ja sitä, että näkee sen batmanin viimeinkin :)
Älkää nyt puhuko enempää, jookos! Koht minunki on pakko rynnätä sitä katsomaan.

En jaksa odottaa viikonloppua, en jaksa en jaksa, no kai se on pakko jaksaa :)

Ensi viikolla meinasin mennä kattoo..

Joo Foxykin taitaa odottaa uutta batmania innolla ;)
Pääsisköhän sinne viitan kanssa vip-hintaan? Vois koettaa...

Back
Ylös Bottom