Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta!
Täytyy valmistautua hyvin tulevaan sairaslomaan eli nyt on hyvä syy tilata pari dvd-boksia! Game of thrones ja Downton abbey 2. kausi tilattu!Seuraavaksi voisi miettiä ruokapuolta... Ainakin kaurapuuroa ja jotain pakasteita voisi varata pariksi viikoksi, ja marjoja joista on helppo väsätä smoothie juomia tai kiisseleitä jotka menee helposti alas! :D

Lepposaa menoa, ei kiire mihinkään. Käytiin kahvittelees parin kaverin kanssa ja auton tuulilasin liimauskin ilmeisesti onnistuu. Joskus vaan on elämässä asiat sillä tolalla, että on vähän helpompi hengittää, hymyillä ja elää :haart:^Kaira sitten ilmottelee kun muuttaa stadiin päin jos meinaat pitää ton elixian jäsenyyden. Käydään vetäseen jotkut tappotreenit
Syyskuus kai mä tuun ja ainakin yhden kuukauden käyn jollain Elixialla. Kai. Ehkä. En mä tiiä vielä mistään mitään.Dealio!Syyskuus kai mä tuun ja ainakin yhden kuukauden käyn jollain Elixialla. Kai. Ehkä. En mä tiiä vielä mistään mitään.
Hymyllä voittoon.Vähän auki kans itellä. Mulla oli toi 3kk kortti mikä on syyskuun loppuun asti ja sit pitäs katella onko se ton hintansa väärti vai palaanko duunisalin kellariin.
Kävin tiksis yks päivä. AIka paskaksi menny se, ne reisiojennuslaitteet mitkä on yläkerras saa pistää täyden pakan eikä tunnu missään. Superina tein kyykyt ja ton yks päivä. Siellä alakerrassa sensijaan on tuhti reisiojennus.
Väsyttää ja heikko olo. Saispa Duracell-vaihteen taas ladattua huomiselle.

Son karma, joka pisti kissan kanveesiin. ;)
Mutta tervehtymisiä.![]()
Joo, näin minäkin sen näkisin. Ei liian hauskaa saa pitää. Ehkä tästä vielä noustaan!Vähän melkeen vois liikkua, mutta en keksi miten jaksais. Painokin on pudonnu, niinku keskitysleirillä. Tais nekin siellä vaan ryypätä. :jahas: