Auts! Harmi kun möi loppuun niin nopeasti, muuten olisi mielellään mennyt katsastamaan tuonkin keikan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nosturin pihassa on parkkipaikkoja ja jos siihen ei mahdu, niin lähellä n. 200 m päässä on Hietalahden tori, jonne voi myös jättää. Meiltä menee kans pari toimittajaa tonne kattomaan keikkaa.
Joo eiköhän mun Fifi johkin mahdu.. Enemmän oon huolissani löydänkö sieltä ikinä kotiin enää keikan jälkeisessä euforiassa :D
Nosturistahan on suht helppo ajella takas 4-tielle. Etkös sä sille kuitenki oo menossa?
Oon joo mut reittipalvelusta kun katoin niin mutkia on niin monta etten varmasti muista niitä kaikkia. Eriasia tietty jos sieltä Nosturista asti on kylttejä Lahteen :D Menomatka näytti helpolta.
Kova suoritus!Mullaki oli aamuaerobisena reilu parikytä kilometriä hiihtoa!

Samaa reittiä takasin? :D No siihen kun Mechelininkadulle pääsee, niin siitä taitaa jo olla opastuksia. Tosin ensimmäinen Lahti-kyltti taitaa neuvoa kiertämään länsiväylän ja Kehä I:n kautta eikä sinne kyllä kannata lähteä. Ite melkeen tullu ajettua tota Mechelininkatu - Nordenskiöldinkatu - Koskelantie -Lahdenväylä reittiä. Se on aika nopee ja suora.
Kova suoritus!
Ite hölkkäsin 25 min juoksumatolla.
Äsken vejin lauantai mätöt. Hornetteja, litra maitoa ja jälkkäriksi jogurttia.![]()
Emmä tiiä pääseekö samaa reittiä takasin jos sielä on jotain yksisuuntaisia homoiluja. Enkä mitään kadunnimiä muista kyllä :D Saati jaksa ottaa paperille reittiohjeita.. heh. Meen vahvan hämäläisen intuition varassa!
, mamma kiljuu perässä "Eiku kannetaan se yhdessä!". Mä vaan jatkan matkaani, koska ei siitä yhteiskannosta noissa rapuissa tuu yhtään mitään. No päästiin vihdoin ratikkaan (sekin meni säädöksi kun tapojensa orjana mamma meni just sille samalle pysäkille odottamaan kun ehdotin että mentäisiin toiselle, koska sieltä tulee vaunu nopeammin), ja lopulta linjikselle. Jostain syystä mamma sitten, kävellessään mun edellä, pysähteli vähän väliä odottelemaan mua vaikka tulin ihan siinä perässä. Siitä liikkumisesta tuli sitten sellaista töks töks-menoa ja totesin sille, että "jos et jäis mua odottamaan turhaan, kun mä pääsen kuitenkin liikkumaan nopeammin tän ison veskan kanssa kun sä sen pienemmän". Päästiin Finnairin bussille ja tietenkin laukut oli pakattu niin, että perällä oli tyhjää ja edessä iso pino. Bussikuski ei tullut auttamaan, joten me mamman kanssa ja eräs toinen nainen ruvettiin siirtämään niitä muita laukkuja peremmälle että saadaan omat sisälle. Sitten kun toi homma oli ohi, niin kuski tuli ulos kattomaan ja ihmetteli kuka ne laukut oikein siirsi. 

On kyllä ihan pirun tylsää nyt. Olisin halunnut dokata, mutta ei pysty kun on aivotärähdys :( Tekis mieli syödä jotain roskaruokaa, mutta en keksi mitään.