Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nosturin pihassa on parkkipaikkoja ja jos siihen ei mahdu, niin lähellä n. 200 m päässä on Hietalahden tori, jonne voi myös jättää. Meiltä menee kans pari toimittajaa tonne kattomaan keikkaa.

Joo eiköhän mun Fifi johkin mahdu.. Enemmän oon huolissani löydänkö sieltä ikinä kotiin enää keikan jälkeisessä euforiassa :D

No niin, nyt toimittamaan mamma turvallisesti kohti Ivaloa.

Joo eiköhän mun Fifi johkin mahdu.. Enemmän oon huolissani löydänkö sieltä ikinä kotiin enää keikan jälkeisessä euforiassa :D

Nosturistahan on suht helppo ajella takas 4-tielle. Etkös sä sille kuitenki oo menossa?

Nosturistahan on suht helppo ajella takas 4-tielle. Etkös sä sille kuitenki oo menossa?

Oon joo mut reittipalvelusta kun katoin niin mutkia on niin monta etten varmasti muista niitä kaikkia. Eriasia tietty jos sieltä Nosturista asti on kylttejä Lahteen :D Menomatka näytti helpolta.

Oon joo mut reittipalvelusta kun katoin niin mutkia on niin monta etten varmasti muista niitä kaikkia. Eriasia tietty jos sieltä Nosturista asti on kylttejä Lahteen :D Menomatka näytti helpolta.

Samaa reittiä takasin? :D No siihen kun Mechelininkadulle pääsee, niin siitä taitaa jo olla opastuksia. Tosin ensimmäinen Lahti-kyltti taitaa neuvoa kiertämään länsiväylän ja Kehä I:n kautta eikä sinne kyllä kannata lähteä. Ite melkeen tullu ajettua tota Mechelininkatu - Nordenskiöldinkatu - Koskelantie -Lahdenväylä reittiä. Se on aika nopee ja suora.

Samaa reittiä takasin? :D No siihen kun Mechelininkadulle pääsee, niin siitä taitaa jo olla opastuksia. Tosin ensimmäinen Lahti-kyltti taitaa neuvoa kiertämään länsiväylän ja Kehä I:n kautta eikä sinne kyllä kannata lähteä. Ite melkeen tullu ajettua tota Mechelininkatu - Nordenskiöldinkatu - Koskelantie -Lahdenväylä reittiä. Se on aika nopee ja suora.

Emmä tiiä pääseekö samaa reittiä takasin jos sielä on jotain yksisuuntaisia homoiluja. Enkä mitään kadunnimiä muista kyllä :D Saati jaksa ottaa paperille reittiohjeita.. heh. Meen vahvan hämäläisen intuition varassa!

Kova suoritus!

Ite hölkkäsin 25 min juoksumatolla.
Äsken vejin lauantai mätöt. Hornetteja, litra maitoa ja jälkkäriksi jogurttia. :kuola:

Kova siinä mielessä, että oli vähän turhan raskas keli ja olin ihan loppu jo varmaa ekan sadan metrin jälkeen :D Aikaakin tohon tuhraantui 1h30min.

Emmä tiiä pääseekö samaa reittiä takasin jos sielä on jotain yksisuuntaisia homoiluja. Enkä mitään kadunnimiä muista kyllä :D Saati jaksa ottaa paperille reittiohjeita.. heh. Meen vahvan hämäläisen intuition varassa!

Niino yksisuuntaset on kyllä ikäviä. Mut katot ton vaan kartasta ja sit vedät sillä intuitiolla. Ja siellä tosiaan on niitä kylttejäkin.

Kyllä nää mun ja mamman yhteiset liikkumiset on aina yhtä huvittavia. Menin sinne ja toinen nakkas mulle heti ison matkalaukun hoidettavaksi, okei, no problem. Juteltiin niitä näitä, se alko laittaa päällystakkia niskaan ja huivia päähän, sitten kysyin siltä jotain s-etukortista ja mamma kattoo mua hiljaa *heinäsirkkojen siritystä*....kysyn siltä uudestaan ja sama hiljaisuus. Korotin ääntä vähän ja kysyin: "Etkö sä muka kuule mitään?!". "-No emmä ku mulla tää huivi päässä..." Okei, aha. :D

Nappasin matkalaukun ja lähin kantaa sitä alakertaan (viidennestä kerroksesta :jahas:), mamma kiljuu perässä "Eiku kannetaan se yhdessä!". Mä vaan jatkan matkaani, koska ei siitä yhteiskannosta noissa rapuissa tuu yhtään mitään. No päästiin vihdoin ratikkaan (sekin meni säädöksi kun tapojensa orjana mamma meni just sille samalle pysäkille odottamaan kun ehdotin että mentäisiin toiselle, koska sieltä tulee vaunu nopeammin), ja lopulta linjikselle. Jostain syystä mamma sitten, kävellessään mun edellä, pysähteli vähän väliä odottelemaan mua vaikka tulin ihan siinä perässä. Siitä liikkumisesta tuli sitten sellaista töks töks-menoa ja totesin sille, että "jos et jäis mua odottamaan turhaan, kun mä pääsen kuitenkin liikkumaan nopeammin tän ison veskan kanssa kun sä sen pienemmän". Päästiin Finnairin bussille ja tietenkin laukut oli pakattu niin, että perällä oli tyhjää ja edessä iso pino. Bussikuski ei tullut auttamaan, joten me mamman kanssa ja eräs toinen nainen ruvettiin siirtämään niitä muita laukkuja peremmälle että saadaan omat sisälle. Sitten kun toi homma oli ohi, niin kuski tuli ulos kattomaan ja ihmetteli kuka ne laukut oikein siirsi. :rolleyes:

Kivakiittimoi. :)

NYT ON AIKA VETÄÄ LÄSKIKSI! Eli housut jalkaan näin aluksi.. :)

:D No kyllä se mullakin rasvaprosentti huitelee varmasti jossain lähempänä 30 kuin 10.

Pistä sie Ephe huppu heiluu siellä keikalla.

Miksipä noita housujakaan jalkaan laittaa ku kuitenkin pitää ottaa pois?

On kyllä ihan pirun tylsää nyt. Olisin halunnut dokata, mutta ei pysty kun on aivotärähdys :( Tekis mieli syödä jotain roskaruokaa, mutta en keksi mitään.

On kyllä ihan pirun tylsää nyt. Olisin halunnut dokata, mutta ei pysty kun on aivotärähdys :( Tekis mieli syödä jotain roskaruokaa, mutta en keksi mitään.

Komppaan, tosin silla erotuksella etta olisin halunnut lahtea Lontooseen mutta tuben korjaustoiden takia olisin joutunut venyttamaan 1h junamatkan n.2,5h pituiseksi bussimatkaksi, joten ei kauheasti kiinnosta enaa tahan aikaan lahtea sateeseen seikkailemaan :( Arsyttaa kovasti. Roskaruokaakin tekee mieli ja lahin chippy on 2min kavelymatkan paassa, mutta onneksi ei ole kateista joten en voi kayda hakemassa mitaan.

Kai se on sit pakko tehda vaikka toita tama ilta.

Pistin vihdoinkin tilaukseen pitkät juoksutrikoot. Sain kivan kanta-asiakasalennuksen, ja nuo on ollut ostoslistalla jo aivan liian pitkään. Jee. :D

Ehkä yksi friikeimmistä hetkistä ikinä - himassa yksin, hiljaista ja juuri vaihtamassa seuraavaan elokuvaan. Yhtäkkiä joku vääntää avainta sun ovessa pari kertaa. :eek:
= yläkerran naapuri erehtyi kerroksesta. Mutta jessus kun pulssi sinkos ihan uusiin sfääreihin ja vieläkin vähän sydän pomppii samalla kun kuuntelee, kuinka naapuri yläkerrassa yrittää selviytyä peiton alle.

Hyvää yötä vaan itse kullekin. Ei hitto oikeesti kun pelästyin.

Back
Ylös Bottom