Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhuu. Tuli vedettyä hyvä 50 min aamuinen kävelylenkki tyhjällä masulla. Jestas teki terää. Suosittelen jokaiselle!

Oonko jollain tavalla häiriintynyt kun tänään olis papan hautajaiset ja kuuntelen älytön meininki päällä hyvää musaa?

T. Kiinnostunut Keminmaasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan hyvät unet oli. Onko monella muuten sellasta, että tuntuu aina niinku pyöris ja vaihtelis asentoa koko yön? Voihan se olla että tämä tapahtuu jossain aamuntunneilla ennen heräämistä, mutta mie ainakin olen ihan tietoisessa tilassa ja käännyn harvasen tahtia joka yö. Aamulla on kyllä ihan semi virkeä olo silti.

Japetius: Jos olet onnellinen että pappasi kärsimykset loppuivat, niin se on ihan okei, mutta jos taas olet onnellinen hänen kuolemastaan koska halusit niin minusta se ei ole ok. Mutta toisaalta on kuulemma ihmisillä erilaisia tapoja suhtautua suruun/jonkun poismenoon.

Ihan hyvät unet oli. Onko monella muuten sellasta, että tuntuu aina niinku pyöris ja vaihtelis asentoa koko yön? Voihan se olla että tämä tapahtuu jossain aamuntunneilla ennen heräämistä, mutta mie ainakin olen ihan tietoisessa tilassa ja käännyn harvasen tahtia joka yö. Aamulla on kyllä ihan semi virkeä olo silti.

Joo on.. mä kyllä nukun aika huonosti ton takia. Usein pitää kääntää kylkee kun joko olkapäähän alkaa pistää, niska puutuu tai selkä jumittaa.

Oonko jollain tavalla häiriintynyt kun kuuntelen älytön meininki päällä hyvää musaa?

Oot jos pidät tuota hyvänä musana...

Osaako joku suositella jotain ei-apple mp3 soitinta? Johon mahtuis suht koht paljon biisejä ja toimisi ihan "drag&drop" -tyylillä helposti windowsissa. Tietenkin jos soittolistoja pystyy helposti tekee, niin se on kyllä plussaa. Pienehkö mielellään jos sitä salilla käyttäis ym. aktiviteeteissa. :)

Huomenta! :)

Ois käyty aamuaerobiset, huomenna sama homma.

Mullaki oli aamuaerobisena reilu parikytä kilometriä hiihtoa!

Osaako joku suositella jotain ei-apple mp3 soitinta? Johon mahtuis suht koht paljon biisejä ja toimisi ihan "drag&drop" -tyylillä helposti windowsissa. Tietenkin jos soittolistoja pystyy helposti tekee, niin se on kyllä plussaa. Pienehkö mielellään jos sitä salilla käyttäis ym. aktiviteeteissa. :)

Mulla on toi sansa clipp.. en tiedä soittolistoista ku en oo jaksanu sitä niin tarkkaan tutkia mut koko on ihan hyvä salikäyttöön ja siinä on klipsu. Defaultti kuulokkeet myös. Niistä kaikista vaan rispaantuu nykyään helposti se johto.. toi oli ees vähän kestävämpi mitä huonoimmissa.

Mulla on salilla Sansa Clip +, helvetin pieni ja tuon klipsin ansiosta pysyy hyvin kauluksessa tai vaikka housun vyötäröllä sopivassa kohdassa. Kortilla saa lisää tilaa. Äänentoisto ei ole mikään huippu, mutta treenatessa minusta riittävä. Kuulokkeista ei kokemusta kun en noita käytä.

Muuten kuin salilla on Sansa Fuze, tosin vanhempi malli kuin tuolla sivuilla. Hyvä äänentoisto ja muutenkin vähän parempi kuin tuo Clip, mutta huomattavasti isompi (tosin ehkä litteämpi) ja vaatii taskun tai jonkun säilytysvirityksen jos haluaa salilla pitää. Lenkkeillessä hyvä.

edit. great minds, vai mitä karstakeuhko?

Vaikuttais melko hyvältä peliltä tuo Sansa. Gigantin sivut ei näyttäny löytävän. Sitähän ei tietenkään saa kuin netistä vai onko joku Prismasta, Cittarista, Expert ym. löytäny? Elektroniikkaa myyvät liikkeet alkaa ole tuossa täälläpäin. :D

Kiitos vastauksista. :)

Mulla on salilla Sansa Clip +, helvetin pieni ja tuon klipsin ansiosta pysyy hyvin kauluksessa tai vaikka housun vyötäröllä sopivassa kohdassa. Kortilla saa lisää tilaa. Äänentoisto ei ole mikään huippu, mutta treenatessa minusta riittävä. Kuulokkeista ei kokemusta kun en noita käytä.

Tuuppase siihen rockbox sisään http://www.rockbox.org/ niin äänenlaatu ja käytettävyys saa aivan uudet ulottuvuudet. Ääntä pidin huonohkona itsekin, tuolla ja pienellä säädöllä homma korjautui ja nyt on selkeesti parasta, mitä soitinpuolella on tarjota. Toi imee muuten ainakin 16 gigan kortin mukisematta.

Tänään pitäis osata Nosturiin, taino reitti pois sieltä näytti melko vaikealta. Mahtuukos siihen johkin auto parkkiin lähistölle?

Vaikuttais melko hyvältä peliltä tuo Sansa. Gigantin sivut ei näyttäny löytävän. Sitähän ei tietenkään saa kuin netistä vai onko joku Prismasta, Cittarista, Expert ym. löytäny? Elektroniikkaa myyvät liikkeet alkaa ole tuossa täälläpäin. :D

Kiitos vastauksista. :)

Sivuilta ei löydy, mutta itse hain aikoinaan hyllystä 2 gigan laitteen jotain 45€.

Edit. Ultimate näköjään löysikin jo.

Tänään pitäis osata Nosturiin, taino reitti pois sieltä näytti melko vaikealta. Mahtuukos siihen johkin auto parkkiin lähistölle?

Nosturin pihassa on parkkipaikkoja ja jos siihen ei mahdu, niin lähellä n. 200 m päässä on Hietalahden tori, jonne voi myös jättää. Meiltä menee kans pari toimittajaa tonne kattomaan keikkaa.

Back
Ylös Bottom