Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin hieno keli, että nyt on busavideon paikka.

Kesä tulee, ei auta mikään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
edit. anycase, oli kiva herätä kun ei tarvinnu ite keittää kahvia eikä tiskata mukia! elämän pieniä iloja :)

Taa toi mulle koti-ikavan! Onneksi kohta paasen moikkaamaan perhetta pariksi paivaksi. Ja joka aamu on pannullinen kahvia odottamassa :D

Ihan pakko tulla leijuun, just ajelin kotiin ja tällainen beibe matkas takapenkillä. Kisakauden aloitus suoritettiin tällä kertaa sisäradalla (yleensä paukuttelen vain ulkoradoilla) ja sieltä pätkähti SM-kultaa. Maksimipisteet voi olla 750/75, vedin 750/48. Ihan tyytyväinen :)

Liitteet

• SM1.webp
    SM1.webp
    26,5 KB · Katsottu: 146
Aika muhkea pokaali Kairalla! :)

Tekis mieli mennä päiväunille, mutta pitää lähteä käymään zumbaamassa ja salilla... Plääh...

Asetouhuja :) Tänään oli ilmakivääriä ja pienoiskivääriä. Täytyy näitä karsintakisoja kulkee läpi, että pääsee joukkueen kanssa taas 2013 Tsekkiin EM-kisoihin edustamaan. Ilmakiväärin kanssa sattu pien fiba, erätauolla tuli Lapuan edustaja piipahtamaan kisapaikalla ja siinä höpötellessä unohtu täyttää ilmakiväärin säiliö (tai siis aseiden virallinen huoltaja eli armas "kyllä minä hoidan!!!" -isäni unohti) ja seuraavassa erässä loppui sitten säiliöstä puhti ja ilmakkotouhut meni sitten ihan kiroiluksi. Onneksi se varsinainen homma, eli piekkari onnistui sitten näinkin mukavasti :)

Hyvä XairaX, hieno suoritus.

Ja nyt päästäänkin siihen, että kuka on juonut minun asetonit? Sitä oli litran pullo ja nyt ei löydy mistään.

Ihan pakko tulla leijuun, just ajelin kotiin ja tällainen beibe matkas takapenkillä. Kisakauden aloitus suoritettiin tällä kertaa sisäradalla (yleensä paukuttelen vain ulkoradoilla) ja sieltä pätkähti SM-kultaa. Maksimipisteet voi olla 750/75, vedin 750/48. Ihan tyytyväinen :)

GZ, Xairax! :)

Mistähän lajista sitä ite vois viellä näin vanahana hommata noin ison pokaalin...

Aivan hirveää ulinaa tämän vuotinen Aidols....millä helvetin laulutaidoilla nämäkin muka tuonne on päässy???riittää että kuuntelee jotain helvetin ärränpeetä tai petroperkeleennyygårdia,osaa sulattaa sokerin suussa ja paskoa lämpimän paskan!!!!!....eikä tämä skeida ole muuttunut 5 viimeiseen vuoteen.

GZ, Xairax! :)

Mistähän lajista sitä ite vois viellä näin vanahana hommata noin ison pokaalin...

Tässä lajissa ei ole ikä eikä sukupuolirajoituksia :) eli mukaan vaan.

Ammutko riistamaalia tjsp? Saatat tuntea sitten ehkä mun yhen kaverin. Ampui juuri n. kuukausi sitten EM-kultaa vierumäellä.

En ammu riistamaalia. Vierumäen kisoja tuli hyvin vähän ite seurattua vaikka tarkoitus oli seurata enemmänkin. Pistelajeja lähinnä ja muutamat 6mm PPC-kisat vuodessa.

Vähän paremmat unet jo, viime yönä näin unta kermavaahdosta.

Mua syrjitään pakkiksella. Fuk

No siis tuskin nyt kuitenkaan. Muista ettei postien poistamisista saa nillittää, net pistää kuule banaania. Semmosia ovat. Pelossa elämme täällä. :D

Sieltä oli eilen poisteltu aika paljoltikkin posteja.

Muuten, jos posti poistetaan, niin lähteekö se myös tuosta "postit" määräst poies?

Back
Ylös Bottom