Niin hieno keli, että nyt on busavideon paikka.
Kesä tulee, ei auta mikään.
Kesä tulee, ei auta mikään.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
edit. anycase, oli kiva herätä kun ei tarvinnu ite keittää kahvia eikä tiskata mukia! elämän pieniä iloja![]()

Tänään oli ilmakivääriä ja pienoiskivääriä. Täytyy näitä karsintakisoja kulkee läpi, että pääsee joukkueen kanssa taas 2013 Tsekkiin EM-kisoihin edustamaan. Ilmakiväärin kanssa sattu pien fiba, erätauolla tuli Lapuan edustaja piipahtamaan kisapaikalla ja siinä höpötellessä unohtu täyttää ilmakiväärin säiliö (tai siis aseiden virallinen huoltaja eli armas "kyllä minä hoidan!!!" -isäni unohti) ja seuraavassa erässä loppui sitten säiliöstä puhti ja ilmakkotouhut meni sitten ihan kiroiluksi. Onneksi se varsinainen homma, eli piekkari onnistui sitten näinkin mukavasti 
Ihan pakko tulla leijuun, just ajelin kotiin ja tällainen beibe matkas takapenkillä. Kisakauden aloitus suoritettiin tällä kertaa sisäradalla (yleensä paukuttelen vain ulkoradoilla) ja sieltä pätkähti SM-kultaa. Maksimipisteet voi olla 750/75, vedin 750/48. Ihan tyytyväinen![]()
Asetouhuja![]()
GZ, Xairax!![]()
Mistähän lajista sitä ite vois viellä näin vanahana hommata noin ison pokaalin...
eli mukaan vaan.Ammutko riistamaalia tjsp? Saatat tuntea sitten ehkä mun yhen kaverin. Ampui juuri n. kuukausi sitten EM-kultaa vierumäellä.
Mua syrjitään pakkiksella. Fuk
Mua syrjitään pakkiksella. Fuk
Mitenkä tämä esiintyy?
Eikö täällä syrjitä kaikkia tasapuolisesti.Mua syrjitään pakkiksella. Fuk