Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkuperäiset viikonlopun suunnitelmat kariutui, joten samalla katosi kaikki kiirekin. Mä olen melkein kirjaimellisesti vaan jumittanu tässä koneella koko illan, saamatta mitään aikaiseksi. En ole edes yrittänyt. Huomenna joskus aamupäivällä ylös (kait) ja sitten päivällä saattamaan mutsi Finnairin bussille, kun se tulee Pyr0 sinne sun huudeille päin viikoksi. Jossain vaiheessa vois kait sit salille mennä ja ehkä aloittaa kevätsiivousproggista. Jos jaksaa.

Ompas komee taivas kun kattoo ikkunasta. Tästähän sais tämmönen peukalo keskellä kämmentä kuvaaja vaikka miten hienoja taidekuvia :) Jos omistaisi kameran, ehheh...

:) Nykyäänhän on niin heleppoa tuo kuvaaminen että varmasti saa omaan albumiin hienoja otoksia vaikka ois mikä keskellä kämmentä.

Alkuperäiset viikonlopun suunnitelmat kariutui, joten samalla katosi kaikki kiirekin. Mä olen melkein kirjaimellisesti vaan jumittanu tässä koneella koko illan, saamatta mitään aikaiseksi. En ole edes yrittänyt. Huomenna joskus aamupäivällä ylös (kait) ja sitten päivällä saattamaan mutsi Finnairin bussille, kun se tulee Pyr0 sinne sun huudeille päin viikoksi. Jossain vaiheessa vois kait sit salille mennä ja ehkä aloittaa kevätsiivousproggista. Jos jaksaa.

Tuota lukiessa mie jo hetken luulin että sie oot tulossa. :( Nooh, kait se äitee kelepaapi. :D

Se on hauskaa, kun tietää tasan tarkkaan miten seuraava päivä menee ja sitten itte sitä funtsiessa on vaan että samaa samaa...

No sulla on t-byrd ees jotain ohjelmaa. Mä varmaan herään puoliltapäivin. Juon Finrexin, syön vähän aamupalaa ja sitten arvon avaanko telkkarin vai pleikkarin. Kun tätä tekee jo neljättä päivää putkeen niin tuntuu aika tylsältä.

:) Nykyäänhän on niin heleppoa tuo kuvaaminen että varmasti saa omaan albumiin hienoja otoksia vaikka ois mikä keskellä kämmentä.
Niihän se on, vähän vaikee vaan ilman kamerrraa. No, jospa tuota ukin vanhalla järkkärillä yrittäisi kuvan pari napsia jos filmiä olisi vielä jäljellä. Tulis varmasti hienoja kuvia vaikka millä kameralla, hemmetin komee taivas.

Yskä ei oo yhtään kiva kyllä. :(

^Huh on se perseestä olla kipeänä. Se vähäkin mitä ois tekemistä ja kiinnostaisi ei onnistu. Näin siis olisi omalla kohdalla. Ei muuta ku tervehtymisiä, start. Kevät vie vitutuksen tai päästää sen uusiin sfääreihin. ;)

Kyllä se vähän vituttaa kun ei pääse edes treenaamaan. Kevät on kiva kun lätkäkausi huipentuu ja päivät pitenee mutta toisaalta sitä ei malttais enää oottaa kesää päivääkään kun se alkaa olemaan jo lähellä. Syksysin sitä kesää ei ees ajattele kun se on niin kaukana.

Nimenomaan. Onneksi kesällä on valoissa yötä myöten. Ei enää jaksa tuota pimeyttä...

On se muute jännä että munkin tässä pitää kukkua. Kellokin kohta jo yks. Ei se ole ku aurinkoisia öitä kohti toverit! :)

Tuota lukiessa mie jo hetken luulin että sie oot tulossa. :( Nooh, kait se äitee kelepaapi. :D

Se on hauskaa, kun tietää tasan tarkkaan miten seuraava päivä menee ja sitten itte sitä funtsiessa on vaan että samaa samaa...

Pohjosen mannuilla ei ole pahemmin tullut käytyä. Mamma on kyllä mukaansa aina kutsunut, kun se edelleen toivoo löytävänsä ukon mulle sieltä reissultaan. (Kuulostaa jo melko säälittävältä eikö :rolleyes:) Mut tarkemmin sanottuna Ivaloon se meneepi.

No sulla on t-byrd ees jotain ohjelmaa. Mä varmaan herään puoliltapäivin. Juon Finrexin, syön vähän aamupalaa ja sitten arvon avaanko telkkarin vai pleikkarin. Kun tätä tekee jo neljättä päivää putkeen niin tuntuu aika tylsältä.

Onhan tuossa jo ohjelmaa, sellaista mikä on just hyvä jos on kipeänä. Eli ei tarvi olla ohjelmaa. :D Mutta josko huomenna sulla jo olis vähän parempi olo. :)

e. Viikon päästä siirrytään kesäaikaan, eli tunnilla kohti juhannusta.

Mutta nyt taitaa kyllä uniukko viedä voiton. Voisi ottaa toisen yrityksen ja jos saisi unta vaikkapa.
PS. Kiitti Mike, nyt mulla soi City Boy päässä...

Peace out guys! :piis:

Onneks tämä yö venyi vähän pitemmäksi.. On meinaan täältä jns-alueelta käsin katsottuna taivaalla upeat revontulet! En oo koskaan näin etelässä nähny mitään tuollasta :)

Onneks tämä yö venyi vähän pitemmäksi.. On meinaan täältä jns-alueelta käsin katsottuna taivaalla upeat revontulet! En oo koskaan näin etelässä nähny mitään tuollasta :)

Kas niinpä onkin.

Vähän outo fiilis kyllä herätä jo kuudelta lauantaina :D

Joo, ite heräsin tuossa 7.45 ja mietin että mikä logiikka tässä touhussa on. Normipäivinä herään ennen seiskaa rättiväsyneenä ja menen monta tuntia aikaisemmin nukkumaan.

Mä nukuin joku 5h ja päälle makasin/meditoin sängyssä (ja makaan edelleen, mut kahvimukin kanssa) 3h ni on aika pirtsakka olo pitkästä aikaa.

Back
Ylös Bottom