Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko toi sun?

Jep. Mun ja veljen. Me ollaan sitä vähän raiskattu, kuten ehkä kuvasta huomaat. :D Hieman post-apocalyptinen. :)

Eihän se ihan kyykky ole, mutta kyllä sillä eteenpäin pääsee...

^Joo kyllä! Nuo putket on meleko tyhjät sisältä, joten kyllä se vähän päästää ääntäki, vaikka lusupeli muuten onkin. :D

Viime vuoden kesänä ajelin faijan kaverin vähän samaan karuun tyyliin laitetulla Honda Shadowlla. Siinä oli gixerin keula, eli sieltä löyty jarrujakin ja oli vähän jyrkempi ohjauskulma joka taas teki siitä vähän ketterämmän. Sit se oli viel joku jenkkituonti niin siinä oli paljon enemmän potkua kun euromalleissa. Yhtään harrikoiden äänimaailmaa väheksymättä niin siinä oli kyl kovemmat soundit kun monessa hoodeessä :rock: Oli kyllä karu peli :lol2: Kyl noissa customeissa on oma viehätyksensä.

Joo tuolla myyntiin joku törkeän hieno Honda Shadow, joka oli tieten laitettu aika paljon. On niissä ja oikeastaan toi Bobber tyyli on se ainoa minkälaisena voin semmosen ottaa ja veli oli samaa mieltä, niin se meni sitten helposti. :D Toihan on vakiona melkoinen peruspappacustom. Tieten jokainen tykkää mistä tykkää, mutta itsea ei viehättäny yhtään. Kyllähän tuolla tieten ohittelee ketterämmin ku autolla, mutta 140km/h on jo semmosta tärinää ja vapinaa puhumattakaan tuulenvastuksesta, ettei se naatiskelua ole.

Ostin tänään leffan Miehet jotka vihaavat naisia. Juonesta ei hajuakaan, mutta olen jo pitkään halunnut nähdä tämän. Varmaan nähnyt hyvän trailerin joskus tai jotain.

Ostin tänään leffan Miehet jotka vihaavat naisia. Juonesta ei hajuakaan, mutta olen jo pitkään halunnut nähdä tämän. Varmaan nähnyt hyvän trailerin joskus tai jotain.
Loistava leffasarja, hujahtaa aika hätäseen ne yhteensä ~8 tuntia tjsp.

Onnea, hieno suoritus! :thumbs:
Millaisen tuloksen paukuttelit?

Kiitos :) Kyseessä laji, jossa täydet pisteet 750 pistettä ja 75 X:ää (eli napakymppiä), oma tulos oli 734/ 27. Hävisin voittajalle viisi pistettä, äksiä mulla oli enemmän. Kakkoseksi tulleelle äidilleni hävisin yhden pisteen ja mulla oli edelleen enemmän tarkkoja napoja. Olen tyytyväinen :)

Kiitos :) Kyseessä laji, jossa täydet pisteet 750 pistettä ja 75 X:ää (eli napakymppiä), oma tulos oli 734/ 27. Hävisin voittajalle viisi pistettä, äksiä mulla oli enemmän. Kakkoseksi tulleelle äidilleni hävisin yhden pisteen ja mulla oli edelleen enemmän tarkkoja napoja. Olen tyytyväinen :)
Mikäs on murha-ase? Piekkari vai ilmakko? Vai onks sulla joku oma sinko? :)

Back
Ylös Bottom