Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Takana rankka päivä. Tuli käytyä Tampereella ja tultua takaisin. Nyt rauhaisasti kotona netissä surffaillen. :)

Takana rankka päivä. Tuli käytyä Tampereella ja tultua takaisin. Nyt rauhaisasti kotona netissä surffaillen. :)
Mä kävin Oulussa, kuvasin kisat ja olin saman vuorokauden aikana takaisin ja myöhästyin 2 minuuttia, että olis kaikki kuvatkin olleet saman vuorokauden aikana online. 500 kuvaa tasan tuli otettua.

Mä kävin Oulussa, kuvasin kisat ja olin saman vuorokauden aikana takaisin ja myöhästyin 2 minuuttia, että olis kaikki kuvatkin olleet saman vuorokauden aikana online. 500 kuvaa tasan tuli otettua.
Oliko hyvät kisat?

moi kissat ja koirat :D

Oon kahtonu koko päivän x-filessejä. Perkele että on kyllä hyvä sarja. Vetää vertoja jopa pulmusille.

Pulmuset on kyllä ihan legenda sarja :rock:

Mä katoin kerran alusta loppuun asti. Kesti kyllä viikkoja, mut oli aika kiva ziigaa ekoista asti.

Jep. Itellä kohta eka tuotantokausi lopuillaan. Loppua kohdenhan nuo huononee aika rajusti, mutta silti ihan katsottavia nuo loppupäänkin jaksot.

Pitäs kyllä ostaa X:t ihan itelle. On meinaan sen verran hyvää settiä. Seinfeldit multa löytyy DVD:llä kaikki. Maksoi aikanaan 199 ekee koko laatikko. Joka sentin väärtti.

Back
Ylös Bottom