Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen piti salille, mutta päikkärit venähti puoli ysiin illalla :jahas:
Kohta puoliin pääsis hierontaan ja saa selän auki. Duunin jälkeen vihdoin konsultoimaan tatskaajan kanssa pieleen menneen leiman korjauksesta/peitekuvasta (ei sama tekijä). Vois shoppailla uudet farkut ja paidankin tänään.

Ai jumantsuikale mikä reeni! Kyl siitä henkilökohtaisesta rainerista jotain hyötyä on, koskaan ollu forkut näin tuhannen tukossa ja pulleana :D Kiväärit haettu pajalta, huomenna kisoihin, jeejee. Mutta kuka menis mun puolesta töihin tänään?

Täytyypä sanoa, että näin viime yönä mielenkiintoista unta: joku nuori nainen oli seonnut totaalisesti ja riehui aseen kanssa lähijunassa. Minä pääsin pakoon hyppäämällä junan ikkunasta. Tämän jälkeen ajauduin johonkin isoon K-Raudan tyyppiseen myymälään, jonne tuo nainen sitten tuli. Ajauduin jotenkin henkilökunnan tiloihin ja sieltähän löytyi AK-47-rynnäkkökivääri! Odotin jonkun käytävän kulman takana ampuma-asennossa ja hullu nainenhan tuli hetken päästä tähtäimeeni. Käskin häntä pudottamaan aseensa, mutta hän ampui minua kohti. Minä ammuin pitkän sarjan, joka haavoitti häntä pahasti. En saanut syytteitä mistään, vaan toimintaani kiitettiin.

Liian vähän treeniä tällä viikolla, mikä selvästi heijastuu uniin.

Muahahah..

http://sparkverse.com/25-strange-products-concepts-that-look-like-weapons/

Tässä hiustenkuivaaja.

il_570xN.33917044.webp

Tättärää vain, sehän on viikonloppu!
Kuka haluaisi auttaa miestä mäessä? Pitäisi saada Trackmania 2, mutta oma korttini ei tuolla näköjään toimi, ei Visana eikä Paypalissa. http://eu-maniaplanet.gamesplanet.com/shop/trackmania-canyon Tuolta voi kuitenkin ostaa lahjaksi tuon pelin, joten jos joku viitsisi ostaa ja laittaa meikäläisen sähköpostin siihen, olisin erittäin kiitollinen. Maksan tietenkin pelin hinnan ja vaikka pari euroa extraa.

Vapaata :haart: Koko viikonloppu täynnä hulinaa!

Tänään pääsee shoppailemaan, huomenna vähän kouluttaudutaan
ja sunnuntaina taas treenataan -Mukavia hommia :)

Huhhuh onpa ollu taas olot tänään. Onneks alkaa pikkuhiljaa elämä voittamaan ja kohta varmaan pystyy jo alottamaan hommien teonkin.

No se on pääasia, että oli hauskaa. Itse lähden tästä kohta juna-asemalle ja Lahtea kohti.

Haa mäkin pyörähdän Lahessa päin viikonloppuna!

O, DEEEEEEEEEEEAAATH, WHERE ARE YOUR TEEEEEEEEEEEEEEETH, that gnaw on the bones of fabled men?
O, DEEEEEEEEEEEAAATH, WHERE ARE YOUR CLAAAAAAAAAAAAAAAAWS, that haul me from the grave?

Primordial ei osaa tehä paskaa albumia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom