Tyttöjen ilta ja luulen että voipi olla melkoinen meno tänään :DOnko tiedossa kovaakin rytkettä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyttöjen ilta ja luulen että voipi olla melkoinen meno tänään :DOnko tiedossa kovaakin rytkettä![]()
Tyttöjen ilta ja luulen että voipi olla melkoinen meno tänään :D

Sinä ja sun mielikuvat :DSträppärit kovassa käytössä siis![]()
Onko toi sun?

Oli kyllä karu peli :lol2: Kyl noissa customeissa on oma viehätyksensä.Loistava leffasarja, hujahtaa aika hätäseen ne yhteensä ~8 tuntia tjsp.Ostin tänään leffan Miehet jotka vihaavat naisia. Juonesta ei hajuakaan, mutta olen jo pitkään halunnut nähdä tämän. Varmaan nähnyt hyvän trailerin joskus tai jotain.
Oho. Kisoista tarttui mukaan SM-pronssiaSyksyisen savon maisemat olivat kauniit, aurinko paistoi ja fiilis kaikinpuolin hymyileväinen
![]()
Onnea, hieno suoritus! :thumbs:
Millaisen tuloksen paukuttelit?
Kyseessä laji, jossa täydet pisteet 750 pistettä ja 75 X:ää (eli napakymppiä), oma tulos oli 734/ 27. Hävisin voittajalle viisi pistettä, äksiä mulla oli enemmän. Kakkoseksi tulleelle äidilleni hävisin yhden pisteen ja mulla oli edelleen enemmän tarkkoja napoja. Olen tyytyväinen 
Mikäs on murha-ase? Piekkari vai ilmakko? Vai onks sulla joku oma sinko?KiitosKyseessä laji, jossa täydet pisteet 750 pistettä ja 75 X:ää (eli napakymppiä), oma tulos oli 734/ 27. Hävisin voittajalle viisi pistettä, äksiä mulla oli enemmän. Kakkoseksi tulleelle äidilleni hävisin yhden pisteen ja mulla oli edelleen enemmän tarkkoja napoja. Olen tyytyväinen
![]()