Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se nyt ihan pelkkää scorchiota ollutkaan:jahas:

Jostain tuli sade, josta ennusteet ei tienneet mtn.

Plääh. Haluaisin omaan sänkyyn nukkumaan, kun tässä tilapäisasunnon sängyssä menee kaikki paikat ihan jumiin. Pitäs varmaan venytellä.

Hyvää huomenta kauniit pakkislaiset :)

Huomenta, tänään onkin erityisen kaunis olo. Siis komea, tarkoitin komeaa tietysti.

Väsyttäääää..... osaiskohan se koira ajaa mun puolesta kisapaikalle ku ite ei millään ehkä jaksais?

Tuon takia oon jättäny melkeinpä kaikki kisat väliin. Ei jaksa yksin lähtee koko päiväks toiselle puolelle maata ajelemaan bottom 10 sijoituksista :D
Ainoo oikeesti kisaileva kaveri muutti toiseen kaupunkiin ja yllättäen _kukaan_ ei pysty lähtee kisoihin, edes retkisarjaan. :jahas:

Plääh. Haluaisin omaan sänkyyn nukkumaan, kun tässä tilapäisasunnon sängyssä menee kaikki paikat ihan jumiin. Pitäs varmaan venytellä.

Kokeile nukkuu lattialla? Itte meen mielumin lattialle kuin huonoon sänkyyn, pysyy paikat paljon paremmassa kunnossa.

Ei kait tässä erikoista. Uudet työt ei oikeen ota sujuakseen ja laitoin kevään jälkeen taas treffi-ilmon. Oon vaan niin malttamaton että kaiken pitäis tapahtua ja onnistua heti :D

Lauantai ja hyvää musiikkia, niin ei kait tässä oikeen voi valittaakkaan :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei kait tässä erikoista. Uudet työt ei oikeen ota sujuakseen ja laitoin kevään jälkeen taas treffi-ilmon. Oon vaan niin malttamaton että kaiken pitäis tapahtua ja onnistua heti :D
Hieno juttu, toivottavasti nyt tärppäis ja löytyis joku erityinen :) Harmillista että uudet työt ei ota sujuakseen. Toivotaan et nekin lähtis nyt vaan jollain tapaa sujumaan ni ois mielekkäämpää työtä tehdä.

Hitto oo vielä saannu, mitään tänään aikaseksi. Piti aamulla mennä salille, niin mitä vielä. Menin tapakas nukkumaan :D Nyt pitäs kaupassa käydä ja alkaa imuroimaan. Motivaatio tänään kympissä :D

Itsehän kävin eilen salilla joten tänään on truu no-life päivä tiedossa. Jee.

Back
Ylös Bottom