Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repesin ihan täysin tälle kohdalle :D Jooh, tänään minä näytän perseeltä. Kipeenä ollessa ei koskaan tunne oloaan kovin hehkeäksi ja nyt vituttaa toi Shitera (Sonera) ihan huolella ni korvistaki nousee savu.
Saa tosin nahda onko suklaakakkua enaa jaljella siina vaiheessa kun han tulee...Voit tulla tanne vittuuntuneiden parannusklinikalle. Kaveri viestitteli vahan aikaa sitten tyohuoliaan ja vitutustaan, joten kutsuin sen kylaan ja tassa odotellessa leivoin sille suklaakakunSaa tosin nahda onko suklaakakkua enaa jaljella siina vaiheessa kun han tulee...
Voit tulla tanne vittuuntuneiden parannusklinikalle. Kaveri viestitteli vahan aikaa sitten tyohuoliaan ja vitutustaan, joten kutsuin sen kylaan ja tassa odotellessa leivoin sille suklaakakunSaa tosin nahda onko suklaakakkua enaa jaljella siina vaiheessa kun han tulee...

Ette kyllä syö sitä kokonaan ennen ku minä ehin sinne!! :D

Leivoitko suklaakakun Amsterdamin reseptillä? ;) Kyllä lähtee ainakin paha mieli pois.
Ma soin jo 1/4![]()
Hitto, mä oon kyl tyytyväinen jo siihen kun ei tarvi enää vetää lääkkeitä, voi nukkua yönsä heräilemättä ja tehdä töitä & jumppailla melkeinpä vailla kipuja & särkyjä jne, mut periaatteestakaan sitä ei tahdo myöntää olevansa tyytyväinen juuri mihinkään osaan omaa fysiikkaa kun ainahan niistä löytää hoonattavaa. Varmaan nuo kitinät alkaa tympiä jossain vaiheessa ja silloin jonkun, joka joutuu tätä itsensä vähättelyä kuuntelemaan, kannattaa kehottaa inisijää pitämään turpansa kiinni kun ei moista paskaa jaksa kuunnella..
Ehti kyl tulla mieleen tuosta ellyn suorasukaisesta viestistä et "Aww, tosikiva tyttö jolla on vielä luonnettakin.." Jos sitä ois sitten omahyväisen tyytyväinen itseensä ainakin tän päivän ja antaisi tuon ilmeisen valheellisen pienen miehen kompleksinsä nousta pintaan vain salilla potkimaan lisätehoja treeneistä - Kiitokset vain ryöpytyksestä, tsempeistä ja kehuista![]()
Olet suloinen! (Pelkäsin aluksi pahasti, että kuulostin liian äkäseltä ja suutut mulle. Pelkäsin myös, että menetän paikkani sun lempparityttönä!)elly on kyllä niin ihana. Aito, suloinen, herttainen, ystävällinen. Tai sit se on tosi hyvä huijari Jos olet oikeesti tommonen, niin älä sisko ikinä muutu. :haart:
Voi Kaira, olet ihanin! :haart: Mää meen niin sekaisin tällaisista sanoista, etten yhtään osaa käyttäytyä. Mää rupean pian vinkumaan silkasta ilosta!
Ai niinku näin vinkumaan? :D

Hitto, mä arvasin et kundi on roinannu joskus salaa ku oot tollanen kaappi, mut mulle et oo myöntänyt mitään!Hitto, mä oon kyl tyytyväinen jo siihen kun ei tarvi enää vetää lääkkeitä...
Hitto, mä oon kyl tyytyväinen jo siihen kun ei tarvi enää vetää lääkkeitä, voi nukkua yönsä heräilemättä ja tehdä töitä & jumppailla melkeinpä vailla kipuja & särkyjä jne, mut periaatteestakaan sitä ei tahdo myöntää olevansa tyytyväinen juuri mihinkään osaan omaa fysiikkaa kun ainahan niistä löytää hoonattavaa. Varmaan nuo kitinät alkaa tympiä jossain vaiheessa ja silloin jonkun, joka joutuu tätä itsensä vähättelyä kuuntelemaan, kannattaa kehottaa inisijää pitämään turpansa kiinni kun ei moista paskaa jaksa kuunnella..

Pitäähän sitä nyt kuitenkin kriittinen olla :D Osa meistä ei edes niin hirveästi valehtele kun valitetaan tuota narukäsisyndroomaa ;) Kaikki kun ei ole lihavuoria, eikä sitä edes tavoittele.
mä arvasin et kundi on roinannu joskus... mut mulle et oo myöntänyt mitään!
Hyvästi natuimago.. Kukaan kuitenkaan tsekkaa tuota spoileria :jahas: