Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Repesin ihan täysin tälle kohdalle :D Jooh, tänään minä näytän perseeltä. Kipeenä ollessa ei koskaan tunne oloaan kovin hehkeäksi ja nyt vituttaa toi Shitera (Sonera) ihan huolella ni korvistaki nousee savu.

Voit tulla tanne vittuuntuneiden parannusklinikalle. Kaveri viestitteli vahan aikaa sitten tyohuoliaan ja vitutustaan, joten kutsuin sen kylaan ja tassa odotellessa leivoin sille suklaakakun :) Saa tosin nahda onko suklaakakkua enaa jaljella siina vaiheessa kun han tulee...

Voit tulla tanne vittuuntuneiden parannusklinikalle. Kaveri viestitteli vahan aikaa sitten tyohuoliaan ja vitutustaan, joten kutsuin sen kylaan ja tassa odotellessa leivoin sille suklaakakun :) Saa tosin nahda onko suklaakakkua enaa jaljella siina vaiheessa kun han tulee...

Ette kyllä syö sitä kokonaan ennen ku minä ehin sinne!! :D

Siis eihän kriittisyydessä ole mitään vikaa, kunhan ei rupea rönsyilemään yli. :)

Piipaa-autot meni just ohi, onneksi....ei ne mua täältä löydä :evil: Kuka soitti ne?!

Leivoitko suklaakakun Amsterdamin reseptillä? ;) Kyllä lähtee ainakin paha mieli pois.

Hitto, mä oon kyl tyytyväinen jo siihen kun ei tarvi enää vetää lääkkeitä, voi nukkua yönsä heräilemättä ja tehdä töitä & jumppailla melkeinpä vailla kipuja & särkyjä jne, mut periaatteestakaan sitä ei tahdo myöntää olevansa tyytyväinen juuri mihinkään osaan omaa fysiikkaa kun ainahan niistä löytää hoonattavaa. Varmaan nuo kitinät alkaa tympiä jossain vaiheessa ja silloin jonkun, joka joutuu tätä itsensä vähättelyä kuuntelemaan, kannattaa kehottaa inisijää pitämään turpansa kiinni kun ei moista paskaa jaksa kuunnella..

Ehti kyl tulla mieleen tuosta ellyn suorasukaisesta viestistä et "Aww, tosikiva tyttö jolla on vielä luonnettakin.." Jos sitä ois sitten omahyväisen tyytyväinen itseensä ainakin tän päivän ja antaisi tuon ilmeisen valheellisen pienen miehen kompleksinsä nousta pintaan vain salilla potkimaan lisätehoja treeneistä - Kiitokset vain ryöpytyksestä, tsempeistä ja kehuista :)

elly on kyllä niin ihana. Aito, suloinen, herttainen, ystävällinen. Tai sit se on tosi hyvä huijari :D Jos olet oikeesti tommonen, niin älä sisko ikinä muutu. :haart:

Ette kyllä syö sitä kokonaan ennen ku minä ehin sinne!! :D

Ma soin jo 1/4 :nolo:

Leivoitko suklaakakun Amsterdamin reseptillä? ;) Kyllä lähtee ainakin paha mieli pois.

Valitettavasti en. Olisi kylla varmaan tehonnut paremmin kuin tuo normikakku!

Ma soin jo 1/4 :nolo:

Höhö :D Noh, ehkä mä piristyn ku saan kiusata kaveria tänään. Se pelkää kaikkia kauhuleffoja mut haluu kattoo niitä kuitenkin, joten se tonttu haluaa katsoa sellaisen mun kanssa. Viimeksi olin katsonut leffan jo etukäteen ja osasin säikytellä oikeissa kohdissa :D Haemma illalla siis leffan ja namuja Filmtownista. Eiköhän sillä vitutus lievene.

Hitto, mä oon kyl tyytyväinen jo siihen kun ei tarvi enää vetää lääkkeitä, voi nukkua yönsä heräilemättä ja tehdä töitä & jumppailla melkeinpä vailla kipuja & särkyjä jne, mut periaatteestakaan sitä ei tahdo myöntää olevansa tyytyväinen juuri mihinkään osaan omaa fysiikkaa kun ainahan niistä löytää hoonattavaa. Varmaan nuo kitinät alkaa tympiä jossain vaiheessa ja silloin jonkun, joka joutuu tätä itsensä vähättelyä kuuntelemaan, kannattaa kehottaa inisijää pitämään turpansa kiinni kun ei moista paskaa jaksa kuunnella..

Ehti kyl tulla mieleen tuosta ellyn suorasukaisesta viestistä et "Aww, tosikiva tyttö jolla on vielä luonnettakin.." Jos sitä ois sitten omahyväisen tyytyväinen itseensä ainakin tän päivän ja antaisi tuon ilmeisen valheellisen pienen miehen kompleksinsä nousta pintaan vain salilla potkimaan lisätehoja treeneistä - Kiitokset vain ryöpytyksestä, tsempeistä ja kehuista :)

Mää oon tosi ylypiä susta, tuo eka kappaleesikin kertoi, että osaat myös arvostaa kroppaasi. Kyllä määkin voin myöntää, että haluaisin ohuemmat reidet, mutta loppujen lopuksi paljon suuremman onnen saan siitä, kun pystyn käydä treenaamassa ilman kipua vanhoissa vammoissa. Tottakai kriittisyys ja tavoitteet ovat hyvä motivaattori treeneihin, itsekin joudun käyttää sitä joskus tsemppaamaan rankoissa harjoituksissa. Mutta aina reisien "ylimääräinen" osuus unohtuu, kun juoksu kulkee kevyesti tai tekee maalin. Silloin jonkun ruumiinosan paksuudella ei ole mitään väliä.

Kiitos paljon kauniista sanoistasi, ne lämmittävät mieltä kovasti! :) Olet suloinen! (Pelkäsin aluksi pahasti, että kuulostin liian äkäseltä ja suutut mulle. Pelkäsin myös, että menetän paikkani sun lempparityttönä!)

elly on kyllä niin ihana. Aito, suloinen, herttainen, ystävällinen. Tai sit se on tosi hyvä huijari Jos olet oikeesti tommonen, niin älä sisko ikinä muutu. :haart:

Voi Kaira, olet ihanin! :haart: Mää meen niin sekaisin tällaisista sanoista, etten yhtään osaa käyttäytyä. Mää rupean pian vinkumaan silkasta ilosta!

Voi Kaira, olet ihanin! :haart: Mää meen niin sekaisin tällaisista sanoista, etten yhtään osaa käyttäytyä. Mää rupean pian vinkumaan silkasta ilosta!

Ai niinku näin vinkumaan? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto, mä oon kyl tyytyväinen jo siihen kun ei tarvi enää vetää lääkkeitä...
Hitto, mä arvasin et kundi on roinannu joskus salaa ku oot tollanen kaappi, mut mulle et oo myöntänyt mitään!

Joo, tarkoitti unilääkkeitä ja oli pakko päästä iskemään vyön alle.

Mitä hemmettiä, pakkiksen etikettiinhän kuuluu mainostaa et kuinka on narukynis jos on vaikka kyykky ja pena alle 200kg. Sit kun ne on yli sen ja et muista enää vinettää kuinka paska tekniikka sulla on niin oot egorunkkari. Ja auta armias jos oot oikeesti kynis ja meet vähänkään kehumaan hienoa tekniikkaas niin voi jeesus sitä paskamyrskyä :hyper:

Pitäähän sitä nyt kuitenkin kriittinen olla :D Osa meistä ei edes niin hirveästi valehtele kun valitetaan tuota narukäsisyndroomaa ;) Kaikki kun ei ole lihavuoria, eikä sitä edes tavoittele.

Luin jo alusta, että nyt on Panda taas samaa mieltä ja kursori oli jo "like" -napin päällä, kunnes luin tuo viimeisen lauseen. :D

No ei sillä no-body sano, että hänen yks kaveri on narukäsi ja että se saa naisia. Tuo jos mikä on kaunein kommentti narukädelle. :jahas: :hyvä:

Huom. en treenaa että saisin naisia, vaan että pysyisin kunnossa kaiken ikää.

^ Pyh, kyllä täällä kaikki spoilertägin sentään osaa lukea (paitsi eräs ennen kuin opastin) :lol2:

Back
Ylös Bottom