Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa, että noinkin eri paikoissa. No se ei kyllä yhtään helpota kotitohtorin diagnoosintekoa. Jotain sä kyllä teet päin helvettiä, kun tollasia vaivoja saat aikaseks, mutta en nyt tarkalleen osaa sanoa että mitä.
e: herralla tossa alapuolella on ihan hyvä ehdotus.

Mitä kantsis tehä kun tekis mieli kauheana tehä jotain mukavaa missä ei oikeastaan tarvi itsessään tehdä mitään vaan riittää kun makoilee sängyllä eikä tee mitään? Kuitenkin haluttais jotain tehä, kun on niin tylsää. Tietenkään ei saa mitään energiaa vievää olla, eikä saa vaatia keskittymistä, sillä en varmasti jaksa kumpaakaan heruttaa. Tämä ongelma on muuten aika useasti. Auttakaa miestä mäessä, jookos. :)

Haha voi elly, olenkin nauranut itselleni koko päivän.
Judis, niin mä olisin veikannut kun sun viestejäs oon lukenut. Se on sitten oma valinta jos haluut jatkaa samaan malliin, kyllä se vauhti jossain kohtaa hidastuu kun on hidastuakseen.

Vittu kun tekis mieli hakea töitä kun tuli mielenkiintonen paikka tarjolle.. mut oon kuitenkin niin vitun nössö etten uskalla vaihtaa varmaa ja vittumaista vakipaikkaa :itku:

Judis, niin mä olisin veikannut kun sun viestejäs oon lukenut. Se on sitten oma valinta jos haluut jatkaa samaan malliin, kyllä se vauhti jossain kohtaa hidastuu kun on hidastuakseen.

Kyllä vain. En vain ole tähän mennessä muuta keksinyt. Olihan tuossa muutama viikko sitten huiliakin, joka tosin on taidettu jo torpedoida.

Tähän kohtaan mun on hyvä kertoa mottoni: jos et keksi mitään tekemistä, älä tee mitään.
Koskee Orezia ja Judista.

Mullakin on aika vakava tylsistyminen. Olen ollut 3vk lomalla ja vielä olisi maanantaihin asti vapaata. Kaikki tekeminen on vain tehty ja ei oikein tee mieli lähteä edes ulkomaillekaan vaikka niin alunperin ajattelin tekeväni. Sanotaan, että vain tylsät ihmiset tylsistyvät ja taidan olla nyt sellainen ;)

Tekemistä se on tuokin, taidan tehdä noin. Kiitos Elu! =)

Back
Ylös Bottom