Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Kyllä te ympärivuotiset duunarit ootte lomanne ansainnut, ei siinä mitään, kuhan huutelen. Ihan kivaa mulla täällä duunissa on. Jos lomalla olisin, niin kuitenkin puolet päivästä menis koneella koomaamiseen ja pakkiksen selailuun niin sama kait tuo täällä konttorissa on istua.

Onhan tää toki vähän ikävää kun Suomen kesä on niin lyhyt ja senkin joutuu töissä olemaan, niin ei paljoa kerkeä naattimaan (ainakaan arkipäivinä).

^ Kyllä te ympärivuotiset duunarit ootte lomanne ansainnut, ei siinä mitään, kuhan huutelen. Ihan kivaa mulla täällä duunissa on. Jos lomalla olisin, niin kuitenkin puolet päivästä menis koneella koomaamiseen ja pakkiksen selailuun niin sama kait tuo täällä konttorissa on istua.

Onhan tää toki vähän ikävää kun Suomen kesä on niin lyhyt ja senkin joutuu töissä olemaan, niin ei paljoa kerkeä naattimaan (ainakaan arkipäivinä).

Itsehän tein niinkin ovelasti et valmistuin ja otin loparit edellisestä duunista juuri ennen kesää ja aloitin oman alan hommat... Saa luvan olla viimenen kesä mulla ilman lomaa :D

Ma pidin jo pari viikkoa lomaa... Sateisessa Englannissa kesakuun puolivalissa :jahas: Nyt kun olis nattia ja helletta niin paiskin toita, viikonloppuna lupasin tehda 3 paivan aikana 6 vuoroa. Mutta kai se on niin etta silloin pitaa tehda kun viela jaksaa :) Tilipaivana sit hymyilyttaa.

Mihis on pääsy taattu?

Finanssi- ja talousasiantuntijan koulutusohjelma. Tuonne pääsi sisään vaikka ei lukenut etukäteen saatua materiaalia eikä vastannut matikan tehtäviin kiitos uuden laskimen(ois pitäny selkeesti lukea käyttöohjeet, 400 funktion joukosta on vähän hankala löytää niitä oikeita kesken kokeen) :D Tulipahan taas todistettua, että hyvät lähtöpisteet riittää sisäänpääsyyn tietyillä linjoilla. Meinaan pääsin toiseenkin paikkaan sillä, että tein kokeen pakollisen osan :D

Pitäis vissiin pestä tiskit, kun joutuu vetää munakasta lusikalla.

GZ, Panda. :)

Tarkotus oli pitää lepopäivää, mutta kai se on pakko salille kuitenkin lähteä kun tuli niin lyhyt päivä töissä...

Mulla on just toiste päin. Ei oikeen jaksa mennä salille.

Ei mullakaan nyt välttämättä hirveetä innostusta ole ku launtaina kävin ja eilen heitin tunnin pyörälenkin. On vaan työt semmosia, että koskaan ei tiedä kuinka pitkää päivää tulee, niin melkeen käytettävä tilaisuus hyödyksi kun on aikaa :D

Eipä toi mun työ ole mitenkään raskasta. Tosin tänään kyllä hiostettiin niin paljon, ettei kusellakaan ehtiny käydä.
Ei vaan huvita.

Back
Ylös Bottom