Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu kun tekis mieli hakea töitä kun tuli mielenkiintonen paikka tarjolle.. mut oon kuitenkin niin vitun nössö etten uskalla vaihtaa varmaa ja vittumaista vakipaikkaa :itku:

Hakeminen ei tarkoita että vaihtaisit saman tien. Hae ihmeessä ja ehkä haastattelussa ilmenee, että se on täydellinen just sulle tai päinvastoin. :)

Oho, tuo on aika paljon. Minkälainen on sun esimerkki treenipäivä ollut?

Ei tuo muuten olisi noin iso määrä, mutta juhannusviikolla treenasin to-la kolmessa päivässä yhdeksän kertaa, kun menin typeryyksissäni uhomaan kolmen treenin päivistä peräkkäin. Nyt kesäisin lajitreeniä on turhankin vähän, joten käyn salilla, uin, juoksentelen jne. Tuon tempauksen treenit menivät näin: to aamulenkki + 100 leukaa, töiden jälkeen puntti, illalla mäkivetoja 25x n. 100 metriä; pe uintia reilu tunti, mattovääntöä, illemmalla 8x400 m vetoja + 5x200 m. Juhannuslauantaina olinkin jo aika poikki, mutta aamulla lenkkeilin muutaman kilometrin matkan pururadalle, jossa vetelin leukoja ja pelleilin tukkien kanssa; päivällä reipas tunti taas uintia ja illalla kevyt lenkki + leukoja, punnerruksia ja portailla hyppimistä.

Älä nyt luule kuitenkaan, että tuommoista jatkuvasti tekisin. Piti vaan tehdä se mitä uhosin. Kuitenkin normaalisti käyn aamuisin uimassa tai juoksemassa, illemmalla sitten judoa, punttia tai jotain soveltamista. Tämä ei ole välttämättä enää kovinkaan pitkään mahdollista, joten kuntoilen nyt mahdollisimman paljon, koska siihen on vielä mahdollisuus.

Hakeminen ei tarkoita että vaihtaisit saman tien. Hae ihmeessä ja ehkä haastattelussa ilmenee, että se on täydellinen just sulle tai päinvastoin. :)

Kyllä mä perkele laitan sähköpostia menemään!!

judiksen treenipäivyri

Hei ootsä kokeillu paljo pääset perhosta? Jos oot uinu esim. 50m perhosta niin voit pitää itseäs kovana uimarina. Se kertoo kans jotain sun trapsien kunnosta :) 100 leukaa on aika karu setti joten kai sä oot kunnossa.. onks sulla jossain päivyriä sun voimista yms? Eikusiis kestävyysvoimasta? Edit: venytteletkö jos sulla paikat jumittaa vai mikä ratkaisuksi?

Hei ootsä kokeillu paljo pääset perhosta? Jos oot uinu esim. 50m perhosta niin voit pitää itseäs kovana uimarina. Se kertoo kans jotain sun trapsien kunnosta :) 100 leukaa on aika karu setti joten kai sä oot kunnossa.. onks sulla jossain päivyriä sun voimista yms?

En osaa perhosta, 25 metriä on jo hapottavaa. Eikä sata leukaa ole kuin 10x10 tms. :) Joskus vippiaikana kirjoittelin noita blogiin, mutta en tiedä näkyykö niitä. Voin sanoa, että punttitulokseni ovat yleisesti ottaen vaatimattomia, etenkin tällä palstalla arvossa pidetty kyykky.

Vai oliko tämä karstanhajuista kuittailua koko viesti, hehe?

En osaa perhosta, 25 metriä on jo hapottavaa. Eikä sata leukaa ole kuin 10x10 tms. :) Joskus vippiaikana kirjoittelin noita blogiin, mutta en tiedä näkyykö niitä. Voin sanoa, että punttitulokseni ovat yleisesti ottaen vaatimattomia, etenkin tällä palstalla arvossa pidetty kyykky.
Vai oliko tämä karstanhajuista kuittailua koko viesti, hehe?

No ei tokikaan, ei maksimivoima oo ainut kunnon mittari. Käsittääkseni täällä on enemmänkin vauhtikestävyys jengiä.. toi sun blogi ei näytä nyt aukeavan jostain syystä.

Mutta elly tiedäthän, että rasvat ovat hyvin tärkeitä ja hyödyllisiä?
Tänään ei muuten tarvitse edes ottaa kylmää suihkua. Ihanat yöunet tiedossa viielässä huoneessa. :zzzz:

Mutta elly tiedäthän, että rasvat ovat hyvin tärkeitä ja hyödyllisiä?
Tänään ei muuten tarvitse edes ottaa kylmää suihkua. Ihanat yöunet tiedossa viielässä huoneessa. :zzzz:

Eluseni, kyllä minä tiedän. Siksi yritänkin nyt tehdä konkreettisia asioita tilanteen parantamiseksi. :)
Mulla on kauhia väsy. Pitää vielä kokkailla huomiselle ja sitten pääsee uinumaan.

Kävin maaliskuussa hierojalla. Venyttelen aivan liian vähän ja olen pirun kankea.

Aijaa, hmm.. joskus judoaikoina tuli oltua tosi notkeassa kunnossa, sittemmin olen kuitenkin rappeutunut pahasti. Mä kuvittelin et toi uinti, lenkki ja judo kombo oli sen salaisuus mutta nyt en tiedä mitä ajatella.

Pitää vielä kokkailla huomiselle ja sitten pääsee uinumaan.

Teetko sa toihin aina noita evaita?

Mulla on ihan ahky, soin liikaa suklaakakkua ja nyt vituttaa ja sattuu maha, koska siina oli sokeria :( No mutta, onneksi huomenna on uusi paiva!

Aijaa, hmm.. joskus judoaikoina tuli oltua tosi notkeassa kunnossa, sittemmin olen kuitenkin rappeutunut pahasti. Mä kuvittelin et toi uinti, lenkki ja judo kombo oli sen salaisuus mutta nyt en tiedä mitä ajatella.

Se varmaan riippuu kuinka treenaa. Eihän näissä touhuissani ole oikeastaan mitään järkeä, mutta ei tosiaankaan ole muuta tekemistä (=elämää?).

Eluseni, kyllä minä tiedän. Siksi yritänkin nyt tehdä konkreettisia asioita tilanteen parantamiseksi. :)
Mulla on kauhia väsy. Pitää vielä kokkailla huomiselle ja sitten pääsee uinumaan.

Mitäs kokkailet? Mie siirryin nyt taas vähän niukemmalle linjalle tuon ravinnon suhteen niin voin ainakin ajatella sitten kunnon ruokia :D

Teetko sa toihin aina noita evaita?

Mulla on ihan ahky, soin liikaa suklaakakkua ja nyt vituttaa ja sattuu maha, koska siina oli sokeria :( No mutta, onneksi huomenna on uusi paiva!

Juu! :) Eli siis aina edellisenä iltana teen seuraavalle päivälle töihin ruokaa mukaan.

Mun täytyy myöntää, että kävin tänään punttimimmien puolella kyyläilemässä, jospa olisit kirjoitellut syömisiäsi ruokaketjuun. Mulla on hirvittävä tarve saada kokkausinspiraatiota jostain, ja mun mielestä sää syöt jotenkin kivasti, niin olisi takuulla löytynyt jotain himoittavaa. :)

Panda, en mää mitään ihmeellistä tänään. Wokkailen vihanneksia ja paistan kanaa. :)

Se varmaan riippuu kuinka treenaa. Eihän näissä touhuissani ole oikeastaan mitään järkeä, mutta ei tosiaankaan ole muuta tekemistä (=elämää?).

Kisaatko? Treenaat kuin bodymunkki ja voitat judossa olympiakultaa, niin naisia tulee ovista ja ikkunoista.

Juu! :) Eli siis aina edellisenä iltana teen seuraavalle päivälle töihin ruokaa mukaan.

Ihaltavan ahkeraa :)

Mun täytyy myöntää, että kävin tänään punttimimmien puolella kyyläilemässä, jospa olisit kirjoitellut syömisiäsi ruokaketjuun. Mulla on hirvittävä tarve saada kokkausinspiraatiota jostain, ja mun mielestä sää syöt jotenkin kivasti, niin olisi takuulla löytynyt jotain himoittavaa. :)

Aww. Kylla siella pitaisi olla, ja normaalipuolella kans. En ma tosin syo juurikaan muuta kuin rehuja ja lihaa. Yksinkertaista mutta herkullista! Niin ja suklaata kans :evil:

Back
Ylös Bottom