Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhhui. Kerropa sitten, kauanko olo kestää.

Kestänyt nyt about tunnin :D

E: Alyssa, kyl toi kuulostaa joltain ihan muulta ku hapoilta.. :rolleyes:

Sanoinkin HAPOLTA, eli acid ;)

Ainii arvatkaa mitä! Lähin tänää himasta kuudelta aamulla salille!! Se oli aika hurjaa, ei edes väsyttänyt yhtään. Rikoin kyllä polven mavessa ja se sattu aika monta tuntia mut who cares.

Pannaanko täällä?

Jos joku olis sanonu, että ei panna olisin lyöny koneen kiinni välittömästi.

e.mua ei nyt oikein huvita mikään. Oon masentunu. Plääh. Kimsson! Hali!:haart:

e.mua ei nyt oikein huvita mikään. Oon masentunu. Plääh. Kimsson! Hali!:haart:
Noh, hanipöö? Mikä painaa? Vai pitääkö minun painaa?`:haart:

Noh, hanipöö? Mikä painaa? Vai pitääkö minun painaa?`:haart:

En edes tiedä mikä ottaa päähän. Aamulla oli ihan hyvä fiilis, mutta nyt jotenkin vaan viduttaa. Joku yleisvitutus päällänsä. Ehkä tää tästä kun häröilen täällä vähän aikaa.:rolleyes:

Iltaa murut! Tulin juuri fyskasta ja sen jälkeen lähdin etsimään sitä systerin lahjaa. Kaupassa ei enää ollut oikeankokoista paitaa sille, joten masis iski....
sit ostin itelleni villapaidan ja ruokaa. :D

Huomenna uus yritys. ;)

Kukas se nukkuikaan viimeyönä työnsä ääreen? :lol2:

1596951-unettomuusetu.jpg

Mikäs laitetaan seuraavalle miitille nimeks? Mä voisin duunata groupin tässä aikani kuluks.

Toi on kyllä ihan Dinhon näkönen..Hah haa..:hyper:

Mikäs laitetaan seuraavalle miitille nimeks? Mä voisin duunata groupin tässä aikani kuluks.

Toi on kyllä ihan Dinhon näkönen..Hah haa..:hyper:

"Pileremmin Turun seikkailut"

Niin muuten onkin :lol2:

Eihän täälläkään pääse pakoon opiskelua, kun Kimssonin sigu muistuttaa siitä. Stana.

Eihän täälläkään pääse pakoon opiskelua, kun Kimssonin sigu muistuttaa siitä. Stana.
Joo no, se onkin kaikki mitä olen tänäään opiskellut. :lol2: Ei vaan jaksa lukea tippaakaan. :D
"Eihän oo pakko, jos ei haluu?"

Katon aina et uusia viestejä tässä tredissä mut sit ne onkin kaikki jotain Kimssonin floodia :jahas:

Back
Ylös Bottom