Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei prkl, menee nyt jo hermot tähän Turun säähän :D

Joo no, se onkin kaikki mitä olen tänäään opiskellut. :lol2: Ei vaan jaksa lukea tippaakaan. :D
"Eihän oo pakko, jos ei haluu?"

Mun on aina pakko muistaa opiskelut, kun nään ton sigun, tullut kahlattua joskus... Nykyiset kurssit on niin paksua tekstiä, että niitä ei viitsi edes kirjoittaa tuohon.

Ei ku aurinko paisto, ääliö :D
Ookoo. Aattelin vaan, kun Turkuhan on kuitenkin edelleen se perseenreikä... :)

:hyper:

Ookoo. Aattelin vaan, kun Turkuhan on kuitenkin edelleen se perseenreikä... :)

:hyper:

Puhut kyllä asiaa. Siksi sinne pitää mennä näyttämään vähän elämisen mallia!:kippis1:

Turku on hieno kaupunki, vaikka onkin ihan persiistä :p
Ja pakkohan ihmisen on ulkona käydä, mökkihöperöks täällä muuten tulis!

Puhut kyllä asiaa. Siksi sinne pitää mennä näyttämään vähän elämisen mallia!:kippis1:
Tänne tullaan oppimaan sitä paljonpuhuttua nöyryyttä. :whip:

Turku on hieno kaupunki, vaikka onkin ihan persiistä :p
Ja pakkohan ihmisen on ulkona käydä, mökkihöperöks täällä muuten tulis!

Mä hoidin ulkoilut aamulla 6-8 välillä, vältin aika tehokkaasti pahimmat sadekuurot ;)

Haluun Onnelaan.

Tänne tullaan oppimaan sitä paljonpuhuttua nöyryyttä. :whip:

Todellista näyryyttä, kun hotellikin on jokin pellon keskelle rakennettu havumaja. Ruuan joutuu pyydystämään itse ja kuten edellä huomattu niin Turussa sataa kakkaa..:D

e.äläs tuu Lentsu yhtään tänne hyppimään silmille.:)

Mä hoidin ulkoilut aamulla 6-8 välillä, vältin aika tehokkaasti pahimmat sadekuurot ;)

Haluun Onnelaan.

Keskiviikko, sinne vaan. Opiskelijoita siellä varmasti on :D
Ja enhän mä noin aikasin ny hereilläkään ollu kun luennot alko 10.15!

Äh, emmä jaksa/viitti mennä. Pitäis laittautua ja kaikkea ja huomenna on koe :( Keskiviikko on kyllä paras päivä käydä baarissa ku silloin ei oo liikaa ihmisiä mut ei kuitenkaan ihan tyhjääkään.

Back
Ylös Bottom