Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olemme kyllä Pakkiksen kermaa. :hyvä:

Mutta sulle mä en anna rahaa, saat hoitaa hommat ilmaiseksi ;)

Ei vais...

Tuu vaan tänne, tää on hieno maa, hienoja ihmisiä..

Hahah :D
Joko oot ihan hyvin sopeutunut sinne? Onko koti-ikävä?

Se on totta. Täällä sanotaan asiat suoraan ja kaunistelematta! Siitä kaikille.:worship:

e. ja vielä :haart:

elisa.jpg
Just tuli tänään viesti Elisalta, että "Voisitko ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme numeronsiirtoa 044******* koskevassa asiassa T. Elisa". Sitten siinä oli numero mihin pitäisi soittaa, mutta kun soitin siihen, niin siellä vastaaja sanoi "Hyvä Elisan asiakas, asiakaspalvelunumeromme on muuttunut..." :david:

Mulla jäi siihen ketjuun vissiin kaks viestiä jäljelle. Muilla WTF-tyypeillä tais mennä melkein yhtä hyvin..:D
Teillä oli vissiin sit aika tasokasta läppää.

Pakkiksella voisi kieltämättä olla kysyntää "Kuinka käydä huorissa rahatta?"-tredille, nyt kun viisauttamme ei suihinannossakaan osattu arvostaa. :jahas:
Perusta sä sellanen ketju, spämmätään se täyteen ja hankitaan kaikki bännit..?

Teillä oli vissiin sit aika tasokasta läppää.

Perusta sä sellanen ketju, spämmätään se täyteen ja hankitaan kaikki bännit..?
Mikäs sen parempi suunnitelma. :hyvä:

En kyllä kestäisi olla teistä erossa sitten. :itku:

Onko ketään tästä porukasta muuten saanut koskaan bänniä tänne? :D

Meillä on niin tasokasta juttua etten ihmettelisi jos joku olisi saanutkin banaania.

Sä oot Pakkiksen spermaa. :hyvä:

Hahah :D
Joko oot ihan hyvin sopeutunut sinne? Onko koti-ikävä?
Ei oo koti-ikävä mutta panettaa koko ajan. Oon omasta päätöksestäni selibaatissa, vaikka halukkaita muijia pyörii ympärillä, tuijottaa, tulee iskemään baarissa ja jopa kadulla, se tekee pahaa.. Olin Suomessakin kiimaisten naisten päiväunien kohde mutten sentään ihan tässä määrin.

Ketä sitten pitäisi tätä uljasta threadia pystyssä? :eek:
Ok. Bad idea.

Meillä on niin tasokasta juttua etten ihmettelisi jos joku olisi saanutkin banaania.

Banaania on varmasti saanut jokainen ihan riippumatta sukupuolesta.:whip:

Vois kyllä melkein hommata bannit tänne niin ei menis niin hemmetisti aikaa täällä.;)

Vois kyllä melkein hommata bannit tänne niin ei menis niin hemmetisti aikaa täällä.;)
Ei huono suunnitelma, mullakin tän päivän lukemiset kusseet aivan täysin taas kiitos teidän. :lol2:

Nyt kirja nenän eteen, heipat! :haart:

Heh :D

Niin, jos saisi tänne bannia niin tulisi varmasti tehtyä työajalla muutakin kuin oltua koneella :david:

edit: Voisin lähteä piiputtamaan salille.

Ps. Olen lukenut tänään noin 9h 45min pakkista.

Huomasin just että Kimsson hoiti ton erään asiaketjun lopullisesti lukkoon. Harminpaikka.:(

e. Biroo ei huonosti:)

En kyllä kestäisi olla teistä erossa sitten. :itku:
Yks tai kaks kuukautta ei tuntuis missään..

Ei nyt oikeesti viitsi sillälailla sikailla ja pahoittaa modejen mieltä, ne kuitenkin pitää yllä hienoa foorumia, jossa voi keskustella aiheesta kuin aiheesta samanhenkisten ihmisten kanssa.

En usko että jonkun vitsithreadin perustamisesta tulis vielä bänniä.

Voidaan perustaa kilpaileva foorumi, www.pakkohomot.com.
Loistava idea. Siellä olis pelkkää treenattujen ja rasvattujen vartaloiden välistä homoilua sitten.

Yks aika kova jätkä sai banskua. Tais olla pariksi kuukaudeksi. Se kirjoittelee tähänkin threadiin varsin paljon. En tiedä, kehtaanko kertoa kuka....

Yks aika kova jätkä sai banskua. Tais olla pariksi kuukaudeksi. Se kirjoittelee tähänkin threadiin varsin paljon. En tiedä, kehtaanko kertoa kuka....

Mä voisin melkein veikata, mutta en viitti. Kerro!!

Hyvä pointti.. Ilman Pakkista on vaan vaikea kestää. Jouduin vähän aikaa sitten olemaan pitkähkön ajan ilman, tuli vieroitusoireita.

Ei huono suunnitelma, mullakin tän päivän lukemiset kusseet aivan täysin taas kiitos teidän. :lol2:
Mun kielenopiskelut on myös menneet päin persettä. Oli tarkoitus opiskella koko ilta, en oo vielä ees kunnolla aloittanut, ja nyt on jo yö.

Mä voisin melkein veikata, mutta en viitti. Kerro!!
En kerro. Veikkaa.

Eiköhän se oo sen henkilön oma asia kertoa, jos on banaania saanut peppuun...

No antaa olla. Eihän se muille kuulu kylläkään. En viiti ruveta arvuuttelemaan.

Voihan video kun jaksaa sataa tuolla pihalla. Tänään mun piti tsempata ja mennä laittaan tota toista autoa, mutta eihän tonne sateeseen voi mennä. Plääh.

Back
Ylös Bottom