Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Todellista näyryyttä, kun hotellikin on jokin pellon keskelle rakennettu havumaja. Ruuan joutuu pyydystämään itse ja kuten edellä huomattu niin Turussa sataa kakkaa..:D
Mikä hotelli? Täälä mitään hotelleja ole, havutkin loppui jo 60-luvulla. Täällä käytetään Afrikasta opittua mallia, jokainen rakentakoon hotellihuoneensa taivaalta pyhäpäivinä satavasta paskasta. Siinä sitä on majaa kerrakseen. Ja todennäköisesti kaltaisenne onnettomat kaupunkilaisjokeltajat tullaan pyydystämään ruuaksi ensimmäisinä. :D

Hyh, pahaa couscousia...

Mikä hotelli? Täälä mitään hotelleja ole, havutkin loppui jo 60-luvulla. Täällä käytetään Afrikasta opittua mallia, jokainen rakentakoon hotellihuoneensa taivaalta pyhäpäivinä satavasta paskasta. Siinä sitä on majaa kerrakseen. Ja todennäköisesti kaltaisenne onnettomat kaupunkilaisjokeltajat tullaan pyydystämään ruuaksi ensimmäisinä. :D

P-u-t-o-s-i-n!:hyper:

Mulla on ihan tiistaiolo, mutta tosiaan, tänäänhän ON pikkulauantai!! Pitäiskö sitä juhlistaa, kun viikonlopun suunnitelmat meni kariutumaan :(

Äh, emmä jaksa/viitti mennä. Pitäis laittautua ja kaikkea ja huomenna on koe :( Keskiviikko on kyllä paras päivä käydä baarissa ku silloin ei oo liikaa ihmisiä mut ei kuitenkaan ihan tyhjääkään.

Ähhh, keskiviikko on siks paras, että se on osittain opiskelijoille pyhitetty! :p

edit: Leni - Pitäis!!

P-u-t-o-s-i-n!:hyper:
Kyllä se aika vakavaksi vetää sitten miitissä, kun postilentokone torppaa teidät varjot selässä tänne. :jahas:
Mulla on ihan tiistaiolo, mutta tosiaan, tänäänhän ON pikkulauantai!! Pitäiskö sitä juhlistaa, kun viikonlopun suunnitelmat meni kariutumaan :(
Menkää keitottaa Alyssan kanssa Fongelaan.

Kyllä se aika vakavaksi vetää sitten miitissä, kun postilentokone torppaa teidät varjot selässä tänne. :jahas:

Äläs kuule edes tollasella pelottele. :(

Äläs kuule edes tollasella pelottele. :(

Uskaltaakohan täältä sivistyksestä yleensä lähteä edes noin kauas? Muakin rupes jänskättämään.:(

Kunhan on oma talikko ja "tulikeppi" mukana niin kaikki hyvin. Kokeneet majanrakentajat opastavat teitä vartissa ja "tulikeppi" pitää Turkulaiset kaukana.

Kunhan on oma talikko ja "tulikeppi" mukana niin kaikki hyvin. Kokeneet majanrakentajat opastavat teitä vartissa ja "tulikeppi" pitää Turkulaiset kaukana.

Sut mä kyllä haluun lähelle.:haart:

Tästä tulee ihan mieleen Inkkari Jones :D

turun_tuomiokirkko.sized.jpg

Tuomion temppeli

61348.jpg

Tossa taitaa paremminkin olla turkulaisten Tuomion temppeli.:D

Tuleeko miitistä sitten Viimeinen ristiretki?

Back
Ylös Bottom