Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yks tai kaks kuukautta ei tuntuis missään..

Ei nyt oikeesti viitsi sillälailla sikailla ja pahoittaa modejen mieltä, ne kuitenkin pitää yllä hienoa foorumia, jossa voi keskustella aiheesta kuin aiheesta samanhenkisten ihmisten kanssa.

En usko että jonkun vitsithreadin perustamisesta tulis vielä bänniä.
Näinpä se on, turha purra kättä joka ruokkii. Hieno foorumihan tämä kaikinpuolin, ja eiköhän se ole tosiaan meistä kaikista kiinni, että se myös pysyy sellaisena. :)
Täytynee koittaa pitää ne mölyt mahassa tuolla muualla, ja keskittyä vain teidän pilaamiseenne. :haart:
joskus se vaan on liian vaikeaa, kuten äsken suljetussa triidissä. :D

Ja nyt oikeesti tuo kirja käteen. :hyvä:

vegaani.png

Ei oo koti-ikävä mutta panettaa koko ajan. Oon omasta päätöksestäni selibaatissa, vaikka halukkaita muijia pyörii ympärillä, tuijottaa, tulee iskemään baarissa ja jopa kadulla, se tekee pahaa.. Olin Suomessakin kiimaisten naisten päiväunien kohde mutten sentään ihan tässä määrin.

Oot oikeesti homo :jahas: Pääsisit paneskelemaan japsimuijia ja tekemää kaikkea ihmeellistä mistä härmässä ei oo vielä ees kuultu mutta ei! Mieluummin runkkaat hotellissas! :eek:

:haart:

Anteeksi, minun mokani.

Kiitos kun korjasit Janpa:haart::worship:

Mä ostan kyllä heti paikalla lentoliput Japaniaan O_o

Anteeksi, minun mokani.

Kiitos kun korjasit Janpa:haart::worship:

Ei kestä:haart:

Nyt vois puntille kevyesti, vihdoinkin! Huomenna tulis 3 viikkoa täyteen tätä taukoa:jahas:

Jo viikkoja olen seurannut hengitystä pidätellen tyttö monnarilla trediä, ja nyt se on kadonnut kuin pieru saharaan koko ketju, ei näy siis jälkeäkään missään. Olen oikeasti enemmän kuin järkyttynyt. Mitä tapahtui, hakiko UrheiluhulluJKL Monnarin tytön valkoisella sedannillaan ja sitten he ajoivat kohti auringonlaskua. Oikeesti pakko saado tietää...

Voi vittu.

Nappasin joku 6-7 kofeiinitablettia, koska pitää lukea bilsan kokeeseen ja olin ihan poikki. Nyt kädet tärisevät, koko kroppa tärisee, kirjoitusvauhti on 3x normaali ja näperrän koko ajan lukiessa hiuksia/kirjan sivuja/mitä tahansa.

Tää on aika jännää, vähän ku olis hapoissa tai jotain :D

Voi vittu.

Nappasin joku 6-7 kofeiinitablettia, koska pitää lukea bilsan kokeeseen ja olin ihan poikki. Nyt kädet tärisevät, koko kroppa tärisee, kirjoitusvauhti on 3x normaali ja näperrän koko ajan lukiessa hiuksia/kirjan sivuja/mitä tahansa.

Tää on aika jännää, vähän ku olis hapoissa tai jotain :D

Huhhui. Kerropa sitten, kauanko olo kestää.

niin se ainakin väittää :D Toivottavasti, ois hienoa saada tähän onnellinen loppu :haart:

E: Alyssa, kyl toi kuulostaa joltain ihan muulta ku hapoilta.. :rolleyes:

Joku 7 pariskuntaa käyny tänään kattoo tätä kämppää. Vähän ehkä rasittavaa.

Tuo kuulostaa liiankin hyvältä ollakseen totta. Nomutta toivottavasti tulee jutulle onnellinen loppu :haart: Ainakin hyviä vinkkejä luulisi tulleen riittämiin Tyttö monnarilla -ketjusta :hyper:

Back
Ylös Bottom