Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän sitä on taas sakkia koolla. Näköjään yöllä ei hirveemmin oo juttua tullu, kun kaikki sammahti niin aikasin.:( Mulla ei tullu nukkumisesta mitään, kun toi hemmetin niska on törkeen kipee. Päätä kun kääntää niin rupee vaan näkymään tähtiä. Prkl.:curs:
Senkin sairas perverssi onko tuo nänni tuossa sun avatarissa? :lol2:

Mä katoin eka että appelsiini :D

Senkin sairas perverssi onko tuo nänni tuossa sun avatarissa? :lol2:

Ei toki. Kuulemma se enemmän näyttää paistetulta kananmunalta..:D

Tää homma meni kyllä vähän metsikköön, kun Leni ja Dinho hannas eikä laittanu nänniä. Ite ne sitä ensin ehdotti. Olen hyvin pettynyt kun petetään lupauksia.

Ehkä ne ei oo vaan viellä kerrenny?

Olis ne kerenny, mutta ei niistä sitten ollut tähän. Ihmettelen varsinkin sitä miksei Leni voinut laittaa..:rolleyes:

Mites sä? Irtoisko?:)

Ei toi mustakaan oo kovin kaunis toi mun ava. Menin vaan poistamaan sen peppukuvan, niin en voi laittaa sitä takasin. Uudestaan en rupee kyllä omaa persettäni kuvaamaan.:lol2:

Ens kerralla napa-ava?

Plääh. Mä rupeen nyt siivoomaan alasti ihan vaan naapureitten mieliks. Toivottavasti tykkäävät.:rolleyes:

Kouluun!

DAS mul on nälkä. Unohdin eväät kotiin (kolmas kerta tällä viikolla?) TAAS ja kämppis lupas tuoda ne, kun menee kouluun kahelttoista.
En ilmeisesti löydä jääkaappia uudesta kämpästä... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom