Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten joku voi unohtaa eväät kotiin? En koskaan pystyisi tekemään työpäivää loppuun asti jos ei olisi mitään muuta purtavaa kuin omat kynnet. Sen takia varustaudun aika huolellisesti paljoilla eväillä työpäivään.

Wuhuu, puolet päivästä kärsitty! :dance2:

Miten joku voi unohtaa eväät kotiin? En koskaan pystyisi tekemään työpäivää loppuun asti jos ei olisi mitään muuta purtavaa kuin omat kynnet. Sen takia varustaudun aika huolellisesti paljoilla eväillä työpäivään.

Mulla on vaan minijääkaappi täynnä ehramia :D

Hmm siis kun venyttää aamuaikataulun liian tiukille ja viimesellä minuutilla voitelee leivän, pukee kengät jalkaan ja ettii avaimet... Täällä on kyllä ravintola, mutta siellä on tosi kallista. Jos kämppis ei tois eväitä, hakisin ruokaa sieltä. En aio olla nälässä. Mutta rahantuhlaus ei innosta :)

e. Innostaa, muttei ruokaan :nolo:

Huomen ois lähtö englantiin viikonlopuks kattoo flygareita...ei oo majotuksii ei, tarkotus ottaa makuupussi messiin eikä paljon muuta...löytysköhän neljälle jätkälle yösija helposti jos jossain pubis ottaa asian puheeks paikallisen pubiruusun kans??? kokemuksia?

Hmm siis kun venyttää aamuaikataulun liian tiukille ja viimesellä minuutilla voitelee leivän, pukee kengät jalkaan ja ettii avaimet... Täällä on kyllä ravintola, mutta siellä on tosi kallista. Jos kämppis ei tois eväitä, hakisin ruokaa sieltä. En aio olla nälässä. Mutta rahantuhlaus ei innosta :)

e. Innostaa, muttei ruokaan :nolo:
Tuli mieleen just että mulle sanottiin kun tähän pisteeseen kouluttivat ettei tässä vartijankopissa saisi syödä mitään, kuulemma antaa huonon kuvan asiakas palvelusta. Kuukauden tässä kohta oon murkinoinu eikä ketään oo valittanu sen takia palvelusta:D

Joo ei meilläkään sais syödä työpisteillä (oon ollu täällä kaks vuotta töissä ja kuulin viimeviikolla) mutta jumalauta mähän syön. Ei kukaan pärjää yhellä ruokatauolla työpäivää :o

Back
Ylös Bottom