Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi se halusi edes vuokrata auton jos sillä oli oma mitä voi käyttää :D

No kun jos menee firman autolla, osasto maksaa. Eikä tartte kuluttaa omaa autoa. Tosin maksaa ne oman auton työkäyttöön menneet bensatkin... :jahas:

Siis pitikö ton nyt pilata mun hyvin alkanut päivä saatana :---D

Ehkä vähän hölmö olo kun on hupparia ja kaulaliinaa, ja silti nenä, sormet ja varpaat ihan jäässä. Muut hengaa täällä t-paidoilla.
Verenkiertoni on olematon :(

Eiks sun pitäny mennä tekee duunia? :D

Joo mä kävin :dance:
Kohta meen takasin mutta pakkailen tässä samalla noita musteita jotka noudin. Saa Tampereella jengi atkinsa ajallaan tänäänkin.

Huomenta! Meni aamu taas eBayn kanssa... :nolo:

Totanoin... Mulla oli ihan hyvä aamu! Nyt suutuin, kun meillä on tässä kolme vuokra-autoa, joita hoidetaan. Auto nro 1 on koko päivän poissa. Auto nro 2 on varattu 7-9 ja 12-> ja auto nro 3 on varattu klo 9-13 ja 13-15. Mulle soitti joku äijä, joka kysy että saisko auton. Sanoin, että nyt ois vapaana yheksään asti ja sitten ois 9-12. Sitten se sano, että ok, meen omalla.
Soitti 1min kuluttua uudelleen ja kysyi, että eikö hän voi saada nyt autoa kahteentoista asti. Sanoin, ettei onnistu, koska menee muut varaukset sekasin ja joku jää ilman autoa. Sit se sano vaan, että "No mä meen sitten omalla, kun on liian vaikeeta matikkaa sulle!" En vastannu mitään, löin vaan luurin kiinni. Vittu tollanen on {£€$£@££$@[{$£££# :wall:
MEE OMALLA KU ET MITÄÄN YMMÄRRÄ
Kerro hei enkä nyt tajunnu jotain oikeen koska jos se ois menny tolla autolla 2 niin oishan se saanu auton kahteentoista asti? :wtf: Ei tajuu?

Johan olit pitkään pois:D

Ei tuolla varastossa koskaan kauan mene, kun mulla on sitten tässä työpisteellä muitakin hommia, ja pari orjaa joita juoksuttaa :hyvä:

Kerro hei enkä nyt tajunnu jotain oikeen koska jos se ois menny tolla autolla 2 niin oishan se saanu auton kahteentoista asti? :wtf: Ei tajuu?
Siis kun se olis halunnut 8-12, vaikka vapaana oli vasta 9-12 ja mun ois pitänyt siirtää muiden autojen varauksia, että olis onnistunut. Mikä siis oli mahdotonta! :D
Niin mulla siis on huono matikkapää, koska en halunnu jättää aikaisemmin varannutta ilman autoa.

Siis kun se olis halunnut 8-12, vaikka vapaana oli vasta 9-12 ja mun ois pitänyt siirtää muiden autojen varauksia, että olis onnistunut. Mikä siis oli mahdotonta! :D
Niin mulla siis on huono matikkapää, koska en halunnu jättää aikaisemmin varannutta ilman autoa.
Ahaa no niin johan selkis.

Huomenta. :haart:

Heipähei T-Byrd :)

Nytkö vasta heräsit?

Ai helvettiläinen, takana melkein 14 tuntia unta. Onpa hyvä olo.

Se nukkuu, tänne kirjottelu on rankkaa hommaa.

Back
Ylös Bottom