Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heipähei T-Byrd :)

Nytkö vasta heräsit?
No eih nyt sentään. :rolleyes: Simmut avasin tuossa hieman yli 6 ja töissä piti olla kasilta. Joskus on vaan annettava periksi tälle työllekin, eikä heti aamusta pääsekään Pakkisrundille.

Mitäs Qanin aamuun kuuluu? Muuta kuin tuo autohässäkkä? :D

Ai helvettiläinen, takana melkein 14 tuntia unta. Onpa hyvä olo.
Pieni ero meidän unimäärässä, sulla 14 tuntia ja mulla vähän päälle 6....:rock:

No eih nyt sentään. :rolleyes: Simmut avasin tuossa hieman yli 6 ja töissä piti olla kasilta. Joskus on vaan annettava periksi tälle työllekin, eikä heti aamusta pääsekään Pakkisrundille.

Mitäs Qanin aamuun kuuluu? Muuta kuin tuo autohässäkkä? :D

No mä nousin jo 5.05, yhden torkun jälkeen.. :rolleyes:
Mitä pidemmälle viikko ehtii, sitä enemmän aamuisin väsyttää :D

Hehkuttelen huomista perjantaita, jee! Mulla on jopa pikkarit, joissa lukee "Almost Friday" :hyvä:

Löysin aika mielenkiintoisen blogin: http://www.halla-aho.com/scripta/

No mä nousin jo 5.05, yhden torkun jälkeen.. :rolleyes:
Mitä pidemmälle viikko ehtii, sitä enemmän aamuisin väsyttää :D

Hehkuttelen huomista perjantaita, jee! Mulla on jopa pikkarit, joissa lukee "Almost Friday" :hyvä:
Haha,nyt sulta puuttuu vain pikkarit, joissa lukee TGIF. :D

Mullakin kyllä töissä tulee aika lailla selailtua, ellei sitten ole sellasta kiirettä että jää tauotkin väliin. Syksyn myötä pitäis taas alkaa :/

Mullakin kyllä töissä tulee aika lailla selailtua, ellei sitten ole sellasta kiirettä että jää tauotkin väliin. Syksyn myötä pitäis taas alkaa :/
Selaus vai kiire? ;)

Ulkona tulee vettä ja pitäs kävellen mennä kouluun:(

Keuwlit fillarilla kouluun ni pääset nopeemmin.

Mun fillari pöllittiin jokunen viikko takaperin. Ei kerenny olla kun 30min auki keskustassa niin jo oli viety. Pitäs jostakin ettiä samanlainen pyörä.

Huomenna duunin jälkeen varmaan kellahdan sänkyyn ja herään maanantaiaamuna :D

Mä voisin lähtee suihkuun.

Täällähän sitä on taas sakkia koolla. Näköjään yöllä ei hirveemmin oo juttua tullu, kun kaikki sammahti niin aikasin.:( Mulla ei tullu nukkumisesta mitään, kun toi hemmetin niska on törkeen kipee. Päätä kun kääntää niin rupee vaan näkymään tähtiä. Prkl.:curs:

Back
Ylös Bottom