Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hih, mullakin on aina ollu kohtuu tuhdit ruoat töissä mukana jos on ollu jääkaappia :curs:

Perussetti on 600-700g lihaa+parsat yms. Ja siihen selkään vielä rypsäripullo :kuola:

Tuli tosta lihamäärästä mieleen se yks pihviravintoa stadissa. Siellä se yks pihvi paino 800g. Sain melkee syötyy sen kokonaan. Vähän kyl jäi. Pitää käydä joskus koittaa uusiks.

:dance2: mut mistä se lyhenne oli?

en mä ainakaan usko..

tänne kans.. :kuola:

An A-OK (pronounced / a okay) is both a saying, derived from okay, and a hand-gesture done by connecting the thumb and forefinger in to a circle (the 'O') and holding the other fingers straight or relaxed in the air.

Meillä on töissä sellanen ihana masiina, josta saa noita juomaherkkuja valutettua. Tuu tänne!

Tuli tosta lihamäärästä mieleen se yks pihviravintoa stadissa. Siellä se yks pihvi paino 800g. Sain melkee syötyy sen kokonaan. Vähän kyl jäi. Pitää käydä joskus koittaa uusiks.
Mikä rafla?

An A-OK (pronounced / a okay) is both a saying, derived from okay, and a hand-gesture done by connecting the thumb and forefinger in to a circle (the 'O') and holding the other fingers straight or relaxed in the air.

:lol2: :thumbs:

Meillä on töissä sellanen ihana masiina, josta saa noita juomaherkkuja valutettua. Tuu tänne!

Saatta mennä hetki jos käyn kaikki ytimen paikat mis on samanlainen kone.. :rolleyes:

E: Biroo: et saanu 800g pihviä ala? Häpeä! :curs:

Öh, mulla ei oo tauottajaa, eikä virallista taukoa niin syön kyllä just niin paljon tässä kuin haluan.. :D

Ois syytä. Mul saattaa mennä kotona ihan telkkaria katellessa joku kilo ilman et ees huomaa :D Haistan pienen vedon tässä kohtaa..

Lähetäänkö syömään? Biroo vedetään alkupaloiks..:D

Vittu että palaa käpy tähän firmaan :curs:

Colorado muistaakseni?
Viime kerral kun siellä olin, niin vetäisin sellasen lattari-burgerin ja chimichurri-pottuja :kuola::kuola: mut ei jaksanu kun puolet. Tuli niin paha hiilareiden yliannostus, että loppuolta meinas mennä pelkäks nukkumiseks. Mut oli se kyl hyvääääää......:kuola:

Ois syytä. Mul saattaa mennä kotona ihan telkkaria katellessa joku kilo ilman et ees huomaa :D Haistan pienen vedon tässä kohtaa..
Miitissä Biroo ja Fuhrer-taisto lihan kanssa. :rock:

Fuhrer: Oon Lauttasaaressa, jos yhtään jelppaa. :dance:

mennään vaan.. Tosta biroon kuvasta näkyvistä poskista päätellen on aika laihassa kunnossa et vois ottaa pari ehramia varuiks mukaan :D

Mä otan kilon suolaa ja toisen pippuria niin maistuu paremmin. Toki olutta pitää olla palanpainikkeeksi muutama tynnyri.

Fuhrer: Oon Lauttasaaressa, jos yhtään jelppaa. :dance:

Meillä on kans übermasiina ja oon Ruoholahdessa, kahvimiitin paikka :hyvä:

Noh, mitä ne nyt teki?

No siis mitään asiaa ei voi ikinä hoitaa niinkun normaalit firmat asiat hoitais. Jaksa säätää kokoajan. Ja johtoporras tuntuu koostuvan persettä nuolevista idiooteista.

Back
Ylös Bottom