jawhead
Banned
wasted ja leuka on 86 syntyneitä?
Moon vuoden vanhempi...
-85
EDIT: Tjhaa.. hieman humalassa toi mun sigun viimenen rivi kuulostaa vähän keijolta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wasted ja leuka on 86 syntyneitä?
Moon vuoden vanhempi...
-85
EDIT: Tjhaa.. hieman humalassa toi mun sigun viimenen rivi kuulostaa vähän keijolta.
tein aikoinaan penkki enkkani kaameessa krapulassa... toisaalta sen jälkeen ihan sama mitä teki niin sydän hakkasi niin pirusti...wasted ja leuka on 86 syntyneitä?
Moon vuoden vanhempi...
Se voi antaa tuntemuksia salilla. Menee hyvin tai aivan perseelleen...
tein aikoinaan penkki enkkani kaameessa krapulassa... toisaalta sen jälkeen ihan sama mitä teki niin sydän hakkasi niin pirusti...

Oli muuten kökkö leffa... sei hiton sapelihammas kisukin varmaan minuutin elokuvassa...Onse!
Jos sitä kattos ton 10,000 B,C loppuun.. täs koht neljä tuntii kattellu sitä ja aina tulee jotain muuta väliin :D
Viddu tää House of Flying Faggots on tylsä...
Oli muuten kökkö leffa... sei hiton sapelihammas kisukin varmaan minuutin elokuvassa...
En mä vaa jaksa katsoa, oon saanut yli annostuksen Kiinaa... Mutta hei älä rajoita itseäsi, se on vai huono asia..En ole ikinä katsonut... Kuullostaa tyhmältä ne stuntit, mitä olen kuullut...
Rajoitanko itseäni?
En mä vaa jaksa katsoa, oon saanut yli annostuksen Kiinaa... Mutta hei älä rajoita itseäsi, se on vai huono asia..
En mä vaa jaksa katsoa, oon saanut yli annostuksen Kiinaa... Mutta hei älä rajoita itseäsi, se on vai huono asia..
No juu senkin katoin, oli se parempi mutta se Karate Kid laimensi leffaa... Mutta plussaa jet Lin apina hahmosta.Kattele toi The Forbidden Kingdom.. on ihan vitun paljon parempi mitä trailereis näyttäis.
No juu senkin katoin, oli se parempi mutta se Karate Kid laimensi leffaa... Mutta plussaa jet Lin apina hahmosta.
No juu senkin katoin, oli se parempi mutta se Karate Kid laimensi leffaa... Mutta plussaa jet Lin apina hahmosta.