Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

wasted ja leuka on 86 syntyneitä?
Moon vuoden vanhempi...

-85

EDIT: Tjhaa.. hieman humalassa toi mun sigun viimenen rivi kuulostaa vähän keijolta.

Onse!

Jos sitä kattos ton 10,000 B,C loppuun.. täs koht neljä tuntii kattellu sitä ja aina tulee jotain muuta väliin :D

wasted ja leuka on 86 syntyneitä?
Moon vuoden vanhempi...

Se voi antaa tuntemuksia salilla. Menee hyvin tai aivan perseelleen...
tein aikoinaan penkki enkkani kaameessa krapulassa... toisaalta sen jälkeen ihan sama mitä teki niin sydän hakkasi niin pirusti...

Onse!

Jos sitä kattos ton 10,000 B,C loppuun.. täs koht neljä tuntii kattellu sitä ja aina tulee jotain muuta väliin :D
Oli muuten kökkö leffa... sei hiton sapelihammas kisukin varmaan minuutin elokuvassa...

Viddu tää House of Flying daggers on tylsä...

Alan katsomaan kohta Jackass 2.5 Uncutia, naurattaa jo valmiiksi. :D

Oli muuten kökkö leffa... sei hiton sapelihammas kisukin varmaan minuutin elokuvassa...

Tjoo ei ikinä pitäs katoo trailereita.

Ihan ok tuo oli. Mikähän seuraavaks..

EDIT: Täältä on hyvä tsekkailla! http://www.watch-movies.net/

EDIT2:Tjahas. Futurama: Bender's Big Code vois olla

EDIT3: Ja vitut. F4 Silver Surfer.. sitä en o nähnykkää!

En ole ikinä katsonut... Kuullostaa tyhmältä ne stuntit, mitä olen kuullut...
Rajoitanko itseäni?
En mä vaa jaksa katsoa, oon saanut yli annostuksen Kiinaa... Mutta hei älä rajoita itseäsi, se on vai huono asia..

no niin nyt ne rakastelee... turhin asia elokuvissa IKINÄ!!!

En mä vaa jaksa katsoa, oon saanut yli annostuksen Kiinaa... Mutta hei älä rajoita itseäsi, se on vai huono asia..

Kattele toi The Forbidden Kingdom.. on ihan vitun paljon parempi mitä trailereis näyttäis.

Kattele toi The Forbidden Kingdom.. on ihan vitun paljon parempi mitä trailereis näyttäis.
No juu senkin katoin, oli se parempi mutta se Karate Kid laimensi leffaa... Mutta plussaa jet Lin apina hahmosta.

No juu senkin katoin, oli se parempi mutta se Karate Kid laimensi leffaa... Mutta plussaa jet Lin apina hahmosta.

Pistetääs vähä WTF matskuu tähän väliin.
crazy-train-crash1.jpg

Ai noin niitä junia syntyy.. maailmankuvani uudistui.

Back
Ylös Bottom