Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks tääl enää kekää? Muutaku JL

Ois voinu äsken lähteä baariin ku sain kouluhommat valmiiksi ja kaveri tuli käymään ennen ku oli ite menossa. Kaduttaa hiukan ku en lähteny :( mut pysyy ainakin jalka kasassa.

Tsessika Alba:haart:

Kas hei aliisa. Kuis roikkuu?

Hirvee määrä ketsuppia menny tässä leffassa.

Kas hei aliisa. Kuis roikkuu?

Moi leukapää. Hyvinhyvin, alkaa pikku hiljaa zombie-olo muuttua normaaliksi. Tiskitkin sain kaikki tiskattua ja pöydät siivottua :dance:

Ootko roikkunu netissä koko päivän?

SAW IV pyörii ja sitä vasemmalla silmällä koitan kattoa..

Moi leukapää. Hyvinhyvin, alkaa pikku hiljaa zombie-olo muuttua normaaliksi. Tiskitkin sain kaikki tiskattua ja pöydät siivottua :dance:

Ootko roikkunu netissä koko päivän?

Mää oon nykysin aina linessä(paitti jos oon satelliitin kantamattomissa).. kiitos teknolooogian.

Raejuustonen ja minä (Ukki) Siirretään tässä unirytmi bodymunkkityyliseksi niin että neljältä herätys ja kuudeksi salille. Joten tässä valvotaan koko yö :) Väliaikaraporttia luvassa täällä.

Täs on teille yks mun lempirunoista Steve Turnerin "Up to date"-kokoelmasta:

A way with words

Had a way with words.
Seduced them from braincells
had them falling at his lips.
Had a way with women.
Spoke them like a language,
saw them understood.
And the words
worked on the women
and the women
turned into the words.
He had a way with
women and words
words and women,
although words never failed him.

Tää kirja tuoksuu vanhalta ja siinä on omistuskirjoitus "Johanna Salonen, from Naomi Feb-84".

Hai thar

Oonkoha mä nähny sen uusimman rambon.. oon vissii.

Tää kirja tuoksuu vanhalta ja siinä on omistuskirjoitus "Johanna Salonen, from Naomi Feb-84".

Nuuh. Vanhat kirjat tuoksuu hyvältä. Paitti Raamatut.. ne ei tuoksu miltään..

EDIT: O ou.. nyt saa mr fantastic lyytiä ku neiti näkymätön näkee sen tanssimas noitte vosujen kansa!

Nuuh. Vanhat kirjat tuoksuu hyvältä. Paitti Raamatut.. ne ei tuoksu miltään..

Niin tuoksuukin. Hyvältä siis.

Tän kirjan on mun parhaan kaverin äiti ostanu joskus kirppikseltä, antanu mun kaverille ja ku se muutti toiselle puolelle maailmaa aiemmin tänä vuonna ni se anto tän mulle ja oli merkinny hiirenkorvilla kaikkia ihania runoja :haart: Se anto mulle gerbiilinki mut se kuoli toukokuussa mun syntymäpäivänä :( vanhuuteen, en tappanu sitä.

Niin tuoksuukin. Hyvältä siis.

Tän kirjan on mun parhaan kaverin äiti ostanu joskus kirppikseltä, antanu mun kaverille ja ku se muutti toiselle puolelle maailmaa aiemmin tänä vuonna ni se anto tän mulle ja oli merkinny hiirenkorvilla kaikkia ihania runoja :haart: Se anto mulle gerbiilinki mut se kuoli toukokuussa mun syntymäpäivänä :( vanhuuteen, en tappanu sitä.

Mul ois yks "ihan sairas" juttu kaverin gerbiileistä kerrottavana mutta jätän toiseen kertaan.

EDIT: Pistäppä paremmaks.. kaverin syntymäpäivä on 11 syyskuuta. :P

Back
Ylös Bottom