jawhead
Banned
Ketkä? Leukapää on käynnyt lukion, mites wasted?
e: mie amis-mann
Mistä niin päättelit? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketkä? Leukapää on käynnyt lukion, mites wasted?
e: mie amis-mann
Mistä niin päättelit? :D
mö oon ykkin... haylie vaan seurana.. juu lukion käynyt olen juu

Kaikkee sitä kylillä kuuleekin.. mut sanotaanko että oon käynyt lukiota, en käyny lukion. :D
Mulla taas kaveripiiri oli laajin sillon yläasteella. Tunsin ihan kaikki jota siinä koulussa kävi ja kaikki tunsi mut. Lukio/Amis oli kyl aikamoinen jakaja ja niin oli tyttö jonka kanssa rupesin lukiossa seurusteleen.
Hmmm.. Piti jäädä matkan varrella vaklaamaan, mitä on tapahtunut, kun oli lanssi, maija, prätkäkyttä ja peruspartio tuolla "parkissa" keskellä tietä. Joku siellä makas maassa ja joku akka-autokuski kimitttää "Onko mun pakko jäädä tähän ku ei oo osaa eikä arpaa!"
No on kyllä, kansalaisuus velvoittaa![]()
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2106204&postcount=88
...
e: Miten tuo pitäisi ymmärtää?
Niin että oon käynyt lukiota. Mut en oo käyny loppuun :D
Hmmm.. Piti jäädä matkan varrella vaklaamaan, mitä on tapahtunut, kun oli lanssi, maija, prätkäkyttä ja peruspartio tuolla "parkissa" keskellä tietä. Joku siellä makas maassa ja joku akka-autokuski kimitttää "Onko mun pakko jäädä tähän ku ei oo osaa eikä arpaa!"
No on kyllä, kansalaisuus velvoittaa![]()
Vedin neljä vuotta ja kirjotin puolet sit loppu kiinnostus nii menin töihin. Paljon kivempaa tämä.No niin, kunnon apassi!
Mitäs vittua sitten teit tai teet?
Missä saa tehdä 16h päiviä? (viittaan Qaniin)
Missä saa tehdä 16h päiviä? (viittaan Qaniin)
Oon ihan helvetin utelias, saan usein siitä kuullakin...![]()
Saa vai joutuu? :D
Vartijoilla ei ole ihmisoikeuksia...
Vartijoilla ei ole ihmisoikeuksia...
...unelmian...
Rupee vissii nouseen päähän!
Mut nyt
Keep going![]()
Vedin neljä vuotta ja kirjotin puolet sit loppu kiinnostus nii menin töihin. Paljon kivempaa tämä.
Mullakin salipäivä huomenna, saa nähdä mitä tullee kun nytkin viski päissäni täällä lässytän.Oonko mä ainut selvinpäin?
Qan on saleen ottanut, eihän töitä selvinpäin...
btw: Huomenna treeniä, kinttupäivä, aamusta
Mullakin salipäivä huomenna, saa nähdä mitä tullee kun nytkin viski päissäni täällä lässytän.