Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt soi whiskey in the jar, eli en kuuntele U2:D
Aijai, oikein. Fields of Athenry saa aina kyyneleen silmäkulmaan.

Oletteko molemmat hämäläisiä?
Päijät-Häme vai Kanta-häme?

Kanta kanta!

EDIT: Alle 20 km Hämeenlinnasta oon asunu koko ikäni.. missä pojat kävi intin? :D

Wihtu että pisti kyllä Alyssa jäätävän biisin..
http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4

Heh.. selaan nettii täs kahel koneel ja meinaan kokoaja copyy toiselta ja pastee toiseen ja ihmettelen miks linkki on ain ihan jotain eri :D

Parolassa:dance:
Tjaaa.. mä viittiny mennä naapuriin inttiin nii ite kävin tuola riksus sotilaspoliisijoukkuees lusimassa. Täyty oikeen pistää koulutushaara tohon ettei kukaan vaan vahingossa luule että olin kelaperse :D

EDIT: Mistä muuten johtuu että mulla on tässä kuukauden ajan kirvelly silmii ihan pirusti? Joku siitepölujuttu? Kirvelee sisälläki ja vesi vaan vuotaa... mut ei keuhkois tunnu mitään..

Tjaaa.. mä viittiny mennä naapuriin inttiin nii ite kävin tuola riksus sotilaspoliisijoukkuees lusimassa. Täyty oikeen pistää koulutushaara tohon ettei kukaan vaan vahingossa luule että olin kelaperse :D

EDIT: Mistä muuten johtuu että mulla on tässä kuukauden ajan kirvelly silmii ihan pirusti? Joku siitepölujuttu? Kirvelee sisälläki ja vesi vaan vuotaa... mut ei keuhkois tunnu mitään..

Siitettä ilmassa. Riihimäellä ollaan yleensä kelaperseitä...

Uisce beatha

Nyt tää suksii kyllä helvettiin täältä duunista. Ei saatana!! Aamulla takas... Yhyy..... Näinkö ne tappaa kiinnostuksen työhön? Et ihmiset saa burnoutin kun ei kerkee koskaan viettää vapaa-aikaa.. Huoh!

Nyt tää suksii kyllä helvettiin täältä duunista. Ei saatana!! Aamulla takas... Yhyy..... Näinkö ne tappaa kiinnostuksen työhön? Et ihmiset saa burnoutin kun ei kerkee koskaan viettää vapaa-aikaa.. Huoh!

Tuossa tulee rajat nopeasti vastaan...
Koita sentään nukkua niin paljon kuin pystyt :)

Nyt tuli porukkaa tänne.

Minne?

No tänne, nyt lähetään club 96 juhlimaan sen paikan synttäreitä.

Lähteee....

Me ollaan täällä nyt ihan kolmistaan..

mö oon ykkin... haylie vaan seurana.. juu lukion käynyt olen juu

Back
Ylös Bottom