Oon juonu tänään about 1.5l maitoa. Vieläpä sellasta pahaa laktoositonta (ostan sitä aina kahviin ku se säilyy ja on niin makeaa).
Kiva maitopossu :S
Suthan pitää lypsää kohta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon juonu tänään about 1.5l maitoa. Vieläpä sellasta pahaa laktoositonta (ostan sitä aina kahviin ku se säilyy ja on niin makeaa).
Kiva maitopossu :S
oooh, hello beautiful !
meinasiko qan lähtä viihteelle tänään vai painaako työt päälle :whip:

Älkää puhuko heräämisestä, maanantaina taas 4.45 herätys. :curs: Ei osaa herätä niin aikaisin kun joutuu sen verran harvoin aamuvuoroon lähtemään.
Nyt jo ottaa aivoon vahvasti....

Ei pysty viihteilemään.... Töitä vielä 7h (9h takana) ja aamuks pitäs taas tulla takas... :jahas:
Melko mielenkiintosen vaihtelevaa tää mun elämä
Huomenna vois lähtee viihteelle, jos saan jonkun suostuteltua mukaan, maanantaina on vasta iltavuoro :D
Älä tee siitä ongelmaa
Sunnuntai-iltana rauhottavaa tekemistä, ajoissa petiin....
No jos noin kerta pyytelet nii enköhä mie voi lähtee.. ;) täältä on tosin hieman matkaa sinne mutta äkkiäkös siinä kauan menee kun sinne(minne lie?) hurauttaaEi pysty viihteilemään.... Töitä vielä 7h (9h takana) ja aamuks pitäs taas tulla takas... :jahas:
Melko mielenkiintosen vaihtelevaa tää mun elämä
Huomenna vois lähtee viihteelle, jos saan jonkun suostuteltua mukaan, maanantaina on vasta iltavuoro :D
höpö höpö, sunnuntaina on kaikki liikenteessä :thumbs:Huomenna on sunnuntai:D Ei sillon ole ketään missään:D
No jos noin kerta pyytelet nii enköhä mie voi lähtee.. ;) täältä on tosin hieman matkaa sinne mutta äkkiäkös siinä kauan menee kun sinne(minne lie?) hurauttaa
höpö höpö, sunnuntaina on kaikki liikenteessä :thumbs:
Täällä suuressa kajaanissahan minä.. :D
missäs päin pohjammaata sie? =)
etelästä vai pohjosesta ?
e. ja niin todellakin, sunnuntaina meno ei oo enää mitään kekkupellejen keikistelyä.. :thumbs: :D
Melkosen etelästä, mutta ehkä kuitenkin keskeltä? =D Ihan reunalta.... Vaasasta!
Melkosen pohjosesta!
Qan, onko siellä paljon isontalon antteja ja rannanjärviä? Puukot heiluu joka ilta ja viina virtaa sekä kesäisen yön täyttää kirosanat?

No mun mielestä Oulu on Pohjois-Pohjanmaata ja sinne on kuitenkin 400kilsaa tästä... Kun taas E-P on vieressä ;)
No ei tääl oo ku suomenruottalaisii juppeja ja opiskelijoita ympäri Suomea...
Ne puukkojunkkarit on sit tuolla pienemmissä paikoissa ja vähän etelämpänä![]()