Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon juonu tänään about 1.5l maitoa. Vieläpä sellasta pahaa laktoositonta (ostan sitä aina kahviin ku se säilyy ja on niin makeaa).

Kiva maitopossu :S

Suthan pitää lypsää kohta.

oooh, hello beautiful !

meinasiko qan lähtä viihteelle tänään vai painaako työt päälle :whip:

Ei pysty viihteilemään.... Töitä vielä 7h (9h takana) ja aamuks pitäs taas tulla takas... :jahas:
Melko mielenkiintosen vaihtelevaa tää mun elämä :rolleyes:
Huomenna vois lähtee viihteelle, jos saan jonkun suostuteltua mukaan, maanantaina on vasta iltavuoro :D

Älkää puhuko heräämisestä, maanantaina taas 4.45 herätys. :curs: Ei osaa herätä niin aikaisin kun joutuu sen verran harvoin aamuvuoroon lähtemään.

Nyt jo ottaa aivoon vahvasti....

Älä tee siitä ongelmaa :)
Sunnuntai-iltana rauhottavaa tekemistä, ajoissa petiin ja sit aamulla kun kello soi niin venyttelet ja nouset heti ylös. Sitten avaat verhot ja meet suihkuun/keität kahvit, tai mitä ikinä sun aamurutiineihin kuuluukaan.

Ei pysty viihteilemään.... Töitä vielä 7h (9h takana) ja aamuks pitäs taas tulla takas... :jahas:
Huomenna vois lähtee viihteelle, jos saan jonkun suostuteltua mukaan, maanantaina on vasta iltavuoro :D

Huomenna on sunnuntai:D Ei sillon ole ketään missään:D

Älä tee siitä ongelmaa :)
Sunnuntai-iltana rauhottavaa tekemistä, ajoissa petiin....

Oon jo tehnyt siitä ongelman. Ei onnistu mitkään temput, heräilen ja kyttään kelloa läpi yön.
Joskus säkällä nukun hyvin.

No jos noin kerta pyytelet nii enköhä mie voi lähtee.. ;) täältä on tosin hieman matkaa sinne mutta äkkiäkös siinä kauan menee kun sinne(minne lie?) hurauttaa

Huomenna on sunnuntai:D Ei sillon ole ketään missään:D
höpö höpö, sunnuntaina on kaikki liikenteessä :thumbs:

No jos noin kerta pyytelet nii enköhä mie voi lähtee.. ;) täältä on tosin hieman matkaa sinne mutta äkkiäkös siinä kauan menee kun sinne(minne lie?) hurauttaa

höpö höpö, sunnuntaina on kaikki liikenteessä :thumbs:

Todellakin, sunnuntaina ammattilaiset bailaa :D
Missäs se Mikki asustaa?

Täällä suuressa kajaanissahan minä.. :D

missäs päin pohjammaata sie? =)
etelästä vai pohjosesta ?

e. ja niin todellakin, sunnuntaina meno ei oo enää mitään kekkupellejen keikistelyä.. :thumbs: :D

Täällä suuressa kajaanissahan minä.. :D

missäs päin pohjammaata sie? =)
etelästä vai pohjosesta ?

e. ja niin todellakin, sunnuntaina meno ei oo enää mitään kekkupellejen keikistelyä.. :thumbs: :D

Melkosen etelästä, mutta ehkä kuitenkin keskeltä? =D Ihan reunalta.... Vaasasta!

Melkosen etelästä, mutta ehkä kuitenkin keskeltä? =D Ihan reunalta.... Vaasasta!

Melkosen pohjosesta!

Joka paikkaan koskee ja hihittelen täällä yksinään juoden haalea kahvia, onkohan kaikki inkkarit kanootissa mulla nytten?

Melkosen pohjosesta!

No mun mielestä Oulu on Pohjois-Pohjanmaata ja sinne on kuitenkin 400kilsaa tästä... Kun taas E-P on vieressä ;)

Qan, onko siellä paljon isontalon antteja ja rannanjärviä? Puukot heiluu joka ilta ja viina virtaa sekä kesäisen yön täyttää kirosanat?

Qan, onko siellä paljon isontalon antteja ja rannanjärviä? Puukot heiluu joka ilta ja viina virtaa sekä kesäisen yön täyttää kirosanat?

No ei tääl oo ku suomenruottalaisii juppeja ja opiskelijoita ympäri Suomea... :rolleyes:

Ne puukkojunkkarit on sit tuolla pienemmissä paikoissa ja vähän etelämpänä :hyper:

No mun mielestä Oulu on Pohjois-Pohjanmaata ja sinne on kuitenkin 400kilsaa tästä... Kun taas E-P on vieressä ;)

No mut Vaasa on joku 400-500 kilsan päässä pohjoseen täältä..

Eiks siel oo niitä jääkarhujakin?

No ei tääl oo ku suomenruottalaisii juppeja ja opiskelijoita ympäri Suomea... :rolleyes:

Ne puukkojunkkarit on sit tuolla pienemmissä paikoissa ja vähän etelämpänä :hyper:

Seinäjoella siis. Ihan tarkennukseksi. Hih.. seksi..

hihhihhiih seksi ihhihhih tirsk iih

Back
Ylös Bottom