Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt iski aivan jäätävä pääkipu, tämä ei hjyvä. Pitäsköhän tänään pysytellä vesilinjalla?
Koskas Japko on 18 täyttäny? :wtf:
Lämpimät onnittelut sinulle näin jälkikäteen! :kippis1:
Helppo kysymys, suora vastaus: ei.Nyt iski aivan jäätävä pääkipu, tämä ei hjyvä. Pitäsköhän tänään pysytellä vesilinjalla?
Eipä kestä. Olisinpa jo itekki 18. Vielä 8 pitkää kuukautta... :DKiitoksia! Tuntu että oli jumittanu jo pienen ihmiselämän ajan tossa 17 ikävuodessa.
..jepjep :DAhaa! Nyt mä tiedän miten pedofiili syntyy.... :D :D
Jaa.. Hmm, no mut tulkaa vast huomen kuitenkin

Enhän![]()
..jepjep :D
aattelin nukkua sun vieressä.. japko voi nukkua sohvalla ku se on jo niin tottunu siihen![]()
..jepjep :D
aattelin nukkua sun vieressä.. japko voi nukkua sohvalla ku se on jo niin tottunu siihen![]()
Vaasa on ihan kiva kaupunki mut mä en mielellään lähe ulkomaille kun on osaa kieltä...
Ei tollasia nörttijuttuja kukaan ymmärrä :whip:Vaihdoin just dns-palvelimen osotteen, olikohan viisas temppu![]()
Mulla on vaan hyvä kuva Vaasalaisista naisista, tykkäsivät siitä että käytin nuuskaa :D
ohoAika monet eukot täällä tykkää nuuskasta :D
täälläpäin siitä tulee vain sanomista... siitä pisteet vaasalle!no nyt kuulostaa jo erittäin hyvältä.. WTF?-team Kajaani laskeutuu Qanin makuuhuoneeseen..Mut kyllä te mahutte mun kummallekin puolelle, en oo vielä niin levee!